Widok
Obsługa masakryczna
Może i oferta jest ok, ale jej realizacja pozostawia bardzo wiele do życzenia. Obsługa jest niemiła, opieszała, nie realizuje zapowiedzianych działa. Gdy dzwonię dostaję odpowiedź: a co ja mam Pani powiedzieć? To nie moja wina (tylko kogoś innego z biura). Mówią, że coś zrobią od razu a czekam pół dnia. Obiecują, że zadzwonią a nie dzwonią. Jestem klientką od 7 lat i nigdy kontakt z obsługą nie był poprawny.
Moja ocena
BIALL-NET
kategoria: Dostawcy internetu
obsługa: 1
oferta: 3
jakość usług: 1
awaryjność: 4
przystępność cen: 5
ocena ogólna: 3
2.8
* maksymalna ocena 6
Odpowiedź obiektu:
Szanowna Pani,
W imieniu firmy bardzo przepraszam za całą sytuację. Gdyby była Pani skłonna przekazać informację (na adres: marketing@biall-net.pl) o jaki adres chodzi i kiedy były zgłaszane problemy to będziemy w stanie sprawdzić jaki pracownik tak Panią potraktował i wprowadzić odpowiednią zmianę w systemie szkoleń aby do takich sytuacji nigdy już nie dochodziło. Jest nam przykro tym bardziej, że dobre relacje z klientami są dla nas priorytetem a takie sytuacje niszczą pracę wielu osób, którym dobra opinia o firmie leży na sercu.
Z poważaniem
W imieniu firmy bardzo przepraszam za całą sytuację. Gdyby była Pani skłonna przekazać informację (na adres: marketing@biall-net.pl) o jaki adres chodzi i kiedy były zgłaszane problemy to będziemy w stanie sprawdzić jaki pracownik tak Panią potraktował i wprowadzić odpowiednią zmianę w systemie szkoleń aby do takich sytuacji nigdy już nie dochodziło. Jest nam przykro tym bardziej, że dobre relacje z klientami są dla nas priorytetem a takie sytuacje niszczą pracę wielu osób, którym dobra opinia o firmie leży na sercu.
Z poważaniem
Przekazałam informację zgodnie z sugestią, do dziś nie dostałam odpowiedzi na swój e-mail, natomiast dodatkowo upewniłam się, że firma Biall-Net posiada kompletnie niekompetentnych pracowników. BARDZO NIE POLECAM! Nawet jeśli gdzieś jest drożej to lepiej dorzucić te parę złotych i mieć święty spokój!