Widok
Obsługa pozostawia wiele do życzenia
Kontakt praktycznie nie istnieje. Dodzwonić się jest bardzo trudno - nikt nie odbiera. Gdy już się udało, to odniosłem wrażenie, że się narzucam, że dzwonię, dopytuję. Drugi kontakt był już lepszy, ale to była już inna osoba- widać taka, która wie jak rozmawiać z klientem. Polecam napisać maila -odzew błyskawiczny. Zamówiłem fotelik samochodowy, czekałem na telefon, mija termin - oczywiscie brak kontaktu. Okazuje się, że kurier nie zabrał paczki i dostawa sie opóźni. Czy to taki problem dać klientowi znać? Z takim podejsciem nie wróżę wielkiej kariery.
Moja ocena
BoboWózki
kategoria: Artykuły dziecięce
obsługa: 2
oferta: 5
jakość asortymentu: 6
przystępność cen: 4
ocena ogólna: 3
4.0
* maksymalna ocena 6