Widok

Obsługa

Witam, nie potrafiłem zostać obojętny na sytuacje, która mnie spotkała w motoakcesoria w Gdańsku. Zakupiłem u nich kask za 2600 zł na kredyt prosiłem o wystawienie F-va , wystawili Mi fakturę, na które było napisane, że zakupiłem go na raty, co się zgadza, ale poprosiłem o zmianę żeby tam nie widniała taka informacja, bo moja księgowa mi go nie odliczy, że względu na to, że to nie jest moja własność. Gdy po prosiłem o zmianę sprzedawca powiedziała, że niema problemu przecież bank już im za niego zapłacił, więc można uznać, że był kupiony za gotówkę. Po 2 dniach dostałem telefon, że F-va jest już po prawiona i jest do odbioru, gdy się po nią zjawiłem okazało się, że osoba, z którą to załatwiłem już nie pracuje i nikt tego nie załatwił a czas na zmianę, czego kolwiek w f-va już minęło, bo na to jest 7 dni. W tym przypadku wziąłem sobie ten kawałek papieru do niczego mi nie potrzebny na dowidzenia miły Pan z obsługi powiedział, że jak chcę jeszcze coś zmienić to mogę zadzwonić na infolinie i tam połączy mnie z księgowością i to z nimi mam załatwiać wszystko. Moje zdanie jest takie liczy się dla nich tylko sprzedaż a co później będzie się działo już ich nie interesuje. Dla nich niema
Moja ocena
Moto-Akcesoria kategoria: Akcesoria i wyposażenie
obsługa: 2
 
oferta: 6
 
jakość asortymentu: 6
 
przystępność cen: 6
 
ocena ogólna: 5
 
5.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
Szanowny Panie, przede wszystkim przepraszam za zaistniałą sytuację. Pracownik naszego salonu domniemywał, iż uda się zmienić dane, jednakże z informacji, które później uzyskaliśmy od naszej księgowości nie było to możliwe. Zgodnie z moim stanem wiedzy nabył Pan towar na raty, w związku z czym taki opis istniał na FV. Prosząc o zmianę opisu sposobu płatności namawiałby Pan pracowników naszego sklepu do poświadczenia nieprawdy. Gdyby istniała możliwość postąpienia zgodnie z Pana życzeniem zmienilibyśmy te dane, ale prawo nam tego zabrania. Zależy nam na Panu jako kliencie i żadna tego typu sprawa nie pozostaje bez naszej odpowiedzi.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0
Witam,
Ja również mogę dodać parę niemiłych słów na temat salonu motoakcesoria w Gdańsku, którzy sprzedali mi uszkodzony kask. O wadzie dowiedziałam sie dopiero w domu następnego dnia odrazu kask został odwieziony niestety reklamacji nie przyjeli więc pozostalam bez kasku ani pieniędzy! Kpiną jest sprzedawanie kasu z wadą przecież niekiedy zależy od niego nasze życie!!! Zachowanie firmy żenujące!!! Sprawy na pewno nie zostawimy w spokoju!!! Ze szczerego serca nie polecam zakupów u tej firmy!!!!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Szanowna Pani, zgodnie ze stanem mojej wiedzy dział reklamacji odesłał produkt do producenta, o czym została Pani poinformowana od razu. Dołożymy wszelkich starań by proces ten zakończył się jak najszybciej.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Jeżeli wada zakupionego towaru (kasku) ujawniła się do 6 miesiąca licząc od dnia zakupu, to za taki wadliwy towar, zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami, w 100% odpowiada sprzedawca! I to on ma obowiązek merytorycznie zakończyć postępowanie reklamacyjne, zgodnie z żądaniem klienta, np. poprzez wymianę towaru na taki sam wolny od wad bądź inny spełniający takie same kryteria lub zwrócić pieniądze. Pani sytuacja jasno wskazuje, że zakupiła pani towar wadliwy, a wada istniała już w chwili zakupu! W tej sytuacji, proszę nie słuchać szanownego kierownika sklepu, który gra na "zmęczenie klienta" informując "wysłaliśmy...do producenta" Bzdura!!! Proszę zapoznać się z uprawnieniami konsumenta i nie pozwolić robienia z siebie łosia. Pozdrawiam
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry