W tym zakładzie łatwo można zostać oszukanym. Czas na naprawę mojego auta przewidywał 4 dni robocze+ sobota. Przed przystawieniem do wymiany części (nie mających,jak się potem okazało) nic wspólnego z usterką, zapewniono mnie że to właśnie one są powodem problemu. Zatem z mojej strony była zgoda na koszty, chociaż wg mojej opinii te części i układ działał b. dobrze. No ale to niby opinia fachowców... więc zgoda. Niestety po odebraniu auta usterka nadal była odczuwalna. Panowie zapewniali że wszystko sprawdzili łącznie z częściami, które były ok a i tak potem je wymienili (ze sprawnych na sprawne). Samochód ponownie trafił na warsztat - kolejne 3 dni. Tym razem mechanikowi został problem pokazany podczas jazdy - parę minut. Chociaż twierdzono że jazdy wykonano.
Tym razem też nikt nie dzwonił z informacjami, o te trzeba było samemu prosić. Wymieniono kolejne części (niby te sprawne) i niestety wystawiono kolejny bezsensowny rachunek . Biuro obsługi klienta przerzuca winę na klienta, bo nie było wystarczającego czasu na diagnozę. A przecież diagnoza zajęła mi parę minut- wystarczyła 1 jazda. O reklamacji zapomnijcie. Nikt nie odpowie, choćby grzecznościowo.