Widok

Odradzam, regularne awarie

Prędkość internetu niezła i nie oszukiwana, niestety regularnie zdażają się przerwy w działaniu.
W ostatnim okresie najdłuższa przerwa między awariami wyniosła dwa tygdnie.
Szczęśliwie większość awarii trwa nie dłużej niż kilkanaście minut, ale niestety - dla osób pracujących przy internecie długość takiej przerwy jest nieakceptowalna.

Mam zestawiony monitoring stabilności połączenia - uptimerobot. Aktualnie za ostatni miesiąc dostępność wynosi 91%. Czy to dużo czy mało, każdy sobie odpowie sam...

Każdemu kto wymaga stabilności połączenia i bezawaryjności - szczerze odradzam.
Moja ocena
obsługa: 3
 
oferta: 4
 
jakość usług: 2
 
awaryjność: 1
 
przystępność cen: -
 
ocena ogólna: 1
 
2.2

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 1

Pracujesz "przy Internecie" a ile płacisz za łącze do tej pracy ? Tyle ile standardowy Kowalski czy może płacisz i wymagasz jak za łącze biznesowe ? Żartowałem, pewnie płacisz mniej niż typowy Kowalski ale wymagasz o wiele więcej :D
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 7

Zdajesz sobie sprawę, że 91% uptime'u (o ile Michal pisze prawdę) to troszkę zbyt mało nawet jak na tanie łącze konsumenckie?
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

Potwierdzam częste chwilowe zaniki sieci. Czasami dłużej niż 15 minut. Częste tłumaczenie to jakaś globalna awaria. Nie monitoruję stabilności połączenia sieci ale chyba zacznę. Jeżeli jest tak faktycznie jak kolega Michał pisze 91% to jest to niezgodne z regulaminem Limes gdzie skuteczność do której się zobowiązują to minimum 96%. Można to reklamować i żądać zwrotu kosztów.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 1
do góry