Widok
Odradzam
Wszystko było OK do momentu zapłaty...
1) Po montażu okazało się, że parę rolet jest krzywych - monter poinformował, że się "naciągną" (znajomi potem przechodzili ten sam moment naciągania). Oczywiście się nie naciągnęły.
2) Zgłosiłem reklamację - ktoś miał się ze mną skontaktować - po ponad tygodniu musiałem sam dzwonić
3) Monter pojawił się po ponad tygodniu od drugiego telefonu i był bardzo opryskliwy - próbował udowodnić, że 3cm różnice w poziomie rolet to wina nieznacznego niewypoziomowania okna. Dopiero po udowodnieniu, że rolety są źle nawinięte przyjął je. Ponowany montaż miał być po 7-10 dniach.
4) Po 10 dniach żadnego telefonu - zadzwoniłem i dowiedziałem się, że będą po 14 dniach
5) Po 15 dniach znowu zadzwoniłem i dowiedziałęm się, że będą w Gdańsku może jutro i wtedy monter może się ze mną umówi.
6) Rozmowa z właścicielem bardzo nieprzyjemna:
- "ja mam ważniejsze rzeczy na głowie niż reklamacje" (i tu rozłączenie rozmowy)
- co mnie obchodzi co Panu monter mówił - to on to Panu mówił, a nie ja i mnie to nie interesuje
- twierdził, że producent jeszcze mu nie dosłał rolet, zaś producent twierdzi, że nie ma żadnych rolet do oddania firmie BEST
NIE POLECAM
1) Po montażu okazało się, że parę rolet jest krzywych - monter poinformował, że się "naciągną" (znajomi potem przechodzili ten sam moment naciągania). Oczywiście się nie naciągnęły.
2) Zgłosiłem reklamację - ktoś miał się ze mną skontaktować - po ponad tygodniu musiałem sam dzwonić
3) Monter pojawił się po ponad tygodniu od drugiego telefonu i był bardzo opryskliwy - próbował udowodnić, że 3cm różnice w poziomie rolet to wina nieznacznego niewypoziomowania okna. Dopiero po udowodnieniu, że rolety są źle nawinięte przyjął je. Ponowany montaż miał być po 7-10 dniach.
4) Po 10 dniach żadnego telefonu - zadzwoniłem i dowiedziałem się, że będą po 14 dniach
5) Po 15 dniach znowu zadzwoniłem i dowiedziałęm się, że będą w Gdańsku może jutro i wtedy monter może się ze mną umówi.
6) Rozmowa z właścicielem bardzo nieprzyjemna:
- "ja mam ważniejsze rzeczy na głowie niż reklamacje" (i tu rozłączenie rozmowy)
- co mnie obchodzi co Panu monter mówił - to on to Panu mówił, a nie ja i mnie to nie interesuje
- twierdził, że producent jeszcze mu nie dosłał rolet, zaś producent twierdzi, że nie ma żadnych rolet do oddania firmie BEST
NIE POLECAM
Moja ocena
Best
kategoria: Okna i parapety
obsługa: 1
asortyment: 3
jakość usług: 1
przystępność cen: 4
ocena ogólna: 1
2.0
* maksymalna ocena 6
Termin zrealizowania reklamacji (w tym wysyłki do producenta 2x750 km.) miał być ok. 14 dni. Był 15 dni (od daty zdemontowania u klienta do daty zamontowania naprawionych)- -za co najmocniej przepraszam, niestety nie mamy wpływu na rzeczywiste terminy spedycji, transportu . Od ok 9 dnia Pan składający reklamcję rozpoczął nieustające śledztwo- kilka telefonów dziennie do wszystkich naszych punktów obsługi, do biur producenta , następnie do właściciela f-my, twierdząc, że rolety od dawna są w naszym biurze, a my specjalnie opóźniamy ich montaż. Nasze wyjasnienia (zgodne ze stanem faktycznym- rolety nie wróciły jeszcze z fabryki) go nie satysfakcjonowały - Pan w trakcie swojego sledztwa doszukiwał się spisku. Trudno mi to racjonalnie skomentować. Na następny dzień, gdy rolety wróciły z fabryki zostały klientowi zamontowane.
Dwie refleksje:
-cieszę się,że docenił Pan asortyment i cenę zakupionych rolet
-zazdroszczę Panu wolnego czasu i determinacji w udowodnianiu teorii spiskowych
-podjęcie reklamacji w 7 dni od zgłoszenia ( reklamacja dotyczyła krzywo nawijającego się materiału- więc nie zagrażała życiu),a skuteczna realizacja reklamacji w 15 dni- nie wiem, czy zasługuje na tak negatywne oceny- znam branżę i wiem, że u konkurencji najczęściej bywa gorzej- z naszej strony robimy wszystko, na co mamy wpływ, aby ten czas był jak najktótszy.
-pozostałe opinie są bardzo subiektywne i nie chciałbym ich komentować.
Działamy kilkanaście lat na rynku trójmiejskim i tego rodzaju opinie są incydentalne, ale i za nie dziękujemy i o ile jest to tylko mozliwe będziemy starać się zadowolić także tak "wymagających" klientów.
Mariusz Pawlikowski
BEST
Dwie refleksje:
-cieszę się,że docenił Pan asortyment i cenę zakupionych rolet
-zazdroszczę Panu wolnego czasu i determinacji w udowodnianiu teorii spiskowych
-podjęcie reklamacji w 7 dni od zgłoszenia ( reklamacja dotyczyła krzywo nawijającego się materiału- więc nie zagrażała życiu),a skuteczna realizacja reklamacji w 15 dni- nie wiem, czy zasługuje na tak negatywne oceny- znam branżę i wiem, że u konkurencji najczęściej bywa gorzej- z naszej strony robimy wszystko, na co mamy wpływ, aby ten czas był jak najktótszy.
-pozostałe opinie są bardzo subiektywne i nie chciałbym ich komentować.
Działamy kilkanaście lat na rynku trójmiejskim i tego rodzaju opinie są incydentalne, ale i za nie dziękujemy i o ile jest to tylko mozliwe będziemy starać się zadowolić także tak "wymagających" klientów.
Mariusz Pawlikowski
BEST
Poza jednym- terminem ok.10- 14 dni czekania na wysłane do Czechowic- Dziedzić reklamowane rolety- pozostałe "fakty" są "radosną twórczością" szanownego klienta.
Cieszę się, że pańska reklamacja została pozytywnie rozpatrzona i załatwiona, a że trwało to ok 14 dni...... mogę tylko ubolewać, że tak długo- wybrał Pan rolety produkowane przez f-mę z Czechowic- więc demontaż, wysyłka, naprawa/ wymiana, odesłanie/ ponowny montaż rolet tyle, w takim przypadku, trwa..... nad czym ubolewam, ale nie mam na to wpływu.
Cieszę się, że pańska reklamacja została pozytywnie rozpatrzona i załatwiona, a że trwało to ok 14 dni...... mogę tylko ubolewać, że tak długo- wybrał Pan rolety produkowane przez f-mę z Czechowic- więc demontaż, wysyłka, naprawa/ wymiana, odesłanie/ ponowny montaż rolet tyle, w takim przypadku, trwa..... nad czym ubolewam, ale nie mam na to wpływu.