Widok
Odradzam
Oddałem twardy dysk Seagate do reklamacji (na gwarancji). Reklamacja została uznana dopiero przez serwis producenta dysku. Zgodnie z regulaminem ESC par. 6 Gwarancja i reklamacje, pkt 16 i 17, mogę w ramach gwarancji domagać się naprawy sprzętu, wymiany na nowy a jeżeli to niemożliwe to zwrotu pieniędzy. Po przybyciu do serwisu ESC w celu sfinalizowania reklamacji otrzymałem informację, że w tym przypadku zostaną mi zwrócone pieniądze. Pieniądze przyjąłem i od razu chciałem kupić w to miejsce nowy dysk. Okazało się, że za dysk o takich samych parametrach tej samej f-my muszę zapłacić 390 zł, o 210 zł więcej niż zwrot, który dostałem. Gdy chciałem sprawę odkręcić i domagać się wymiany (zgodnie z regulaminem), Z-ca kierownika serwisu stwierdził, że to jest niemożliwe bo Seagate im nie wymieni tego dysku tylko zwróci pieniądze, a ponadto ja już dostałem swoje pieniądze i sprawa jest w związku z tym zamknięta. Niestety Z-ca kierownika nie chciał przyjąć argumentu, że w tym wypadku obowiązuje regulamin ESC a nie Seagate. Szkoda. Czuję się oszukany przez ESC. Ja stracę te 210 zł, ale JA JUŻ TUTAJ NICZEGO NIE KUPIĘ. ODRADZAM WSPÓŁPRACĘ Z F-MĄ ESC Z GDAŃSKA.