Widok
Odradzam
ODRADZAM!
W warsztacie doszło do uszkodzenia (wgniecenia) nadkola. Oczywiście, kierownik tłumaczył się mówiąc, że to było, i że to ja nic nie zauważyłem. Robi z klienta debila, mimo że wiem co mówię i znam swój samochód. Kierownik nie wykazał żadnej chęci ugody, poza 20 złotowym rabatem na naprawę tego nadkola. To jest, aż śmieszne. Na dodatek czas naprawy. Miało wszystko być zrobione w 3,5 godziny. Ile czekałem? Koło 5h. Sam musiałem się dopytywać ile jeszcze to potrwa. Żadnej inicjatywy. Kierownik, przy każdym moim pytaniu: ile jeszcze odpowiadał: zapraszam na kawe... Zresztą na nic innego nie mógł, bo w serwisie nic poza kawą nie ma... Nawet Internetu. Proszę sobie wyobrazić 5h czekania, z dostępną tylko jedną gazetą... Ceny, jak u autoryzowanego serwisanta, a warto dodać, że serwis stracił autoryzacje Skody. Podczas oczekiwania na swój samochód, byłem świadkiem jak inny klient odebrał auto, a za 10 min wrócił, bo samochód nie był do końca naprawiony. Zdecydowanie odradzam.
W warsztacie doszło do uszkodzenia (wgniecenia) nadkola. Oczywiście, kierownik tłumaczył się mówiąc, że to było, i że to ja nic nie zauważyłem. Robi z klienta debila, mimo że wiem co mówię i znam swój samochód. Kierownik nie wykazał żadnej chęci ugody, poza 20 złotowym rabatem na naprawę tego nadkola. To jest, aż śmieszne. Na dodatek czas naprawy. Miało wszystko być zrobione w 3,5 godziny. Ile czekałem? Koło 5h. Sam musiałem się dopytywać ile jeszcze to potrwa. Żadnej inicjatywy. Kierownik, przy każdym moim pytaniu: ile jeszcze odpowiadał: zapraszam na kawe... Zresztą na nic innego nie mógł, bo w serwisie nic poza kawą nie ma... Nawet Internetu. Proszę sobie wyobrazić 5h czekania, z dostępną tylko jedną gazetą... Ceny, jak u autoryzowanego serwisanta, a warto dodać, że serwis stracił autoryzacje Skody. Podczas oczekiwania na swój samochód, byłem świadkiem jak inny klient odebrał auto, a za 10 min wrócił, bo samochód nie był do końca naprawiony. Zdecydowanie odradzam.
Moja ocena
Auto Serwis W. T. Błażewicz
kategoria: Warsztaty samochodowe
obsługa: 1
asortyment: 3
jakość usług: 2
terminowość: 2
przystępność cen: 3
ocena ogólna: 1
2.0
* maksymalna ocena 6
Odpowiedź obiektu
Szanowny Panie.
Chciałbym podziękować za opinie, z którą w większości się nie zgadzam. Ponieważ opisane przez Pana fakty mijają się z prawdą postaram się sprostować Pana opinię.
Dnia 13.03.2012 zlecił Pan wykonanie 1.Przeglądu rocznego 2.Okresowej wymiany płynu hamulcowego oraz usterkę nierównej pracy silnika i migającej kontrolki silnika.
Na zleceniu naprawy Pana pojazdu w polu stan zewnętrzny pojazdu jest zamieszczona informacja, iż nadwozie Pana pojazdu nosi ślady licznych uszkodzeń a ponadto adnotację, iż jest uszkodzony błotnik p. p. Informuję, iż w momencie przyjęcia auta do serwisu został ustalony wstępny czas naprawy Pana pojazdu na około 3,5 godziny. Ponieważ w trakcie dokonywania przeglądu mechanik stwierdził liczne usterki oraz iż oczekiwaliśmy na Pana decyzję dotyczącą naprawy czas wykonywania przeglądu wydłużył się.
Odbierając pojazd nie kwestionował Pan stanu pojazdu kwitując jednocześnie, iż usługę pojazdu wykonano zgodnie ze zleceniem.
Mając powyższe fakty na uwadze Kierownik serwisu nie mógł uznać Pana reklamacji za zasadną proponując w ramach dobrej woli rabat na wykonanie prac lakierniczych w wysokości 30 %.
Ponadto informujemy Pana i wszystkich klientów, iż jesteśmy Niezależnym serwisem SKODY. VW, SEATA I AUDI oferując swoje usługi w cenach do 40% niższych niż w autoryzowanych stacjach obsługi.
Dla klientów, którzy decydują się czekać na wykonanie usługi oferujemy codziennie świeżą prasę i dobrą kawę.
Jednocześnie przepraszamy za wszystkie niedogodności powstałe podczas wizyty w serwisie a Pana uwagi będą dla nas cenną wskazówką na przyszłość, ponieważ we wszystkich staraniach dążymy, aby podnosić zadowolenie naszych klientów
Z poważaniem
Właściciel
Chciałbym podziękować za opinie, z którą w większości się nie zgadzam. Ponieważ opisane przez Pana fakty mijają się z prawdą postaram się sprostować Pana opinię.
Dnia 13.03.2012 zlecił Pan wykonanie 1.Przeglądu rocznego 2.Okresowej wymiany płynu hamulcowego oraz usterkę nierównej pracy silnika i migającej kontrolki silnika.
Na zleceniu naprawy Pana pojazdu w polu stan zewnętrzny pojazdu jest zamieszczona informacja, iż nadwozie Pana pojazdu nosi ślady licznych uszkodzeń a ponadto adnotację, iż jest uszkodzony błotnik p. p. Informuję, iż w momencie przyjęcia auta do serwisu został ustalony wstępny czas naprawy Pana pojazdu na około 3,5 godziny. Ponieważ w trakcie dokonywania przeglądu mechanik stwierdził liczne usterki oraz iż oczekiwaliśmy na Pana decyzję dotyczącą naprawy czas wykonywania przeglądu wydłużył się.
Odbierając pojazd nie kwestionował Pan stanu pojazdu kwitując jednocześnie, iż usługę pojazdu wykonano zgodnie ze zleceniem.
Mając powyższe fakty na uwadze Kierownik serwisu nie mógł uznać Pana reklamacji za zasadną proponując w ramach dobrej woli rabat na wykonanie prac lakierniczych w wysokości 30 %.
Ponadto informujemy Pana i wszystkich klientów, iż jesteśmy Niezależnym serwisem SKODY. VW, SEATA I AUDI oferując swoje usługi w cenach do 40% niższych niż w autoryzowanych stacjach obsługi.
Dla klientów, którzy decydują się czekać na wykonanie usługi oferujemy codziennie świeżą prasę i dobrą kawę.
Jednocześnie przepraszamy za wszystkie niedogodności powstałe podczas wizyty w serwisie a Pana uwagi będą dla nas cenną wskazówką na przyszłość, ponieważ we wszystkich staraniach dążymy, aby podnosić zadowolenie naszych klientów
Z poważaniem
Właściciel