Widok

Odsniezanie

4 dzien na bocznych drogach w koleczkowie nie ma widac plugu, czy ktos dodzwonil sie na gmine w tej sprawie?
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
A na chodniku jest ponad pol metra sniegu
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Nie znam się na tym, na zarządzaniu, kierowaniu gminą, organizacji ekip do odśnieżania. Ryszard też się nie zna. Ale znam się na ludziach, rozwiązuje problemy, w tym jestem dobry. Ryszard nie jest w tym dobry. Ryszardzie rusz swoje 4 litery, zadzwoń, podjedź, pogadaj z naszymi gospodarzami, rolnikami którzy posiadają traktory, pługi zapłać im z rezerw, z pieniędzy sołeckich. Pokaż siłę gospodarza, nie chowaj głowy w śniegu - nogi widać. Ryszardzie znający się na promocji własnej osoby masz szansę wypromuj się na odśnieżaniu.
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 0

A słyszałes o czymś takim jak zamówienia publiczne - jako niezbędne aby wydatkowac publiczne (gminne) środki?
Pogadać z gospodarzem który ma traktor to może Rysiek (i ty) i zapłacić z własnej kasy.
Jeśli publiczne - to musi być przetarg.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 6

Staszku a słyszałeś Ty o podatkach...(tak, tych właśnie z mojej kieszeni) o środkach którymi dysponuje Ryszard wraz ze swoja świtą? To tak gospodaruje, że buduje nikomu nie potrzebne centrum rozrywki, a na pługi nie ma. Wiem zima zaskoczyła - nieprzewidywalna taka... ale sa rezerwy budżetowe... . A jak nie masz pojęcia jak rozwiązać problem niemocy Ryśkowej to nie zwalaj na na prawo. Gdybyś zadał sobie odrobine trudu i poszukał rozwiązania chociażby w ustawie Covidowej i uargumentował to ochronią zdrowia publicznego, poprzez zapewnienie dojazdu karetek pogotowia... ale ja się tam nie znam. Środki sołeckie mogą być do tego wykorzystane.