Widok
Nie znam się na tym, na zarządzaniu, kierowaniu gminą, organizacji ekip do odśnieżania. Ryszard też się nie zna. Ale znam się na ludziach, rozwiązuje problemy, w tym jestem dobry. Ryszard nie jest w tym dobry. Ryszardzie rusz swoje 4 litery, zadzwoń, podjedź, pogadaj z naszymi gospodarzami, rolnikami którzy posiadają traktory, pługi zapłać im z rezerw, z pieniędzy sołeckich. Pokaż siłę gospodarza, nie chowaj głowy w śniegu - nogi widać. Ryszardzie znający się na promocji własnej osoby masz szansę wypromuj się na odśnieżaniu.
Staszku a słyszałeś Ty o podatkach...(tak, tych właśnie z mojej kieszeni) o środkach którymi dysponuje Ryszard wraz ze swoja świtą? To tak gospodaruje, że buduje nikomu nie potrzebne centrum rozrywki, a na pługi nie ma. Wiem zima zaskoczyła - nieprzewidywalna taka... ale sa rezerwy budżetowe... . A jak nie masz pojęcia jak rozwiązać problem niemocy Ryśkowej to nie zwalaj na na prawo. Gdybyś zadał sobie odrobine trudu i poszukał rozwiązania chociażby w ustawie Covidowej i uargumentował to ochronią zdrowia publicznego, poprzez zapewnienie dojazdu karetek pogotowia... ale ja się tam nie znam. Środki sołeckie mogą być do tego wykorzystane.
Prawda jest taka niestety że nowy sołtys Koleczkowa raczej się nie stara, podobnie Radny jak i cała ta śmietanka Rady sołeckiej - na szacunek trzeba sobie zapracować nie włączaniem światełek na choince, ale właśnie w czasach kiedy ta pomoc jest potrzebna mieszkańcom wsi. Łopaty w dłoń a poznamy Was po pracy.
Prawda jest taka niestety że nowy sołtys Koleczkowa raczej się nie stara, podobnie Radny jak i cała ta śmietanka Rady sołeckiej - na szacunek trzeba sobie zapracować nie włączaniem światełek na choince, ale właśnie w czasach kiedy ta pomoc jest potrzebna mieszkańcom wsi. Łopaty w dłoń a poznamy Was po pracy.