Widok

Odzież używana

Chcę otworzyć fajny sklep z odzieżą używaną,na Ujeścisku lub kwiaciarnię,co o tym myślicie?Jest takie zapotrzebowanie?Szukam pracy i nic nie ma to muszę pomyśleć sama o pracy dla siebie,ewentualnie czego tu brakuje?Pomóżcie
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Sklep odradzam, zarobisz jedynie na czynsz i opłaty. Chyba,że masz własny lokal to już inna bajka. Ja odzieżą używaną zajmuję się od prawie 7 lat.Kiedyś to szło. Miałam dwa sklepy i było ok. Zamknęłam je w zeszłym roku. Obecnie mam jeden i zarabiam jedynie na handlu w sieci.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
tym bardziej ze ludziom potrafilas nie wyplacic wlascicielko pelnej szafy!
W której części Ujeściska dokładnie?
Nie wiem jeszcze.Szukam lokalu dopiero.Wszystko jest takie drogie.Na pewno odpada stare Ujeścisko.Pod rozwagę brałam nowe Ujeścisko,Chełm i Orunię Górną.
Jeśli zdecydujesz się na otwarcie sklepu z odzieżą używaną to mogę Ci odsprzedać cały sprzęt do sklepu plus ok 1000 kg odzieży w dobrej cenie. Połowa odzieży wisi na sklepie, druga połowa to zapas, który jest na magazynie, jeszcze nie był wywieszany Prowadzę sklep w woj warmińsko mazurskim ale lada dzień przeprowadzam się do Gdańska bo mój narzeczony dostał awans, który wiąże się z przeprowadzką i z racji tego zmuszona jestm zamknąć sklep. Wyposarzenie sklepu na ok 50m2: stojaki, wieszaki, kosze wystawowe, manekiny, lada, waga, przymierzalnia, lustra itp. Odezwij się jeśli będziesz zainteresowana.
ja-baba25@wp.pl
Odezwę się jak wynajmę lokal,bo na razie szukam.
Na samo zatrudnieniu tez nie jest kolorowo.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
a jeśli sklep jest w fajnej okolicy to też się nie opłaca?
Wydaje mi się iż okolica ma 2go planowe znaczenie.
Raczej towar i cena. Jak to jest ok to klientki ściągają inne
klientki poprzez pocztę pantoflową.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1