Widok
Takie, jakie są zalecane przez producenta. A tego dowiesz się m. in z instrukcji obsługi samochodu. Oczywiście w sieci są dostępne różne poradniki osób które testowały określone rozmiary opon. Można się więc posiłkować ich doświadczeniem.
NIe bez znaczenia jest również teren na którym jeździ się samochodem.. Proponuję jeszcze sprawdzić tutaj pod linkiem: http://dieselteam.pl/pytania-i-odpowiedzi-z-dziedziny-motoryzacji/jak-dobrac-opony-do-samochodu-terenowego/ tekst poradnikowy z tego zakresu.
NIe bez znaczenia jest również teren na którym jeździ się samochodem.. Proponuję jeszcze sprawdzić tutaj pod linkiem: http://dieselteam.pl/pytania-i-odpowiedzi-z-dziedziny-motoryzacji/jak-dobrac-opony-do-samochodu-terenowego/ tekst poradnikowy z tego zakresu.
Ty tak serio z tym producentem? Żadne auto z fabryki nie wychodzi typowo pod teren. Wszystko zależy od finansów jakie chcesz przeznaczyć w zabawę w taplanie się w błocie. Opony to wierzchołek góry lodowej od których należy zacząć. W naszych warunkach przeważnie to m/t lub a/t lub jeżeli nie zamierzasz autem jeździć po ulicach to simexy. Ale po założeniu opon apetyt rośnie w miarę jedzenia zaczną się problemy z mocą, z przeniesieniem napędu zawieszeniem itd. Itd. Aż powstanie zmota :)