Niby wszystko dobrze, ale doradca klienta zostawia samopas. Pracy poszukuje się wyłącznie samemu. Poza tym urzędnik pomagający w znalezieniu pracy nie dopytuje co nas interesuje.
Ogółem obsługa poprawna, sprawna, ale..nie do końca szanują czas petenta i nie przekazują pełnej informacji.
Ostatnio zgłosiłam, że podpisałam umowę a Pani poinformowała mnie o darmowym bilecie na ZTM na terenie Gdańska przez 1 miesiąc po znalezieniu pracy (max 30 dni na wyrobienie po podpisaniu umowy). Przyjeżdżając po bilet do GUP (musiałam prosić w nowej pracy o możliwość przyjścia później już w pierwszym tygodniu, godziny pracy GUP są niekorzystne, a taka informacja o możliwości wyrobienia darmowego biletu powinna być przekazana, gdy było organizowane obowiązkowe szkolenie na Sali Giełd po rejestracji w GUP – przecież po coś są te spotkania informacyjne) Pani na miejscu dopiero przekazała mi pełną informacje nt funkcjonowania takiego biletu. Okazało się, że bilet jest ważny tylko w dni pracujące oraz 2 godz. przed i po pracy. Już pominę, że bilet miesięczny byłby korzystniejszy, gdyż w weekendy lub 2,5 godz. po pracy taki darmowy bilet nie funkcjonuje.