Widok

Omijać!

Zakupiłem opony za ponad 2 tysiące klasy premium. Okazało się, że występuje bicie. Wyczuwane drgania na fotelu. Auto było kupione nowe w salonie. Przebieg 5 tys. kilometrów. Po kilku rozmowach telefonicznych z działem reklamacji uzyskałem informację, że na moim terenie (Podkarpacie) nikt nie zna się na wyważaniu opon. Została mi zaproponowane rozwiązanie, żebym na każdym kole zmienił położenie opony względem felgi o 90 stopni. I tak z każdym kołem, aż przestanie bić. Po kolejny serwis w moim mieście potwierdził prawidłowe założenie opon i wyważenie stwierdzając wadę opon. Po kolejnym telefonie do Opony Albert Pan z działu reklamacji stwierdził, że Ci się też nie znają. Zostałem poinformowany, że jeżeli przyślę im opony w celu reklamacji to automatycznie mi je odeślą na mój koszt, po prostu ich nie przyjmą bo według nich są w porządku. Po rozmowie z importerem został mi wskazany sklep do, którego mam odesłać opony i uwaga... reklamacja została uznana, dwie opony posiadały wady fabryczne. Jestem stratny na kosztach przesyłki do sklepu i z powrotem do mnie gdyż, sklep do którego wysłałem nie był stroną i nie mógł pokryć tych kosztów. Odradzam całkowicie Opony Albert. Zwykli oszuści!
Moja ocena
obsługa: 1
 
oferta: 3
 
jakość usług: 1
 
przystępność cen: 3
 
ocena ogólna: 1
 
1.8

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Totalne bzdury pisze Pan Olaf, jak bysmy byly oszustami to firma Nokian Polska nie uznała by reklamacji zakupionych opon przez nasza firme i Pan Olaf nie jest w stanie wyroznic tego ze jezeli chodzi o reklamacje, to nasza firma jako posrednik w sprzeday opon jest bardziej za klientem niz za producentem, czyli jezeli reklamacja zostaje uznana przez producenta opon, wtedy my nic nie tracimy a nawet zyskamy, poniewaz wtedy klient jest zadowolony i wraca do nas, jeszcze trzeba brac poprawke na to co mowia i radza klientom serwisy, wulkanizacje w sprawie zakupionych opon w internecie, wmawiaja klientom ze opony kupione z internetu sa wadliwe, trafione , podrobione itd.....

Tutaj tez nie prawde pisze Pan Olaf
"że jeżeli przyślę im opony w celu reklamacji to automatycznie mi je odeślą na mój koszt, po prostu ich nie przyjmą bo według nich są w porządku."
żaden pracownik firmy Albert nie mógł cos takiego powiedziec i pan jest zwyklym oszustem, wiarygodnosc naszej firmy potwierdza ponad 12000osob/firm, co łatwo mozna sprawdzic.

brak słów!!!!!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
Klikajac na ten link mozna sprawdzic wiarygodnosc naszej firmy

http://allegro.pl/show_user.php?uid=5655613
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
jakies aledrogo jest wyznacznikiem uczciwości?
reklamację masz przyjąć bez łaski najlepiej nasyłać na na takie serwisy kontrole od skarbówki po inspekcje pracy i sanepid
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry