Widok
Opel Astra I
Astra, choć nie jest już najnowszą konstrukcją, zdaje się być nadal wartym uwagi autem, zarówno dla poszukujących samochodów używanych, jak i nowych. Model ten zastąpił wysłużonego Kadetta w 1991 roku, a w 1998 przeszedł poważny facelifting. Od 1994 roku Astra I była montowana na Żeraniu. Do Polski dostarczane były silniki 1.4 oraz 1.6 z pojedynczym lub wielopunktowym wtryskiem paliwa i auta ...
więcej
więcej
Wady Astry 1,6 -75kM egzemplarz z importu
Zakupiony egzemplarz Astry u dealera Servis Haler mial szereg wad m.in. układ napedowy wpadal w rezonans z ukladem wydechowym w serwisie poprawiano ta wade 3 razy wstawiajac lacznik elastyczny oraz uklad kierowniczy bez wspomagania posiadal wade tzw stuki na nierównosciach ja jako uzytkownik to stwierdzalem i inteweniowalem wielokrotnie zbywano mnie wciskajac ze wymienili,a do wymianynigdy nie doszla mam nawet opinie rzeczoznawcy PZM i w koncy dolem sobie spokoj szkoda nerwow.
opel - haller
czlowieku...a kto serwisuje auto u hallera...?
Jezdze oplami od 83 roku i juz wowczas 'udawano' ze wymieniano mi filtr oleju (ascona diesel 1.6), o czyszczajac go jedynie szmatka, nieslownosc, niestarannosc i wyludzanie pieniedzy za rzekomo zrobione uslugi to cecha O-H service. Wszystkch 'oplarzy' zdecydowanie zniechecam do serwisowania tam swoich aut. Gdy bedzie zblizal sie wasz kolejny przeglad - zadzwoncie do 3 dealerow opla w 3miescie - ktory ma ceny dwukrotnie wyzsze..? Odpowiedzcie sobie sami.
Jezdze oplami od 83 roku i juz wowczas 'udawano' ze wymieniano mi filtr oleju (ascona diesel 1.6), o czyszczajac go jedynie szmatka, nieslownosc, niestarannosc i wyludzanie pieniedzy za rzekomo zrobione uslugi to cecha O-H service. Wszystkch 'oplarzy' zdecydowanie zniechecam do serwisowania tam swoich aut. Gdy bedzie zblizal sie wasz kolejny przeglad - zadzwoncie do 3 dealerow opla w 3miescie - ktory ma ceny dwukrotnie wyzsze..? Odpowiedzcie sobie sami.
astra - stuki z przekładni kierowniczej
Mam astrę 1.4 z 98 roku bez wspomagania. Rownież w moim egzemplarzu na nierównościach stukała przekładnia. Winę ponosi wytarta podkładka teflonowa, umieszczona na elemencie do którego przymocowane są drążki kierownicze. Wymontowałem przekładnię, pod element podłożyłem dwa paski cienkiej blachy i po kłopocie.
Cena nowej przekładni 1800 na co namawiali mnie wszyscy mechanicy. pozdrawiam.
Cena nowej przekładni 1800 na co namawiali mnie wszyscy mechanicy. pozdrawiam.
82mpi
nabylem przeszlo szescioletnia astre z silnikiem 1,4 mpi majaca 60 tys. przebiegu, bardzo mi sie podoba, na trasie pali bardzo malo (6l), na miescie duzo (11l po stolicy), predkosc maksymalna wysoka (190km/h), duza pewnosc prowadzenia, przyspieszanie i wybieranie biegów mniej komfortowe niz np. w japonczykach, generalnie auto do polecenia
Astra 1.4 `94
Jeżdze tym modelem ponad 2 lata i zrobiłem w tym czasie jakieś 30 tys. km. Jak dla mnie i za te pieniądze rewelacja. Nigdy nie miałem żadnych problemów z silnikiem i mechanizmami. Inaczej sprawa wygląda w kwestii blach i korozji tu niestety DRAMAT. Nie ocynkowane blachy dają znać o sobie ale wymieniłem punkty zapalne, zrobiłem lakierkę ponad rok temu i śmigam do tej pory i mam zamiar jescze troszkę pojeżdzić. Naprawdę polecam.
C16SE
Mam Astrę 1.6 8Vz '95r z silnikiem 100 KM, z instalacją gazową. Właśnie wskoczyło mi 200.000km. Nie licząc wymiany felg, opon, tarcz i klocków, to wymieniłem tylko silnik do wycieraczek. Ostatnio pękła mi też sprężyna w klamce po stronie pasażera - klameczka nie "odbija". Jak na ten przebieg to stan do pozazdroszczenia. Poza tym autkiem jeździ się wyjątkowo dobrze.
Kupilem Astre 1,4i
Wlasnie stalem sie posiadaczem Astry 1,4 (82km)96r.
Przegladajac opinie poprzednikow chyba moge byc pelen optymizmu. Chociaz moje wrazenia z jazdy sa mieszane, auto jest b. twarde i brak wspomagania utrudnia jazde. Troche taka taczka, wina sa na pewno alufelgi i moze troche zuzyte amortyzatory. Tyle z minusow po kilku dniach uzytkowania. Plusem sa niskie spalanie niezla dynamika i ceny czesci. Musze wymienic tarcze chamulcowe (wentylowane) ceny od 70-120zl Brembo. Mysle ze bedzie OK. Jesli ktos moze udzielic kilku rad bede wdzieczny. A i nie znalazlem zadnych ognisk korozji:)
Przegladajac opinie poprzednikow chyba moge byc pelen optymizmu. Chociaz moje wrazenia z jazdy sa mieszane, auto jest b. twarde i brak wspomagania utrudnia jazde. Troche taka taczka, wina sa na pewno alufelgi i moze troche zuzyte amortyzatory. Tyle z minusow po kilku dniach uzytkowania. Plusem sa niskie spalanie niezla dynamika i ceny czesci. Musze wymienic tarcze chamulcowe (wentylowane) ceny od 70-120zl Brembo. Mysle ze bedzie OK. Jesli ktos moze udzielic kilku rad bede wdzieczny. A i nie znalazlem zadnych ognisk korozji:)
z tymi blachami to jest różnie - jeśli była bita to 100% że wyjdą kwiatki. Moja zaliczyła szlif od strony kierowcy i rdza pojawiła się na spodzie drzwi i nad tylnym nadkolem. Mam astre (1,6 16V sedan) od niedawna. Kupiłem krajówke od pirewszej właścicielki ;) Prowadzenie (tylko koła do wyważenia) właściwie OK, tylko w koleinkach trzeba uważać bo ściąga. Samochód jest też dość podatny na boczny wiatr - kurka nikt o tym nie pisał heh :) Silnik - żyletka. (100 KM) Zrywny i szybki - gorzej ze spalaniem (ok. 7,5-8 l/100) Poci się uszczelka pod miską ale to podobno normalka w oplach ??? Właściwie nie ma się do czego przypieprzyć - i o to chyba włąśnie w samochodzie chodzi. Pozdrawiam
z tymi blachami to jest różnie - jeśli była bita to 100% że wyjdą kwiatki. Moja zaliczyła szlif od strony kierowcy i rdza pojawiła się na spodzie drzwi i nad tylnym nadkolem. Mam astre (1,6 16V sedan) od niedawna. Kupiłem krajówke od pirewszej właścicielki ;) Prowadzenie (tylko koła do wyważenia) właściwie OK, tylko w koleinkach trzeba uważać bo ściąga. Samochód jest też dość podatny na boczny wiatr - kurka nikt o tym nie pisał heh :) Silnik - żyletka. (100 KM) Zrywny i szybki - gorzej ze spalaniem (ok. 7,5-8 l/100) Poci się uszczelka pod miską ale to podobno normalka w oplach ??? Właściwie nie ma się do czego przypieprzyć - i o to chyba włąśnie w samochodzie chodzi. Pozdrawiam
Astra 1.8 8V
Ja kupilem Asterke 93' 1.8 jestem bardzo zadowolony silnik pracuje cicho i dynamicznie (poci sie uszczelka pod miska olejowa ale to norma) a stan blach bylem pod wrazeniem nie ma nic a spodziewalem sie rdzy na tylnych nadkolach. Musze przjrzec ABS bo kontrolka sie swieci caly czas jak ktoś mial z tym do czynienia to prosze o porady.
1,4 60 KM 1998
Z salonu,jeżdżę do dziś.Oryginalny tłumik wytrzumał 80 tys(trąchę zahaczyłem też o studzienkę),klocki hamulcowe 100 tys,po 150 koncówki drążków i swożeń przy wahaczu.Nadal jeżdzi się bardzo dobrze a na autostradzie można rozbujać do 180 km/h.Aha jak w sierpniu pojeźdiłem przy upałach po górach to zbiornik płunu chłodzącego zabarwił się na rudo-chyba jakaś rdza z przewodów chłodzenia.
astra 92
SWOJĄ ASTRĄ JEŻDŻĘ OD 5 LAT I MUSZĘ PRZYZNAĆ Z RĘKĄ NA SERCU, ŻE NIE MAM Z NIĄ PROBLEMÓW.W ZESZŁYM ROKU ZAŁOŻYŁEM GAZ I TERAZ BRYKAM SE PRAWIE ZA DARMO. Z SILNIKA JESTEM BARDZO ZADOWOLONY(1.6i)ZAWIESZENIE JAK DLA MNIE REWELKA (PRZESIADŁEM SIĘ Z FRANCUZA).CO DO KOROZJI TO W ZESZŁYM ROKU WYMIENIAŁEM REPERATURKI TYLNYCH BŁOTNIKÓW ALE PO 10 LATACH POD CHMURKĄ TO CHYBA NORMALKA. TERAZ ZASTANAWIAM SIĘ NAD ZMIANĄ AUTA NA KOMBI I W 99% BEDZIE TO ASTRA.
Astra 1.4 8V 99'
Moja Astra jest uzytkowana przez 4 osoby. Prowadzi mama (rzadko), tata (zawodowy kierowca, mechanik), ja (20lat) i brat(18lat). Samochod ma tylko 60 PS i od poltora roku jezdzi na gaz. Jest dosyc ostro eksploatowana przeze mnie i brata! Ma blisko 80 tys. Czeste zawracanie na recznym nie sprawia zadnych problemow, choc jest troche mieka! Od nowosci nie bylo zadnych usterek. Na poczatku wstawiony byl lacznik na wydechu redukujacy drgania. Po 75 tys. wymieniona byla uszczelka od poloski, ale przy tak zrywnej jezdzie mojej i brata, to chyba nic. Koszt naprawy 50 zl i 2 godziny u mechanika ( Haller 200zl za poltorej godziny pracy). Auto stoi na dworze i nie widac zadnej korozji. Pol roku temu pod Akademia Morska jakis palant poszorowal mi drzwi kierowcy ( milo by bylo gdyby chociaz zostawil nr tel.), nic z tym nie robilem, a rdzy nie ma! Przy wiekszym bassie sluchac drgania plastikow i poszycia dachu. Silnik nieco za slaby jak na taka mase auta. Spalanie gazu okolo 8-8,5 na setke. Przez pewien czas z niewiadomych przyczyn gasla na gazie przy niskich obrotach. Pozniej ustalo. Oficjalna przyczyna nie znana. Poza tym ok. Z auta jestem zadowolony bardzo! Polecam wszystkim jako auto rodzinne na dlugie lata i tym, ktorzy nie szaleja za kierownica!
odnośnie paska
Żeczywiście lepiej zmieniać co 60 tys pasek rozrzadu bo lubi pękać.Najgorsze jest obejrzenie i podciągnięcie albo inne ruszanie-pęknie na pewno.
Albo znienić po 60 albo spokojnie(spokojnie!) jeździć,ale nie ruszać bez potrzeby-mój ojciec to przerobił.Ja przejechałem 160 tys i nie daję już zarobić serwisowi na przeglądach ale pasek u nich zmieniam bo dają rok gwarancji a to dla mnie 30-40 tys.
Albo znienić po 60 albo spokojnie(spokojnie!) jeździć,ale nie ruszać bez potrzeby-mój ojciec to przerobił.Ja przejechałem 160 tys i nie daję już zarobić serwisowi na przeglądach ale pasek u nich zmieniam bo dają rok gwarancji a to dla mnie 30-40 tys.
astra
Asterka to jest to !!!autko nie dozjebania!!! uwieżcie mi posiadam 96r. 1.6i+gaz ABS,klima 2xairbag,wspomaganie kier.central zamek ,autoalarm,elektryczne szyby, mam ją już dwa lata kiedy ją kupiłem miała 40tys. teraz ma 92tys. nic jeszcze nie wymieniałem, wiadomo olej co15tys poza tym kompletnie nic i jak narazie nie wyczuwam żadnych usterek nic tylko lać jeżdzić spalanie ma niewielkie wleje gazu 32litry i przejadę całe 400km czasem409,czasem392 niezależnie czy to miasto czy autostrada ,prędkość max 195km/h przy takiej predkosci trzeba uważać na ruchy kierownicą ja jestem takiego zdania "FORD " gówno wort a "ASTRA " to jest autko
RE
Ja zaś jestem zdania że dealer to ciężki przypadek motoryzacyjnego idiotyzmu .Opel a szczególnie Astra pierwszej generacji to szczyt tandety i miernoty wykonawczej, mierne osiągi , wysokie zużycie paliwa , podatność na korozję i awaryjność nie mająca sobie równych . Wiem coś o tym , bo posiadałem to "nieszczęście" ( Astra 1,4 16V 97r ) przez cztery lata i dopiero po zakupie Forda Fokusa 1,6 wiem co to prawdziwy SAMOCHÓD .
SPRZEDAM ASTRĘ 1,7 TDS
MAN DO SPRZEDANIA ASTRE KOMBI 1.7 TDS Z 97' PEŁNY WYPAS CZYLI : KLIMA, ALUF,WELUR, ITD IMPORTOWANA Z FRANCJI O ILE WIEM BLACHA OCYNK ANI ŚLADU RDZY, AUTKO NAPRAWDĘ ZADBANE , ZMIENIAM PO PROSTU NA WIĘKSZA VECTRE I NIE SPRZEDAJĘ BO COŚ NAWALA PRZEJECHAŁEM NIĄ PARĘ LADNYCH KM SZCZĘŚLIWIE. BARDZO OSZCZĘDNA 5,5L ON I 83 KM POD MASKĄ KONTAKT 604520382
ASTRA 1.4 i (82 KM)
Jeżeli chodzi o moją bryczkę to nic do niej nie mam , natomiast jest b. dobrym autem , pali nie za dużo , przyspieszenie jak na te auto ma zadowalające , jest wygodne , duzy bagażnik .
Wygląd jest satysfakcjunujący iz włożyłem gruby wydech , no i opony nisko profilowe. Dodalem rowniez srebrny chromowany pasek ktory znajduje sie na przodzie auta b fajnie z tym wygląda. zamiezam kupic spojler i zrobic pare wzmocnien w silniku.
Wygląd jest satysfakcjunujący iz włożyłem gruby wydech , no i opony nisko profilowe. Dodalem rowniez srebrny chromowany pasek ktory znajduje sie na przodzie auta b fajnie z tym wygląda. zamiezam kupic spojler i zrobic pare wzmocnien w silniku.
Astra może być
Autko to Astra F 1,6 katalizator silnik X 16XEL kombi 2000r. jestem drugim właścicielem kupiłe je od firmy któlra nakreciła nim 62 tyś km.Po zakupie natychmiast wymieniłem paski rozrządu tak na wypadek bo polecali. Wmontowałem w nią instalacje gazową Colteka (holenderską).Były problemy zapalała siękontrolka silnika nikt nie wiedział dla czego przeklołem tąinstalacje.Tyle pieniędz i od ( D) wałczyłem rok zauważtłem na spawach podwozia poczatki korozji (2003) zrobiłem gruntownąkonserwacje podwazia po zamontowaniu całego wydech okazało się ze znikneły kłopoty z paląco się okntrolką ( przedmuch
uszczelki) przy 95 tyś wymiana tłumika gaz robi swoje.Pamientajcie o kontrolowaniu poziomu oleju może czasami zjeść go troszke więcej.Stan polskich dróg wpływa negatywnie nazawieszenie jade na przegląd bo coś za bardzo buja( bardzo miekki przód podczas jazdy ).Pozatym bardzo pakowne auto troszke wąskie wewnątrz, plastyki wewnątrz trzeszczą.Ale na inne teraz nie zamienie może za kilka lat, na co czas pokarze.Koszty eksploatacji bardzo niskie pali około 8-10 l gazu
Astra-lipa na kółkach
Pełen euforii kupiłem w 1998 r Astrę 1,4 16V. Jeżdzę raczej delkiatnie. Po 85000 km zaczyna mi żłopać olej. Jak przeczytałem, że norma to ok. 0,7 l/1000 km to mi włosy dęba stanęły. To jest samochód? Jakie to koszty eksploatacji. Miałem malucha i ładę 2107 to po 100 000 km brały połowe. Jestem niemile zaskoczony. Nie wspomnę o rozrządzie wytrzymującym 30 000 km.
Astra jest ok, ale to nie super samochód.
Posiadam astrę 1,4 8V 1994 r. 151 kkm (jeszcze w Niemczech robiona-w zasadzie to w Antwerpii-Belgia). Ja mam ją ponad rok-25 kkm. Kupiłem w dobrej cenie od 2 właściciela, który miał ją od ojca... Troszkę dynamiczniejszy po zastosowaniu innych świec i sportowego filtra powietrza oraz regulacji. Przerobiłem na gaz - pali 9-do 10l LPG. Uszczelniłem silnik, podremontowałem zawieszenie-ekonomiczny używany samochód dla niezbyt zamożnego Polaka w Unii Europejskiej!!!
HALLO
Mam zamiar kupić samochodzik, tylko nie wiem czy dobrzeee robię ( mysląc o Astrze I 1.6i + gaz z 1997 roku, ABS, poduszka kierowcy, autoalarm, immobiliser, centralny zamek, halogeny przeciwmgielne, klimatyzacja, radio + CD, wspomaganie kierownicy, aluminiowe felgi, regulacja wysokości fotela ) a i ma uszkodzoną sprężarkę od klimatyzacji !!! Czy ktoś wiem ile taka rzecz naprawdę kosztuje, i gdzie taka część mogę dostać???. Co o takim samochodzie sądzicie???
Mile widziane wszystkie opinie (nie tylko opel ale równiez inne marki tak do 20tys.zł)
Mile widziane wszystkie opinie (nie tylko opel ale równiez inne marki tak do 20tys.zł)
WItam
Witam wszystkich serdecznie. Ja właśnie kupiłem Astrę 1,6i 1992 rok z Niemiec, przebieg 120 tys.
Autko super. Silnik w bdb stanie (choć poci się pod uszczelkami), wnętrze także. Ostatnie 8 lat miał ja jakiś dziadek (w ciągu 3 lat zrobił niecałe 10 tys. km), który trzymał ją w wilgotnym garażu. Efekt, jak to w Oplach - rdza. Podłoga, elementy układu napędowego (np. skrzyni biegów) pokryte nalotem rdzawym, nadkola tylne zeżarte przez rdze. Ale: to zrobienia! Prowadnice i zawieszenie są w porządku. To najważniejsze.
Zawsze mi się ten samochód podobał, z tego, co wiem, silnik 1,6 jest jednym z najlepszych Opla. Troszkę przerywa przy dodaniu gazu, być może ma zbyt oszczędnie ustawiony wtrysk. Za to przy spokojnej jeździe: w trasie: 5-5,5 litra, na autostradzie (120-130 km/h): ok. 6. Zdaje się, że jednak założę gaz, bo ostrzejszym deptaniu może być więcej!
Od wielu lat ociec jezdzi Oplami, najpierw Kadett D 1,3S (rewelacja!!), teraz Omega 2,3TD z automatem (ma 16 lat, pół miliona km, z układem napędowym nic się nie dzieje). Mam nadzieję, że moje autko też tak się bedzie sprawowało. Z dotychczasowych doświadczeń: jeśli komuś pasuje ten samochód, gorąco polecam!!
Pozdrawiam wszystkich!!
Autko super. Silnik w bdb stanie (choć poci się pod uszczelkami), wnętrze także. Ostatnie 8 lat miał ja jakiś dziadek (w ciągu 3 lat zrobił niecałe 10 tys. km), który trzymał ją w wilgotnym garażu. Efekt, jak to w Oplach - rdza. Podłoga, elementy układu napędowego (np. skrzyni biegów) pokryte nalotem rdzawym, nadkola tylne zeżarte przez rdze. Ale: to zrobienia! Prowadnice i zawieszenie są w porządku. To najważniejsze.
Zawsze mi się ten samochód podobał, z tego, co wiem, silnik 1,6 jest jednym z najlepszych Opla. Troszkę przerywa przy dodaniu gazu, być może ma zbyt oszczędnie ustawiony wtrysk. Za to przy spokojnej jeździe: w trasie: 5-5,5 litra, na autostradzie (120-130 km/h): ok. 6. Zdaje się, że jednak założę gaz, bo ostrzejszym deptaniu może być więcej!
Od wielu lat ociec jezdzi Oplami, najpierw Kadett D 1,3S (rewelacja!!), teraz Omega 2,3TD z automatem (ma 16 lat, pół miliona km, z układem napędowym nic się nie dzieje). Mam nadzieję, że moje autko też tak się bedzie sprawowało. Z dotychczasowych doświadczeń: jeśli komuś pasuje ten samochód, gorąco polecam!!
Pozdrawiam wszystkich!!
astra
jak macie kłopoty z astrą to jechać proszę do shell autoserv na morenie super obsługa przystępne ceny i chlopaki sobie fajnie radzą nie są w stanie zrobic wszystkiego ale robią dużo i solidnie
żona jeździ punto też tylko do nich
jak nie da sie u nich czegoś zrobić to odrazu mówią a nie naciągają
żona jeździ punto też tylko do nich
jak nie da sie u nich czegoś zrobić to odrazu mówią a nie naciągają
astra z niemiec
czekam wlasnie na astre z niemiec poj. 1.6 i przebieg ok 120 000km. Rok 1996. Jest to samochod ktory juz mi sie podoba od kilku dobrych lat. Slyszac w opiniach ze blache zjada rdza jestem troche zaniepokojony, bo wlasnie ostatni moj samochod zostal pozarty przez rdze ( fiat 126p ). Zastanawiam sie ile bede musial czesci wymienic zaraz po zakupie astry ( oprocz filtrow, oleju i paska rozrzadu ). Ale za takie pieniadze (ok8000) ! taki samochod ! Zobaczymy czy trafie na ten lepsiejszy model. Pozdrawiam wszystkich !
tragedia
zakupiłem fabrycznie nową Astrę z sil. 1,4l. 60KM. Jeżeli chodzi o auto jest bardzo fajne jak za te pieniadze które wydałem w 98r. najgorsze jest tylko to że była zmontowana na żeraniu i niedawno odkryłem że ma podłogę jak ser szwajcarski za to z wierzchu wygląda przyzwoicie To się nie mieści w głowie żeby auto w tym wieku miało dziury w podłodze ale cóż polska produkcja i jeżeli taka jest jakość blachy i produkcji Opla w gliwicach to zyczę powodzenia. Mam teraz Opla Omege ma w tej chwili 11 lat i nie bede ukrywał że blachy wyglądają o niebo lepiej niż w Astrze. A co do serwisów Opla w Gdańsku to tragedia. Karzą sobie słono płacic za przeglądy w których prawie nic się nie robi (jestem mechanikiem z zawodu) a na moje uwagi że przekładnia kierownicza stuka i należy ją wymienić bo auto ma gwarancję zbywają Trzeba się mocno napocić żęby coś wskorać nie wiem jak inne serwisy innych marek ale przypadku Opla serwis za gwarancyjne naprawy dostaje połowę mniej pieniędzy od producenta (importera) niz wynosi RBG i widocznie tak ciężko podchodzi im się do napraw gwarancyjnych. W każfym razie stwierdziłem że nie kupię już nowego auta bo jakie by ono nie było super to serwis poprostu je zepsuje a nie naprawi i jeszcze karze sobie za to słono płacić. Pozdrawiam
dupek
a honda crx w poruwnaniu do astry gsi 16v do gowna psie leżące na chodniku po tygodniowy przejściu jak sie nie znasz to sie nie udzielaj maślaku chyba ze mowilem o 1.4 8v astrze to sie zgodze ale nie o 2.0 16 v ;) lub C20 led czyli 2.0 turbo i moc nieco ponad 200 kuca pozdrawiam i troche wiecej doswiadczenia życze
Fajne autko....
Niedawno kupiłem Astrę z 1993r. ,ogolnie to super autko tym bardziej że nie za duze pieniądze,ale ma mały problem gdyż auto bardzo wolno schodzi na niskie obroty po odjeciu nogi z gazu -czy to maja wszystklie ople czy jest to jakas usterka? Czy moglby mi ktoś doradzić w tej sprawie,z góry dzieki Odp na mojego maila.
Opel Astra II ' 98r czy warto
Dostalem propozycje nabycia Astry 1.6, 5 drzwi, wersja "full wypas" za dosc
atrakcyjna cene. Niestety mankamentem jest przebieg 120 tys km. Samochod
przywieziony z Niemiec wiec zuzycie powinno byc mniejsze niz 120 tys km na
naszych dziurach.
Prosze uzytkownikow o opinie na temat tych samochodow ile pali, jak jezdzi,
ile kosztuje, co juz wymieniliscie w wszych autach, co sie psuje i co trzeba
wymienic. Interesuja mnie rowniez opinie subiektywne na temat tego auta.
Dzieki z gory!
atrakcyjna cene. Niestety mankamentem jest przebieg 120 tys km. Samochod
przywieziony z Niemiec wiec zuzycie powinno byc mniejsze niz 120 tys km na
naszych dziurach.
Prosze uzytkownikow o opinie na temat tych samochodow ile pali, jak jezdzi,
ile kosztuje, co juz wymieniliscie w wszych autach, co sie psuje i co trzeba
wymienic. Interesuja mnie rowniez opinie subiektywne na temat tego auta.
Dzieki z gory!
Astra Carawan
Niedawno sprowadziłem sobie z Niemiec Opla Astra F 1.6i (75KM) Carawan, '92, 160tkm. Nigdy nie byłem przekonany do Opli ale Astra pozytywnie mnie zaskoczyła. Silnik: bardzo ekonomiczny, 5,5l przy 130km\h, 7,2l w mieście przy normalnej jeździe, uszczelka pod pokrywą zaworów troche sie poci. Przyjemnie sie prowadzi. Auto dosyc przestronne jak na swoją klase, bagażnik rewelka. Jedyny mankament to tylne nadkola, rdza :-(
Użytkownik od nowości do 150000km
Jeżdże z braćmi (w sumie trzech użytkowników) Astrą 1,6 8 zaworów - 75 kM. Samochód kupiony w salonie w 99 - przebieg 150000km. Autko po 60000km pracuję głównie na gaz.
Autko jest dosyć mocno eksploatowane. Przeżył kilka przeprowadzek, budowę domu, remonty mieszkań, itp...a ponadto próbę kradzieży w stolicy. Samochód bardzo bezpieczny - brat przeżył dosyć poważny wypadek, i brał udział w karambolu. (2poduszki powietrzne, ABS)
Ogólnie nie mogę się skarzyć - wymieniane były: systematycznie olej, filtry, pasek rozrządu, klocki hamulcowe, świece itp, ponadto 1 raz końcówka tłunika, 1raz termostat, 1 raz ustawiana zbieżność 1raz uszczelka pod głowicą a mimo to bierze olej,
Teraz po zimie planuje jakiś poważniejszy remont.
Wady:
-bardzo słaby serwis gwarancyjny
-serwis pogwarancyjny bardzo drogi i niesolidny (odwiedziłem 4 różne serwisy rozrzucone po całej Polsce) Zachecam do samodzielnych drobnych napraw
-jeśli chodzi o korozje to stan nadwozia OK, gorzej z podwoziem - tam dosyć mocno się rozwija, mam już jedną dziurę - co w tym wieku nie powinno się zdarzyć
-jeśli jeżdzi się na gazie to radzę nie szaleć a jak już masz ochotę to przełączaj na benzynę - temp spalania gazu jest dużo wyższa niż benzyny i układ chłodzenia może nie wytrzymać a to prowadzi do przegrzania silnika
-mam wersje bez klimy - utrudnia to życie w lato przy długich trasach
Ogólnie jest to bardzo sympatyczne i ekonomiczne autko, teraz myślę o Oplu Tigrze 1,6 16V, z klimatyzacją z 99/00 roku- mam nadzieję, że będzie tak samo mocna jak mój obecny Opelek.
Pozdrawiam
Autko jest dosyć mocno eksploatowane. Przeżył kilka przeprowadzek, budowę domu, remonty mieszkań, itp...a ponadto próbę kradzieży w stolicy. Samochód bardzo bezpieczny - brat przeżył dosyć poważny wypadek, i brał udział w karambolu. (2poduszki powietrzne, ABS)
Ogólnie nie mogę się skarzyć - wymieniane były: systematycznie olej, filtry, pasek rozrządu, klocki hamulcowe, świece itp, ponadto 1 raz końcówka tłunika, 1raz termostat, 1 raz ustawiana zbieżność 1raz uszczelka pod głowicą a mimo to bierze olej,
Teraz po zimie planuje jakiś poważniejszy remont.
Wady:
-bardzo słaby serwis gwarancyjny
-serwis pogwarancyjny bardzo drogi i niesolidny (odwiedziłem 4 różne serwisy rozrzucone po całej Polsce) Zachecam do samodzielnych drobnych napraw
-jeśli chodzi o korozje to stan nadwozia OK, gorzej z podwoziem - tam dosyć mocno się rozwija, mam już jedną dziurę - co w tym wieku nie powinno się zdarzyć
-jeśli jeżdzi się na gazie to radzę nie szaleć a jak już masz ochotę to przełączaj na benzynę - temp spalania gazu jest dużo wyższa niż benzyny i układ chłodzenia może nie wytrzymać a to prowadzi do przegrzania silnika
-mam wersje bez klimy - utrudnia to życie w lato przy długich trasach
Ogólnie jest to bardzo sympatyczne i ekonomiczne autko, teraz myślę o Oplu Tigrze 1,6 16V, z klimatyzacją z 99/00 roku- mam nadzieję, że będzie tak samo mocna jak mój obecny Opelek.
Pozdrawiam
astra 1.6 8v 71 KM
Według mnie z*******e autko.Mam ją od ponad tygodnia.Wypasiona:wspomaganie,poduszka powietrzna,szyberdach,el.szyby,centralny zamek na pilot,immobilaizer itp.No ale po przesiadce z maluszka to nic dziwnego.Duzy bagażnik (hatchback)360l,elastyczny silnik, max moment obr.128 Nm/2800obr/min.tylko mi się wydaje że prędkościomierz przeklamuje o 10 km/h za dużo.Można to jakoś wyregulować??Proszę odpowiedzcie.
Świetne autko
Jeżdze samochodem marki Opel Astra 1.4 60 kw 1995r. Autko sprowadziłem z Niemiec w 2000r bogato wyposarzone(2x airbak,klimatyzacja, abs,wsp-kier. halogeny ,centralny zamek) Jestem z niej bardzo zadowolony, nie miałem praktycznie zadnych napraw oprucz rożondu, oleju i świec. Jak widać jestem młodym kierowcą i lubie sobie troszkę poszaleć, aukto ma małm moc ale nawet dobrze przyśpiesza a prędkość max to ok 185 km . Jest też bardzo dobrze zrywna. Ogólnie niemam zastrzeżeń.
opel astra 1.6 8v 71 KM
Ogólnie spoko autko.Mam rocznik 95(hatchback).Przebieg:120 tyś km.Silnik w miarę dynamiczny jak na 71 KM ale to za sprawą wysokiego momentu obrotowego wynoszącego 128 Nm.Tylko prędkościomierz przekłamuje o około 18-20 km/h.Tylko pytanko:czy jest jakaś odczuwalna różnica w mocy pomiędzy silnikiem 1.6 71KM a silnikiem 1.6 75KM.Jak ktoś wie niech da znać to samo z tym prędkosciomierzem mam opony 13' a współczynnik W=1111 a z tego co mi się wydaje to powinien być współczynnik W=1102.Pozdro.
astra II kombi 1,7cdti 2003,r
mam te autko 3 miesiace,przejechałem 2tyś.km.mam zastrzezenia do pracy dzwigni zmiany biegów lub samej skrzyni,ma opory.skręt jest za mały,lusterka tez .oparcia sidzeń przednich zle wyprofilowane.mam tez zastrzeżenia do spalania ale to jeszcze sprawdze! pozatym jest OK !
astra II kombi 1,7cdti 2003,r
mam te autko 3 miesiace,przejechałem 2tyś.km.mam zastrzezenia do pracy dzwigni zmiany biegów lub samej skrzyni,ma opory.skręt jest za mały,lusterka tez .oparcia sidzeń przednich zle wyprofilowane.mam tez zastrzeżenia do spalania ale to jeszcze sprawdze! pozatym jest OK !
Astra Combi 1,6 - Pytanie
Kupiłem niedawno właśnie Astrę Combi 1,6 Typ: F Cara,
rok prod. 1994,ma przejechane 154tyś/km, stan ogólny wygląda na dobry czy może ktoś mi napisać kilka słów o tym samochodzie? Np.:Ile tyś. mogę jeszcze przejechać tym samochodem,(ile przecietnie wytrzymują silniki 1,6), ile pali ten samochód itp.
Wszystkie opinie mile widziane.
rok prod. 1994,ma przejechane 154tyś/km, stan ogólny wygląda na dobry czy może ktoś mi napisać kilka słów o tym samochodzie? Np.:Ile tyś. mogę jeszcze przejechać tym samochodem,(ile przecietnie wytrzymują silniki 1,6), ile pali ten samochód itp.
Wszystkie opinie mile widziane.
Opel Astra II
Witam wszystkich oplowiczów
Mam mały problem z kierunkowskazami, jak mam włączone światła to nie działają mi tylne kierunki, przednie zaś zachowują sie tak jakby z tłu były przepalone żarówki (szybciej mrugają), z awaryjnymi jest tak samo.
Ptroblemu niema jak nie jeżdze na światłach wszystko jest ok, gdzie jest problem? może ktoś miał taką awarię proszę o jakąś sesowną podpowiedz zanim zabiorę sie do tego sam a na razie bedę jeździł tylko w dzień -:)
Mam mały problem z kierunkowskazami, jak mam włączone światła to nie działają mi tylne kierunki, przednie zaś zachowują sie tak jakby z tłu były przepalone żarówki (szybciej mrugają), z awaryjnymi jest tak samo.
Ptroblemu niema jak nie jeżdze na światłach wszystko jest ok, gdzie jest problem? może ktoś miał taką awarię proszę o jakąś sesowną podpowiedz zanim zabiorę sie do tego sam a na razie bedę jeździł tylko w dzień -:)
Astra z 1996 r
Witam wszystkich forumowiczów, przymierzam sie do zakupu Astry, ale ze mam nie za duzo kasy wiec niebedzie to najnowszy egzemplarz, w komisie namierzyłem taką Astrę classic sedan z 1996 r, zadbana, przynajmniej wizualnie bez zarzutu, tyle ze to drugi wlasciel, podobno przez gliniarza użytkowana, za cene 11 500, na co powinienem zwrócić uwage żeby nie "wpakować się w maliny?" bylbym wdzieczny za odpowiedz, pozdrawiam
Astra z 1996 r
Witam wszystkich forumowiczów, przymierzam sie do zakupu Astry, ale ze mam nie za duzo kasy wiec niebedzie to najnowszy egzemplarz, w komisie namierzyłem taką Astrę classic sedan z 1996 r, zadbana, przynajmniej wizualnie bez zarzutu, tyle ze to drugi wlasciel, podobno przez gliniarza użytkowana, za cene 11 500, na co powinienem zwrócić uwage żeby nie "wpakować się w maliny?" bylbym wdzieczny za odpowiedz, pozdrawiam
Zle dane w naglowku!!
Drogi autorze, autorzy, pozwalam sobie zauwazyc i wskazac maly blad... W tekscie naglowkowym w punkcie osiagi widze 14s, a moc podobno wynosi 100KM. 100-konne 1,6 w wersji 3-drzwiowej przyspiesza ponizej 11sekund! Przeciez 14 to wynik 75-konnej wersji bez wttrysku wielopunktowego ;)))) Pozdrawiam!
opel astra 1.6 75 KM 1997
Proszę o wszelkie info na temat tego silnika (dane fabryczne, osiągi i zużycie benzyny). Jak się spisuje z instalacją gazową (koszt założenia, dynamika, spalanie itp). Czy dla modelu KOMBI nie jest za słaby ? Jak wypada porównanie w.w. silnika na tle 1.6 16V 100 KM ? (również pod względem niezawodności). Z góry dziękuję za pomoc i ewentualne odpowiedzi !!!
Obroty w 1,4 ???
Kupiłem w styczniu b.r Astrę 1,4 60 KM, rok 96'. Nie wiem właściwie czy to polski model czy jeszcze "Niemiec". Mam już zrobione 160 tyś km. Mam problem z obrotami. Na zimnym silniku np. po cofaniu na samym sprzęgle bardzo wolno spadają. Na rozgrzanym silniku, po wyrzuceniu na luz słychac jak same sie podnoszą i spadają, podnoszą i spadaja. Dzieje się to bardzo szybko kilka razy,az ostatecznie powraca do normy. Czy to jest problem z silniczkiem krokowym czy poszedł jakiś czujnik. Jesli ktoś wie o co chodzi, a widzę, że sie znacie, prosze dajcie znać.
astra CESARO 1.4i (93r)-limitowana
Autko REWELACJA !!!! W wyposazeniu ma fotele kubelkowe ,skorzana kierownice ,halogeny, el.szyby,aluminiowe felgi. Jedyna wada to ,ze jest z Anglii i ma kierownice z prawej strony :-(((. Wracam do POlski 8 wrzesnia i bede musial ja sprzedac-wiec jak ktos potrafi przelozyc sobie kierownice lub ktos mu to zrobi za nieduze pieniazki to chetnie ja sprzedam.Autko jest idealne-zadnej rdzy-5-cio drzwiowe,ciemny grafit metalic,oczywiscie bezwypadkowe. Zdjecia moge dac na maila prosze pisac voor@o2.pl
ASTRA II 1,6
Mam Opla Astrę II 1.6 rocznik 2003. Generalnie jestem zadowolony. Od kilku dni wyczuwam, jak podczas jazdy auto trochę się jakby "dławi", są to minimalne szarpnięcia, które zdarzają się rzadko. Co to może być? Byłem w serwisie Opla i nic nie wykryli. Może jest to wpływ złej mieszanki? Bardzo proszę napiszcie?
ATRA 1.7 CDTI
Chce kupic astre 2 z 2004. Trafila mi sie okazja kupic takie auto z silinkiem 1.7 CDTi 80km. Chce wiedziec jak sie takie auto spisuje , czy te 80km i 170 Nm nadaje sie do napedu tego auta?? jak tam z elastycznoscia idzie cos tym na trasie wyprzedzic bez koniecznosci wymowienia 100 zdrowasiek?? Obecnie uzywam 100 konna benzynowke i wolalbym nie ryzygnowac z przyjemnosci wyprzedzania. Domyslam sie ze taki opelek powinien malo palic. pozdrawiem
ASTRA 17 TD kombi
Mam asterkę z 1995r z doładowanym silnikiem diesla. Jest to silnik opla. Przyprowadziłem ją z Niemiec rok temu. Przebieg 200000 km (prawdopodobnie na diesla to niezbyt dużo). Po kupieniu zmieniłem rozrząd i zregenerowałem pompę wtryskową. jakieś 2000 km temu zmieniłem uszczelkę pod głowicą. Autko sprawuje się OK. Nawet w mroźne ranki zapala. nie mam większych kłopotów. Nadwozie kombi jest bardzo pakowne. Nie wiem czy miałem robione błotniki, w każdym razie jeszcze nie ma żadnych oznak korozji. Ogólnie jestem zadowolony.
astra 1.6 93 r.
jeżdzę nia dopiero 1,5 roku po przerobieniu na gaz i jakoś jezdzi, ostatnio maiałem problem z układem zaplonowym.W deszczowe dni nie moglem zapalic auta co sie okazało czujnik indukcyjny byl do wymiany.Innym problemem sa parujące szyby wewnątrz samochodu, moze ktoś zna przyczyne proszę o pomoc.
Astra 1.4 60
Jeżdżę Astrą od roku. Sprowadziłem ją z Niemiec. Jak na razie mam szczęście, bo oprócz płynów i paska nic przy niej nie robiłem. Przede mną jeździła nim starsza kobieta, która była jego jedyną właścicielką. Mój egzemplarz jest z początku 1993 roku. Moim zdaniem jest to najlepszy samochód )uniwersalny) , jaki można kupić za rozsądną cenę. Zimą przy największych mrozach zapalał za pierwszym "kopnięciem". Przy rozsądnej jeździe pali: w mieście 7 - 7,5l., w trasie przy średniej 90km/h niecałe 6l. Może trafiłem na dobry egzemplarz, ale moja Astra nigdy mnie nie zawiodła.
zapala się kontrolka
od kilku dni mam opla astrę model f-cara kombi.
W casie jazdy od czasu do czasu zapala się pomarańczowa kontrolka z obrazem jakby silnika ze strzałką po środku. Na tablicy rozdzielczej jest ona w dolnym rzędzie, druga z lewej. czy ktoś jest w stanie powiedzieć mi co ona oznacza i co może być przyczyną, że się zapala. Czekam na podpowiedź.
W casie jazdy od czasu do czasu zapala się pomarańczowa kontrolka z obrazem jakby silnika ze strzałką po środku. Na tablicy rozdzielczej jest ona w dolnym rzędzie, druga z lewej. czy ktoś jest w stanie powiedzieć mi co ona oznacza i co może być przyczyną, że się zapala. Czekam na podpowiedź.
Astra I, 1.6 16V rok pr.1997.
Witam. Jeździłem tym autkiem przez prawie 7 lat i reasumując szczeże nie polecam.
Plusy: duuuży bagażnik, silnik całkiem fajny dla lubiących wysokie obroty, stabilne auto na zakrętach, wnętrze nie aż tak plastikowe wręcz powiedziałbym, że klasyczne (mnie się podoba) ogólnie prowadzi się auto bardzo sympatycznie.
Minusy: tragiczna blacha, silnik, który ja miałem potrzebował co około 1500 km dolania olejuco jest dość kosztowną sprawą, strasznie dużo pali w mieście, kiedy kupowałem to auto widziałem orginalne prospekty w których podawano spalanie po mieście max 9l/100 km, po 2 miesiącach, jak już niestety go kupiłem widziałem ten sam prospekt gdzie tabele ze spalaniem były nieco inne, max 11.8l/100km i to są prawdziwe dane. po przejechaniu 110 tyś mój mechanik radził mi go sprzedać bo silnik zaczynam padać. Generalnie nie jest to trwały samochód. Kiedyś miałem 17 auto: renault 9, niewyobrażam sobie, żeby ten mój opel dotrwał do takiego wieku, może plastikowe części ale na pewno nie karoseria.
Plusy: duuuży bagażnik, silnik całkiem fajny dla lubiących wysokie obroty, stabilne auto na zakrętach, wnętrze nie aż tak plastikowe wręcz powiedziałbym, że klasyczne (mnie się podoba) ogólnie prowadzi się auto bardzo sympatycznie.
Minusy: tragiczna blacha, silnik, który ja miałem potrzebował co około 1500 km dolania olejuco jest dość kosztowną sprawą, strasznie dużo pali w mieście, kiedy kupowałem to auto widziałem orginalne prospekty w których podawano spalanie po mieście max 9l/100 km, po 2 miesiącach, jak już niestety go kupiłem widziałem ten sam prospekt gdzie tabele ze spalaniem były nieco inne, max 11.8l/100km i to są prawdziwe dane. po przejechaniu 110 tyś mój mechanik radził mi go sprzedać bo silnik zaczynam padać. Generalnie nie jest to trwały samochód. Kiedyś miałem 17 auto: renault 9, niewyobrażam sobie, żeby ten mój opel dotrwał do takiego wieku, może plastikowe części ale na pewno nie karoseria.
eeee
mam astre 92. 1400, nie bita, blachy idealne, wspomaganie, central i szyber dach. wynienilem wydech i w bliskiej przyszoci wymienie amoki. pekla mi sprezyna w prawym przodzie, chuczy lozysko i treoche tra klocki. poze tym planuje walnac w kolor lusterka, klamki itp, jak na auto z tego roku i za takie pieniadze nie mam co marzekac, a nawet jesten b.zadowolony. przy 20 stopniowym mrozie pali bez problemu, tylko olej w skrzyni zamarza. ogolnie to polcam.
Astra 1,6 combi
Mama od trzech lat Astre combi 1,6 na wtrysku 100 KM jest to wersja CD z klimą el. i podgrzewanymi lusterkami bardzo przydatnymi w zimie, ABS, centralny zamek podłokietnik z tyłu z klapką na długie przedmioty. Jest to autko z 1993 r. jak na ten rocznik i cene to nieźle wyposarzona. Praktycznie sie nie psuje, poza wymianą pompki paliwa którą spaliłem przez głupotę mam gaz i jeździłem bez paliwa. Nigdy nie jeździjcie na gaxie bez paliwa w zbiorniku. Blachy mam zdrowe. A spalanie gazu na trasie przy 4 osobach i prędkości 130 140 to 8,5 na 100. Gorąco polecam OPLE to naprawde solidna niemiecka robota. Jeśli ktoś ma problem z tyylnymi nadkolami to wymiana i malowanie to koszt ok 200 zł. Za takie pieniądze lepszego auta nie znajdziecie.
Astra F- Caravan X16SZR z 2000r
Witam!
Właśnie od kilku dni jestem właścicielem w/w Astry. Zastanawiam się ile ten silnik właściwie ma koni? Nie jestem jeszcze obeznany w oplu więc jeśli ktoś wie, to dajcie znać. Poza tym jak na razie autko mi się podoba. Jedynie drobne wżery w okolicach nadkoli się pojawiają. Acha, wskaźnik tempetary otoczenia pokazuje jedynie -.- stC. Macie pomysł co może nie działać? Pozdrawiam
Właśnie od kilku dni jestem właścicielem w/w Astry. Zastanawiam się ile ten silnik właściwie ma koni? Nie jestem jeszcze obeznany w oplu więc jeśli ktoś wie, to dajcie znać. Poza tym jak na razie autko mi się podoba. Jedynie drobne wżery w okolicach nadkoli się pojawiają. Acha, wskaźnik tempetary otoczenia pokazuje jedynie -.- stC. Macie pomysł co może nie działać? Pozdrawiam
astra 2.0 dti sport
wyczaiłem dokładnie takie autko z 2000r za fajna cenę. napiszcie prosze jakie to ma osiągi i ile spala, ile potrafi zeżrec olej i w ogóle co to jest. teraz jezdze meganką 1.4 z 1997, 165 tkm i leje do niego tylko paliwo bo auto spala tylko paliwo. Meganka działa bez zarzutu i sprzedaje tylko dlatego ze jest to dla mnie za słaby silnik. Napiszcie cos o tym bo nie chce kupowac auta które za 2 lata okaże się szrotem.Będe wdzieczny za Wasze zdanie najlepiej na adres e-mail. pzdr!
ASTRA F 1.4 16V
AUTO JEST BARDZO DOBRA KONSTRUKCJĄ POLECAM WŁASNIE TEN MODEL Z SILNIKIEM 1.4 16V.SILNIK PO NIEWIELKICH PRZERÓBKACH DOBRZE RAGUJE NA PEDAŁ PRZYŚPIESZENIA JEST ELASTYCZNY A JEŻELI TRZEBA TO MOŻE BYĆ TEŻ BARDZO EKONOMICZNY. ZA SAMOCHÓD W CENIE MNIEJSZEJ NIZ 10 000PLN .TO SAMOCHÓD REWELACJA
Astra I 94r 1.4 82KM
Właśnie kupiłem Opla Astrę sedan z 94roku z silnikiem 1.4 z wielopunktowym wtryskiem. Samochód bezwypadkowy od pierwszego właściciela (gość 1934rocznik) auto z przebiegiem 107tyś kilometrów. Auto składane w Niemczech. Serwisowane było cały czas w Wawie w autoryzowanym serwisie Opla. Auto stan b.dobry jeśli chodzi o techniczny i blacharkę. Narazie wszystko jest ok. Przyjemnie się prowadzi i ma duży bagażnik. Sprawdziłem ją w DEKRZE i jedyne na co zwrócili mi uwagę to to że poci się uszczelka misy olejowej. Jesli ktoś posiada takie auto to jestem otwarty na dobre rady odnośnie eksploatacji. Polecam szczerze zakup tego auta.
astra fura na miarę małozasobnej kieszeni
kupiłem 3 m-ce temu astrę 1.4 tylko 60 koników. dla mnie rewelacja! spalanie w normie. jazda bardzo przyjemna, bo miałem wcześniej punto 1.1 które było dość sztywne, a ten samochodzik wprost płynie. nie polecam zakładać gazu nie warto.żałuję tylko że ma słabe wyposażenie fabryczne. polecam każdemu kto bardzo nie grzeszy zasobnością portwela pozdrawiam!
NIEzawodna ASTRA !!!
Mam opla astre od 98 roku sprowadzona z niemiec(miala przeb. 90 tys.). Model wyprodukowano w 1992. Przez 8 lat eksploatacji praktycznie nie bylo wiekszych wlkadow finansowych poza olejami,fiiltrami itp. Z silnikiem 1,6 75km milo sie jezdzi, choc moglo by byc te 10 koni,ale daje rade. Silnik jest zywotny i oleju do dziis NIE bierze a ma juz prawie 260 tysiecy przejechane, wiec ludzie ktorzy cos mowia ze sa zle,to nie znaja sie lun polaeaja na opiniach zoltodzobow zapatrzonych w jakies inne fury i twierdza zeich sa najlepze.Jedyny minu to to ze jak sie nie zabezpieczy samemu samochochodu przed korozja to blachy sie posypia(trzeba dobrym autosmaem przejechac wszystkie nadkola i progi-bedzie GUT) Nie uwaza ze astra jest najlepsze,bo kazdy samochod ma wady i zalety, ale powiem ze BBB sie sprawdzila i nastepna fura bedzie tez opel, ale 2giej generacji :)
NIEzawodna ASTRA !!!
Mam opla astre od 98 roku sprowadzona z niemiec(miala przeb. 90 tys.). Model wyprodukowano w 1992. Przez 8 lat eksploatacji praktycznie nie bylo wiekszych wlkadow finansowych poza olejami,fiiltrami itp. Z silnikiem 1,6 75km milo sie jezdzi, choc moglo by byc te 10 koni,ale daje rade. Silnik jest zywotny i oleju do dziis NIE bierze a ma juz prawie 260 tysiecy przejechane, wiec ludzie ktorzy cos mowia ze sa zle,to nie znaja sie lun polaeaja na opiniach zoltodzobow zapatrzonych w jakies inne fury i twierdza zeich sa najlepze.Jedyny minu to to ze jak sie nie zabezpieczy samemu samochochodu przed korozja to blachy sie posypia(trzeba dobrym autosmaem przejechac wszystkie nadkola i progi-bedzie GUT) Nie uwaza ze astra jest najlepsze,bo kazdy samochod ma wady i zalety, ale powiem ze BBB sie sprawdzila i nastepna fura bedzie tez opel, ale 2giej generacji :)
astra 1,7cdti
HEJ.MAM OD 2,5LAT ASTRE G. 1,7CDTI COMBI Z 2003r SREDNIE SPALANIE TO 4,9LITRA ROPY NA 100/KM AUTO JESZCZE NIGDY MNIE NIE ZAWIODLO OBY TAK DALEJ!!!CZESCI SA TANIE A EKSPLOATACJA NA DOBRYM POZIOMIE!!JEZDZE DUZO PO AUTOSTRADACH I DOBRZE CIAGNIE MAX PREDKOSC TO 195km/h SAM BYLEM ZDZIWIONY
MICHAL
GRUDZIKI@WP.PL
MICHAL
GRUDZIKI@WP.PL
rychi
nom nom ja mam astre od niedawna 1.6 1993 która przyjechałem z niemiec w zawieszeniu nic nie było ruszane i jest ok zrobiłem jej blacharke na tylnych nadkolach STANDART nie prawda jest ze jak była bita to kwiatki wyjda to jest wadliwość blachy autko śmiga jak głupie spalanie 5.5 na trasie a na miescie 8 :) POLECAM I POZDRAWIAM
TOMEK
ASTRA III 1.7 CDTI 2004
MAM PROBLEM Z CIĘŻKIM ODPALANIEM ZIMNEGO SILNIKA ODPALA PO KRĘCENIU OKOŁO 5 SEKUND JAK JEST ZAGRZANY JEST OK I CZY ON POSIADA KONTOLKE GRZANIA SWIEC ŻAROWYCH BO MÓWIA ZE TEN ROCZNIK NIEMA NOWSZE MAJĄ 2006 SPRAWDZALEM. PODPIOLEM POD KOMPUTER JEST OK TYLKO CZUJNIK TEMP. ALE ZEWNĘTRZNEJ WARIUJE BO BYL BITY W PRZÓD DO SWIEC PRĄD DOCHODZI KONTROLKA GRZANIA NIEZAPALA SIE WOGÓLE
MAM PROBLEM Z CIĘŻKIM ODPALANIEM ZIMNEGO SILNIKA ODPALA PO KRĘCENIU OKOŁO 5 SEKUND JAK JEST ZAGRZANY JEST OK I CZY ON POSIADA KONTOLKE GRZANIA SWIEC ŻAROWYCH BO MÓWIA ZE TEN ROCZNIK NIEMA NOWSZE MAJĄ 2006 SPRAWDZALEM. PODPIOLEM POD KOMPUTER JEST OK TYLKO CZUJNIK TEMP. ALE ZEWNĘTRZNEJ WARIUJE BO BYL BITY W PRZÓD DO SWIEC PRĄD DOCHODZI KONTROLKA GRZANIA NIEZAPALA SIE WOGÓLE
Sz.uzytkownicy Astra II
posiadam ww. auto model Elegance 18 16v mam problemy-1szy to w czasie redukjo biegow obroty spadaja do zera i gasnie najgorzej jest na swiatlach(skrzyzowania) praptownym nacisniecu na sprzeglo-2gi to auto przedtem przy raptownym nacisnieciu gazu wyskakiwalo teraz slychac w silniku zduszony warkot jkby sie dusilo dopiero pozniej wchdzi na swoje obroty.Opinii jest tyle ilu mechanikow nadmienie filtry swiece wymienione badania na komputerze nie wykazaly jakichkolwiek usterek.Moze ktos pomozemi w tym. Dziekuje.PISZCIE NA EMAIL
zadowolony jestem
witam! ja mam astre 1.4 heathback z 1992r jak na wiek samochodu to jest idealny!! zero rdzy jak go kupiłem w lipcu 2006 to miał 194tys.km teraz ma 264tys.km jezdze ja do pracy prawie 500km w jedna strone i ani razu mnie nie zawiódł!!!! wymieniłem w niej dwa razy rozrzad. wymieniłem tez klocki hamulcowe i oczywiscie olej co 10tys.km jak btm kiedy zmieniał samochód to tylko na astre tylko w nowszej budzie!!
autko mamy 3 miechy a juz niezle dalo w kosc.astra clasic 2000r silnik 1.6.nie chce zapalic na nowym akumulatorze wszystkie plyny wymienilismy filtry i tak dalej mechanicy rozkladaja rece a ja wsiadam do auta i nie wiem czy rusze czy nie. Gdyby ktos moglby cos podpowiedziec prosze o maile i zgory dzikuje rewel21@interia.pl O parowaniu szyb nie wspomne kiedy pada deszcz nie widac kompletnie nic a silnik chodzi jak traktor to dziwne przy przebiegu 130.000
fane auto
jesli macie problem z parowaniem to znaczy ze musicie wymienic filt pylkowy a co do wygody to jest super ktos napisal ze astra jest bez polotu do crx a chlopie jak chcesz jezdzic z rodzina min. 4 osobowa to crx bedzie napewno ok he he szczegolnie te miejsca na torby z tylu jak kupujesz astre to trzeba liczyc na oszczednosc w razie remontu czy wymiany elementu a jak chcesz poszalec to moge ci zalatwic astra 2.0 230koni to ciekawe co zrobisz tym crx-em he he. mniejsza z tym polecam astre tanie czesci malo pali i wygodna pozdro dla posiadaczy.
astra 1,4 z '93r LPG
pozytywne zaskoczenie:) Całkiem pojemny jak na wersje hitchbag. Pali mi gazu 7-8 l/100km, odpala bez najmniejszego problemu, nawet zimą. Autko ekonomiczne i niedrogie w utrzymaniu, narazie bez problemów z rdzą, może dzięki temu ze dopiero kika lat śmiga po polskich drogach:) Jedyny problem - parowanie szyb przy dużych opadach i chyba niedziałający prezełącznik cyrkulacji powietrza:( Drugie autko moje (pierwszy był niezawodny vw golfI) i miłe zaskoczenie tą Astrą. Za taką kaskę wersję astry I z dobrze załozonym gazem mogę śmiało polecić :)
dane tehniczne
zdecydowanie więcej dostępnych wersji silnikowych
14NV
C14NZ
C14SE
X14NZ
X14XE
C16NZ
C16SE
X16SZ
X16SZR
X16XEL
C18NZ
C18XE
C18XEL
X18XE
C20NE
C20XE
C20let
wypisałem samą benzynę... a jest już zdecydowanie więcej niż na stronie...
więcej danych na http://att.host247.pl/viewtopic.php?t=225
Pozdrawiam biz
www.AstraTuningTeam.pl
14NV
C14NZ
C14SE
X14NZ
X14XE
C16NZ
C16SE
X16SZ
X16SZR
X16XEL
C18NZ
C18XE
C18XEL
X18XE
C20NE
C20XE
C20let
wypisałem samą benzynę... a jest już zdecydowanie więcej niż na stronie...
więcej danych na http://att.host247.pl/viewtopic.php?t=225
Pozdrawiam biz
www.AstraTuningTeam.pl
Astra 96 1.8i 16v
Witam!Posiadam Astre96 1.8 16v sport silnik żwawy x18xe 115KM.Auto dynamiczne i przyjemne w eksploatacji nawet na dalekich dystansach np Polska-Anglia :)Dobrze wyposażone bo jest i klimatyzacja i pełna eletryka.Bardzo niepozorne lecz waleczne na drodze :)Minusem jest dokupienie niektórych częsci do tego modelu w polsce np.tłumika koncowego graniczy z cudem.Polecam i pozdrawiam wszystkich użytkowników tego auta :)
jua mam opla z 1991 roku sprowadzonego z niemiec ( 2 lata na naszych drogach) i popylarnie mowiąc zaczyna go już żreć rdza, polecam ten samochód ponieważ częci są tanie i dostępne od ręki. wszyscy porównują go z Golfem 3 generacji ale z tego co wiem golfy też sie sypią.Mój opel wersja kombi pali ok 9 litrów benzyny nha 100 km w mięscie przy w miare spokojnej jeżdzie.
Moim zdaniem plusy to
- niewielkie spalanie
-ogólna dostępnść częći
-spore gabaryty
-ciekawe klasyczne wnętrze
Minusy:
- rdza
- elektryka
Moim zdaniem plusy to
- niewielkie spalanie
-ogólna dostępnść częći
-spore gabaryty
-ciekawe klasyczne wnętrze
Minusy:
- rdza
- elektryka
ASTRA 94r-1.7TD 82KM
Jeżdże astrą od 3lat i bardzo dobrze mi służy,świetna dynamika silnika wysokoprężnego i niskie spalanie na trasie,mógłby mniej palić w mieście ale średnie spalanie na poziomie 5.5l/100 to i tak dobry wynik.Bagażnik wersji trzy drzwiowej jest duży i chyba najwiekszy w swojej klasie a przestrzeń pasażerska jest zadowalająca.Jednak problemy z rdzą to najwieksze utrapienie ja już raz robiłem reperatórki. Moja opinia jest pozytywna i polecam to auto najlepiej z silikiem 1.7TD 82KM--POLECAM
:)
astra 1.6i 1992r.wersja GL. tanie jak barszcz czesci, mechanicznie igla jak z fabryki:) tylko te blachy gnijace, ale reparaturki juz czekaja:) super autko:) wygodne i baaardzo ekonomiczne, jezdzac z predkoscia 90-100km/h w trasie osiagnalem spalanie na poziomie 5,9l/100:) pozdrawiam wlascicieli asterixów:)
Astra II 1.6 8V
witam wszystkich, jestem posidaczem takiej asterki mam ją już ok 2 lat:) i jak narazie rzadnej powaznej usterki. Wymieniłem to co jest oczywiste jak np: klocki hamulcowe i oleje wraz z razrządem. Szału oczywiście nie ma w jeździce bo 75km nie robi wrażenia, jeżdże na benzynie bez lpg, spalanie to ok 7 litrów to max:)rocznk mojej to 1999, klima itd tylko bez skóry. polecam;)
ASTRA 1.7D (92r.)
Astre mam od nowości z salonu, czyli od przeszło 17lat!!! W tym czasie auto przejechało ponad 270tys. km I powiem tylko tyle że ten samochód się nie psuje. NIGDY nie zawiódł na trasie. Jedynie normalne wymiany w stylu klocków, szczęk, tarcz, bębny, dwa razy wydech, rozrząd i co około 3 lata dobrze jest wymienić uszczelk pod głowicą bo szybko się przepala.
Mimo sędziwego wieku samochód z dwoma osobami na pokładzie rozpędza się do 180km/h, nie wiem co na ten temat mówi producent ale takie są fakty, Astra z oplowskim silnikem przy odrobinie uwagi i dbałości jest nie do zdarcia.Spalanie kształtuje się w mieście na poziomie 6-6,5l oleju napędowego na 100km, a w trasie nawet z ciężką nogą w granicach 5,5l/100km. Jedną z fajniejszych rzeczy w tym dieslu jest to że przepali prawie wszystko co wlejecie mu do baku:). Kolejnym plusem są śmiesznie niskie ceny części, zamiennkiów są całe tłumy, a często są to produkty różniące się od oryginałów jedynie niższą ceną. Według moich spostrzeżeń jako długoletniego użytkownika tego modelu wadą niestety jest rdza która bezlitośnie atakuje progi na wysokości drzwi kierowcy i w nadkolach> Mimo wszystko z czystym sumieniem mógłbym polecić to auto:)
Mimo sędziwego wieku samochód z dwoma osobami na pokładzie rozpędza się do 180km/h, nie wiem co na ten temat mówi producent ale takie są fakty, Astra z oplowskim silnikem przy odrobinie uwagi i dbałości jest nie do zdarcia.Spalanie kształtuje się w mieście na poziomie 6-6,5l oleju napędowego na 100km, a w trasie nawet z ciężką nogą w granicach 5,5l/100km. Jedną z fajniejszych rzeczy w tym dieslu jest to że przepali prawie wszystko co wlejecie mu do baku:). Kolejnym plusem są śmiesznie niskie ceny części, zamiennkiów są całe tłumy, a często są to produkty różniące się od oryginałów jedynie niższą ceną. Według moich spostrzeżeń jako długoletniego użytkownika tego modelu wadą niestety jest rdza która bezlitośnie atakuje progi na wysokości drzwi kierowcy i w nadkolach> Mimo wszystko z czystym sumieniem mógłbym polecić to auto:)
Astra F C16NZ '92 5d LPG
Od ponad 5 lat jestem właścicielem Astry F z silnikiem C16NZ (LPG), 5-drzwiowy hatchback. Auto polecam każdemu kierowcy liczącego się z pieniędzmi: auto mało awaryjne, wytrzymałe zawieszenie, olbrzymi wybór części zamiennych, a przy obecnej cenie gazu (1,59 zł/l) przejechanie 100 km w cyklu miejskim kosztuje mnie 16 zł. Fantastich :)
Zdejmowanie tapicerki z drzwi
Trafiłem na ten sam problem. Otóż na trzpieniu pokrętła - który to trzpień jest osią obrotu pokrętła - jest wąskie nacięcie - dookoła trzpienia. A w to nacięcie jest założona "podkładka" w kształcie jakby księżyca (albo litery C jak kto woli) i trzeba użyć dwóch cieniutkich śrubokrętów (albo specjalnie wyprofilowanego narzędzia), żeby rozgiąć końce tej "podkładki". Powiem szczerze, że miałem ten sam problem. Na szczęście trafiłem na zręcznego blacharza, który mi pomógł.
Poza tym użytkuję Astrę 1,4i 60KM (1997r prod.) zagazowaną w 2002 roku "zwykłym" BRC. przejechałem już ponad 176000 odkąd ją kupiłem i ma teraz 266000km zrobione. Oprócz mocno spoconego silnika i średnich lub drobnych napraw, które nie wynikają ze zwykłego użytkowania (nie oszczędzam jej, korki warszawskie po najgorszych dziurach i lasach objeżdżam) nie miałem jeszcze okazji jej poważnie reperować.
Co do blach, to jest zasadnicza różnica między produkcją GER a PL. Asterka jest made in Germany. Ale poprzedni właściciel "zaliczył krzaki" i wymienił z prawej strony przedni błotnik i drzwi. I te dwie blachy strasznie mi rdzewieją. A pozostałe - oprócz okolic wlewu paliwa - wcale. Nawet rysy "do metalu" nie rdzewieją!
Poza tym użytkuję Astrę 1,4i 60KM (1997r prod.) zagazowaną w 2002 roku "zwykłym" BRC. przejechałem już ponad 176000 odkąd ją kupiłem i ma teraz 266000km zrobione. Oprócz mocno spoconego silnika i średnich lub drobnych napraw, które nie wynikają ze zwykłego użytkowania (nie oszczędzam jej, korki warszawskie po najgorszych dziurach i lasach objeżdżam) nie miałem jeszcze okazji jej poważnie reperować.
Co do blach, to jest zasadnicza różnica między produkcją GER a PL. Asterka jest made in Germany. Ale poprzedni właściciel "zaliczył krzaki" i wymienił z prawej strony przedni błotnik i drzwi. I te dwie blachy strasznie mi rdzewieją. A pozostałe - oprócz okolic wlewu paliwa - wcale. Nawet rysy "do metalu" nie rdzewieją!
POLECAM ASTRE II 8V 84KM
A ja mam ASTRE II 1,6 8V 2001r. wersja 84KM, mam gaz sekwencyjny, bo co będę żałować jak śmiga jak rakieta i to już od 2500obr./min. ciągnie do przodu. Mam wielopunktowy wtrysk to niech bedzie wielopunktowy wtrysk gazu, bo po co robic z wersji 84KM wersje 75KM. Nie mam żadnej różnicy wieździe oprócz tego że pali 8,5 LPG gdy benzyny 7 (jazda mieszana, czyli "but", korek, i zamykanie licznika). polecam ten silnik i to rozwiązanie z gazem. ja odrazu wstawiłem gaz i wziołem na raty (bo przeciż można) niby więcej kosztuje, ale przy różnicy ceny paliwa do gazu to mam na gaz, na rate i jeszcze mi zostaje:-) naprawde plecam silnik super na 5 biegu można jechać od 50-188km/h tak elastyczny silniczek stworzony do gazu, a jak mruczy:-) przydałby sie 6 bieg bo jade 180 i mam prawi 5500obr/min. a do tej prędkości wcale wolno sie nie zbiera.
Asterka Classic 1.4 8V 2000r.
Zakupiłem Asterkę 1.4i 8V sedan Classic z Gliwic z przebiegiem ciut ponad 64000 (z papierami i fakturą zakupu z salonu) z 2000r od 1 właściciela. Komfort ok - ładnie wybiera nierówności. Elastyczność jak się jedzie samemu też ok. Przy komplecie pasażerów silnik dostaje zadyszki:) Prędkość max 160km/h podobno:) Ja wykręciłem ponad tą wartość:)Generalnie dla 2 osób w sam raz:) zamierzam zainstalować gaz, ale nie wiem czy to w końcu wskazane czy niewskazane:) pali mi 6,5l/100km na trasie przy prędkości do 120km/h przy większych prędkościach, w mieście i tzw. "bucie" doszedłem do 7,3:) Czyli wg mnie ekonomicznie:) Tanie w utrzymaniu auto:) samemu można naprawić:) obecnie po kompletnym przeglądzie - rozrząd, oleje, filtry, klocki itp z robocizną i materiałami 940zł (zrobione w porządnym warsztacie na Pięknej w Żyrardowie). W 2 miesiące wyjeździłem już prawie 3000km - co miało się zepsuć to chyba się zepsuło-czyli nic:)Spokój na dłuższy czas-odpukać:) Ostatnio zabezpieczyłem podwozie już na nasze solanki zimowe i założyłem na tył plastykowe nadkola bo podobno rdza lubi tylne błotniki:) Jak dla mnie auto oki-chciałem takie mieć:) Pozdrawiam Astrowiczów i Oplowiczów:)
95r. 1.6 16v hatch
mam ten samochod od dwoch lat. psul sie tyle razy ze trudno wymienic. remont silnika, cale zawieszenie, uklad wydechowy, sprzeglo, rozrusznik...etc ciagle w niego wkladam. jedynym plusem jest to ze nie zostawil mnie centralnie gdzies w polu. pozatym jest wszystko ok:) jezeli w ogole mozna tak powiedziec zaplacilem za niego tyle i wlozylem tyle ze nie oplaca mi sie go w ogole sprzedawac, ktos go dostanie w prezencie - prawie nowy pol samochodu wymienione. czesci tanie(o yeah) zalozylem gaz i za dwie dychy robie ponad 100km :)
astra 1.4 93r.
moja astra mimo wiek spisuje sie swietnie. Mam ją 3 lata przejechałem nią 50 tys. i tylko leje paliwko i wymieniam olej , raz zmieniałem klocki i szczęki hamulcowe i zakonserwowałem karoserie. Spalanie to 5,5 na trasie i 7,5 w miesie oczywiscie przy delikatnej jezdzie. A co do mocy to moze szybka niejest ale przyspieszenie niezłe. pozdrawiem i polecam te niemieckie pogromczynie szos .!!!!
Opel Astra F 1,6 16V kombi 1995r.
Miałem takie auto przez 4 lata .. dobry samochód na nasze polskie drogi. Auto przywiozłem z Berlina bezwypadkowe. Miało klimatyzację , welur tapicerkę ,wspomaganie kierownicy. Do konca nie było na nim śladów korozji.Zużycie paliwa około 8 litrów w cyklu mieszanym. Generalnie z silnikiem eko-tec 100 KM to dobry zakup.Silnik pracował bez zarzutu do sprzedania czyli przy stanie 227000 km. Ale opinie słyszałem bardzo różne..Ja widocznie dobrze trafiłem....
Tylko drobne usterki
1,6 benzyna, 75 KM. Silnik oszczędny i niezawodny. Przy przebiegu 205 000, nadal stosuję olej syntetyczny i nie muszę uzupełniać jego poziomu. Podobno świetnie współpracujący z instalacją gazową. Naprawdę świetne autko. W swojej klasie plasuję go w ścisłej czołówce. Komfort jazdy nieporównanie lepszy od takiego np. golfa III. Nigdy nie myślałem,że kupię Opla. Jednak trafiła mi się okazja i zaryzykowałem. Nie żałuję. Bardzo niskie koszty eksploatacji i bezproblemowe użytkowanie. W ciągu kilku lat miałem dwie usterki: zacinający się podnośnik szyby i awaria siłownika centralnego zamka. Każdy majsterkowicz bez problemu dałby sobie z nimi radę. Przy wymianie końcówek drążków ukł. kierowniczego, nie decydować się na najtańsze części, bo wystarczą tylko na jeden sezon. Układ kierowniczy daje znać o niedokładnym wyważeniu kół przednich drżeniem kierownicy. Polecam każdemu niezdecydowanemu!
opel astra 1.6 z gazem
Kupując to auto (rocznik 92) wiedziałam, że będę musiała trochę zainwestować...Ale powiem Wam, że po natychmiastowej wymianie oleju, paska rozrządu, filtrów,resorów, oraz wymianie progów i tylnych nadkoli....auto nie tylko super wygląda, ale i "lata" bez zastrzeżeń! Spisuje się na medal przy dużej prędkości, jest niezawodne i nie potrzebuje już dużego wkładu. Plusem jest też gaz - pali 8 na 100 !!! Polecam!!!
1.4 60km
pewnie nie uwierzycie ale ja sam do tej pory jeszcze nie moge uwierzyc gdyz udalo mi sie kupic astre f z przebiegiem 11,400 km w srodku by jeszcze orginalny plyn do spryskiwaczy przesiadlem sie z toyoty corolli 1,8 d sedan 89 rok roznica jest ogromna jak bym jezdzil limuzyna :D nie bede go gazowal szkoda silnika jest zbyt swierzy:D
karoseria
witam. ja mam astre z 1992 1,4 benzynka ladnie auto chodzi i malo pali ale ma bardzo duza wade. tylne nadkola szybko korozja lapie. teraz mam maly problem gdyz mam do zrobienia zawieszenie. ogolnie to polecam autko. jednak chce zmienic je na cos wiekszego poniewaz mam coreczke mala i teraz to jest za male autko dla mnie. pozdrawiam
Ludziska podpowiedzcie 1 benzyniak 1,4.W czasie jazdy przerywa potrafi zdechnąć.Zdarza mu się to raz na jakiś czas.Po nocy zdarza się problem z odpaleniem,słychać że nie za każdym przekręceniem kluczyka pompka paliwa się włącza,zresztą założyłem nową.Wydaje się jak by przekażnik szwankował tylko gdzie on jest zamontowany?
Opel Astra 1.4 mpi (87KM)
Witam posiadam tego opelka juz 8 miesiecy niezawodny zwinny ale tylko jak jedzie kierowca ewentualnie tez pasazer o niewielkiej wadze ;-) w aucie wymienilem tylko klocki a teraz beda zmieniane sprezyny z zawieszenia gdyz trze sobie jak jest 5 osob autko kupilem z bardzo malym przebiegiem jak na te latka bo jest z '96 a w dniu kupna mial przebieg 45 ty s km krajowy kupiony od starszych ludzi i od pierwszego wlasciciela odziwo dziala wszystko troche rdza sie okryla ale drobne poprawki wiosna zalatwia sprawe autko w wersji sedan bez wspomagania ale kierownica jak na te gabaryty lekko chodzi w poprzednim aucie (peugeot 205 roland garros pininfarina cabrio) ciezej chodzila w miejscu kierownica nie szlo ruszyc pedzilem nia juz 160km/h przy 120 dostaje takich wibracji ze z trudem utrymuje sie kierownice ale po 140 autko znow staje sie stabilne ocena bardzo dobra nie zmienie jej no chyba ze sie rozleci zakochany :-P bardzo sklonne do modyfikacji latwy demontaz poszczegulnuch elementow jak i montaz polecam
Dla niedowiarków !
Mam astrę I z 94 roku . Była sprowadzonaz Niemiec w 2000 roku . Oryginalny przebieg to 380 tys i zero napraw silnikowych poza elementami które się zużyły po tylu km . Śmigam nią dalej i jest ok :):):):):):) , a blacharka tylko 2 małe ślady korozji w narożnikach od strony pasażera i nic poza tym .
Pozdrowienia
Pozdrowienia