Widok

Opieszałość obsługi i podejście lekcewarzace

To już drugi raz kiedy odbieram coś ze stoiska w Empiku Przy Podwalu Grodzkim i identyczne traktowanie klienta.Pan młody o imieniu Adam przegląda na sklepie książki (obok stoiska za którym obsługuje) podchodzę z dzieckiem na wózku do stoiska mijając go, i czekam cierpliwie, jestem pierwsza. Pogadał sobie z kolegą i dalej przegląda. Podchodzi do niego klient i za chwilę podchodzi z nim do stoiska i go obsługuje. Zwróciłam mu uwagę,że ja też czekam. Na to sprzedawca odpowiada, że obsługuje tego kto go o to poprosi. Więc mu odpowiedziałam w takim razie powinien stać na swoim stanowisku i obsługiwać jak się należy.Bardzo mu się to nie podobało bo podają rachunek nawet nie raczył powiedzieć proszę czy dziękuję.
Moja ocena
Empik kategoria: Księgarnie
obsługa: 3
 
asortyment: 4
 
nowości: -
 
przystępność cen: 4
 
ocena ogólna: 3
 
3.5

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 8
co za chamstwo! prosic o obsluge? doslownie pytac, czy chca kase??
bezczelnosc!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
Proponuję zakupić słownik ortograficzny. Gdyż tak rażący błąd w słowie "lekceważyć", że aż żal serce ściska.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1
No nie!!! Matka polka z wózkiem podeszła a on sie nie rzucił uniżenie do stópek... straszne! Może nauczcie się z szacunkiem traktowac ludzi pracujących w sklepach?? Oni nie są tam po to żeby wam usługiwać i wysłuchiwac waszych pretensji... nic dziwnego że po takim obcesowym potraktowaniu sprzedawca nie jest miły!!!
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1
do góry