Widok
Opinia o salonie Cyclosport
Kłaniam,
Pierwszy raz tutaj, w rowerowaniu też jestem całkiem zielony mimo ze lat juz nie naście ;)
Takie pytanie; Byłem dziś w salonie Cyclosport na Chwaszczynie. Ogólne wrażenie niezwykle pozytywne, ale czy ktoś mił do czynienia z tym przybytkiem? Jaki jest tam standard obsługi? Jak wypada w porównaniu z np.: Wysepką?
Grusik!
I.
Pierwszy raz tutaj, w rowerowaniu też jestem całkiem zielony mimo ze lat juz nie naście ;)
Takie pytanie; Byłem dziś w salonie Cyclosport na Chwaszczynie. Ogólne wrażenie niezwykle pozytywne, ale czy ktoś mił do czynienia z tym przybytkiem? Jaki jest tam standard obsługi? Jak wypada w porównaniu z np.: Wysepką?
Grusik!
I.
Cze Ivan.
Te opinie, które podrzucił Mikey niestety nie dotyczą sklepu, o który pytasz. Hurtowania CYCLO w Chwaszczynie to nie to samo co sklep Cyclo w Gdynia na Wójta Radtkego.
Nie mam do końca wyrobionego zdania o Chwaszczynie. Na pewno można tam wyczaić pewne rzeczy tanio, ale nie mają osprzętu ani rowerów z wysokich półek - tylko tańsze modele. Obsługa fachowa, ale czasem nieprzyjemna.
Pzdr,
Jarek
Te opinie, które podrzucił Mikey niestety nie dotyczą sklepu, o który pytasz. Hurtowania CYCLO w Chwaszczynie to nie to samo co sklep Cyclo w Gdynia na Wójta Radtkego.
Nie mam do końca wyrobionego zdania o Chwaszczynie. Na pewno można tam wyczaić pewne rzeczy tanio, ale nie mają osprzętu ani rowerów z wysokich półek - tylko tańsze modele. Obsługa fachowa, ale czasem nieprzyjemna.
Pzdr,
Jarek
> Ogólne wrażenie niezwykle pozytywne, ale czy ktoś mił do
> czynienia z tym przybytkiem? Jaki jest tam standard obsługi?
kupowałem tam parę cześci, przy jednej się kropnąłem, nie było problemu ze zwrotem (chodziło o felgę i wziąłem nie tę ilośc otworów :). Obsługa bardzo przyjazna. Co do serwisu zaplatałem tam kółko i jestem bardzo zadowolony - doradzono mi ze szprychami i mimo ok. tysiąca km od tamtego czasu problem decentrowania zniknął. Nic tylko polecic.