Widok

Opony zimowe- jakie kupić?

Pierwszy raz będę kupować opony do samochodu więc w temacie jestem zielona, a nie chcę przepłacić albo co gorsza kupić szajsu. Jaki są dobre i na co zwrócić uwagę? Ile trzeba mieć kasy mniej więcej - czy 2 tys. wystarczy? Auto to Opel Insignia a rozmiar opon to dosyć duży: 245/45 R18
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
W tym rozmiarze kupisz oryginalne Nokiany z Finlandii. Nie znam aktualnej nazwy wersji, bo co sezon wypuszczają nową. Jednak może być problem ze zmieszczeniem się w tym budżecie, a wymiana takiego rozmiaru opon też coś kosztuje. Jeżdżę na Nokianach zimowych już od paru lat. Warunkiem dobrej jakości jest ich produkcja w macierzystej firmie w Finlandii. Z produkcji rosyjskiej ( mniejsze rozmiary) szybko parcieja. Warto wiedzieć że Nokian jest firmą która pierwsza wprowadziła do produkcji opony zimowe.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

A czy muszą być to koniecznie zimowe opony? Nie mogą być całoroczne? Oczywiście wiele zależy od wybranego modelu, ale Michelin Crossclimate czy np Dębica Navigator do jazdy po mieście wydaje się być całkiem spoko opcją.

Na http://klub4x4drezdenko.pl/rodzaje-opon/jakie-opony-do-auta-wybrac/ proponuję doczytać. Masz tam ciekawą analizę z tego zakresu.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Nokian WDR4. Mam, używam i polecam
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Najlepiej nowe..
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Jeżeli chcesz dobre opony do na pewno celuj w klasę premium będziesz miał pewność, że nie bierzesz szajsu. Ja jeżdżę na oponach Yokohama Winter V905 i jestem zadowolony.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Jak poprzednicy proponuje Nokian ciche, świetne w każdych warunkach
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Inne tematy z forum Motoryzacja

Mechanik znający się na koreancach KIA (16 odpowiedzi)