Odpowiadasz na:

Re: Organizacja TR i H-24 do d...

Korkoracz napisał(a):

> Na co idą nasze wpisowe? Chyba
> większość do kieszeni organizatorów, a nie na obsługę i
> organizację imprezy. Czy już to ktoś obliczał???
>... rozwiń

Korkoracz napisał(a):

> Na co idą nasze wpisowe? Chyba
> większość do kieszeni organizatorów, a nie na obsługę i
> organizację imprezy. Czy już to ktoś obliczał???
> Więc zrobię to ja jako pierwszy. 500 uczestników Harpagana x 30
> zł = 15.000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych!!!). To są
> kolosalne pieniądze, których w ogóle nie widać na Harpaganie.
> Bo to co widać, to możnaby zrobić za 1500 zł, a nie za 15000
> zł!!! To jest jedno wielkie oszustwo naszym kosztem! Korkoracz

===============
NAJMOCNIEJ WSZYSTKICH PRZEPRASZAM! Dosyć mocno pomyliłem się w powyższych obliczeniach!!!

Organizatorzy podają na stronie Harpagana, że w Pucku wystartowało 430 pieszych i 160 rowerzystów. To daje łącznie 590 uczestników. Tak więc: 590 x 30zł = 17700zł (słownie: siedemnaście tysięcy siedemset złotych)!!!!!!!!!
Już pomijam to, że większość zapłaciła po 30 września i płaciła po 40zł, tak więc kwota ta napewno jest większa niż 18000zł. Koszty wynajęcia namiotu na rynku I tak pewnie za darmo zorganizował to UM Puck), grochówa, szkoła, paliwo, mapy - to zaledwie wydatki stanowiące ułamek tej kwoty, Nie trudno się oprzeć wrażeniu, że nabijamy forsą kieszenie organizatorów. Korkoracz

zobacz wątek
21 lat temu
~Korkoracz

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności