Klient admiralskie.
Odbiory techniczne już się zaczęły, na jakość nie możemy narzekać, inspektor wskazał kilka szczegółów które dla nas są mało istotne: kilka punktów na gładzi do podszpachlowania, mocniej zamulić...
rozwiń
Odbiory techniczne już się zaczęły, na jakość nie możemy narzekać, inspektor wskazał kilka szczegółów które dla nas są mało istotne: kilka punktów na gładzi do podszpachlowania, mocniej zamulić kostkę, odbiór trwał 2 godziny a nie było się za bardzo do czego doczepić, mieszkanie wygląda lepiej niż myśleliśmy, górę w sumie wystarczy pomalować na kolor i można się wprowadzać, w tym czasie na spokojnie będziemy wykańczać dół.
W porównaniu do tego co inni deweloperzy proponują (mieszkanie w jakichś dołach) gdzie przy każdym deszczu będzie zalewało mieszkanie to jest to dobry wybór.
Duży niesmak mam ze względu na fakt iż do tej pory nie otrzymaliśmy kluczy a już jest po terminie który deweloper nam gwarantował, rozumiem że mają problemy z energą która przesuwa im terminy podłączenia, ale deweloper powinien jednak bardziej się postarać i sam z nami rozmawiać a jedynie nas odpycha i przesuwa termin ostateczny.
zobacz wątek