Odpowiadasz na:

Polnord wprowadza w błąd klientów

Podpisanie umowy deweloperskiej było niemożliwe, ponieważ Polnord "nie był na to gotowy".

Podpisałam umowę rezerwacyjną na drugi etap na przełomie 2017/2018, która była kilkukrotnie... rozwiń

Podpisanie umowy deweloperskiej było niemożliwe, ponieważ Polnord "nie był na to gotowy".

Podpisałam umowę rezerwacyjną na drugi etap na przełomie 2017/2018, która była kilkukrotnie przedłużana aneksami z przyczyn leżących po stronie Polnordu.

Pracownicy biura są zmuszani przez zarząd do opowiadania klientom bajek. Np. że to kwestia miesiąca, aż wszystko będzie gotowe (na początku rezerwacji), później, że to już za kilka dni, które trwają miesiące, a całość już ponad rok. Zapewniają przy tym, że warunki nie ulegną zmianom, poza terminem podpisania umowy deweloperskiej (nie było żadnej informacji o zmianie ceny).

Prawda jest taka, że już w 2017 Polnord wiedział, że KB Dom, w którym miał ponad 30% udziałów, nie będzie budował drugiego etapu inwestycji oraz, że Polnord Construction, który kończył/kończy pierwszy etap również nie został do tego powołany. Widział też nieustający trend wzrostu cen na rynku nieruchomości i prawdopodobnie upatrzył sobie w tym biznes... Podpiszemy umowy rezerwacyjne, nie pozwolimy by klienci poszli do konkurencji, która ma podobne ceny, poczekamy, sprzedamy drożej. Należałoby sprawdzić, czy nie narusza to prawa o ochronie konkurencji i konsumentów.

No i przychodzi styczeń 2019, Polnord informuje swoich klientów - słuchajcie musimy was jawnie oszukać, ale i tak nic nam nie możecie zrobić, płaćcie 300 zł więcej za m2, albo żegnamy.

Gdybym wiedziała, że tak to się potoczy na pewno wybrałabym innego dewelopera.

zobacz wątek
6 lat temu
~

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry