Odpowiadasz na:

Szanowna Pani Jolanto,
Bardzo nam przykro z powodu Pani niezadowolenia.
Dokładamy starań, by mieszkania były wykonywane jak najlepiej, a wykryte usterki były usuwane możliwie jak... rozwiń

Szanowna Pani Jolanto,
Bardzo nam przykro z powodu Pani niezadowolenia.
Dokładamy starań, by mieszkania były wykonywane jak najlepiej, a wykryte usterki były usuwane możliwie jak najszybciej.
W Pani mieszkaniu usterki były usuwane nie dłużej niż dwa tygodnie od dnia zgłoszenia. Dotyczy to zarówno usterek z protokołu odbioru, jak ujawnionej dwa tygodnie później wady narożników.
O podejrzeniu przecieku w jednym z okien otrzymaliśmy zgłoszenie od Państwa długi czas po Pani powyższym wpisie. Wizja lokalna nie wykazała nieszczelności okna więc poprosiliśmy o bieżącą obserwację zgłoszonego miejsca.
Rozumiemy, że występowanie usterek jest uciążliwe i przepraszamy, że one w Pani mieszkaniu wystąpiły.
Mamy nadzieję, że emocje wkrótce opadną, a wtedy doceni Pani nabyte mieszkanie i naszą współpracę.
Pozdrawiamy
Zespół Necon Deweloper

zobacz wątek
4 lata temu
~Zespół necon deweloper

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry