Widok

Ostrzegam wszystkich przed wyborem tego operatora

Ciągłe awarie bez dokładnej informacji, co powoduje, że czlowiek w kółko sprawdza czy karta jest dobrze włożona a dekoder prawidłowo podłączony. Infolinia nie ma wiedzy o bieżących awariach, "wydaje im się, że dotycza innej dzielnicy", przekierowują do działu technicznego, w którym nikt nie odbiera tel. Złożenie reklamacji to droga przez mękę, wymagają miliona reklamacji.
Moja ocena
obsługa: 2
 
oferta: 2
 
awaryjność: 1
 
dodatkowe usługi: 2
 
przystępność cen: 1
 
ocena ogólna: -
 
1.6

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0
nie chce mi się pisać o tej firmie, obsłudze, oszustwie, szkoda czasu, przestrzegam wszystkich, tylko NIE!, NIE!, NIE vectra!
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry