Zarezerwowaliśmy w marcu pokój na sierpień (4 dni). Cena miała wynosić 90zł za dobę. Na miejscu zostaliśmy poinformowani, że ten pokój kosztuje 170zł, ale promocyjnie wynajmą go nam za 140zł. Ponadto pracownicy nie wiedzieli nawet na jak długo przyjechaliśmy, w systemie mieli podany pobyt jednodniowy. Poprosiliśmy o kontakt z kierownikiem, co spotkało się z kategoryczną odmową aroganckiego i bezczelnego personelu. Poprosiliśmy o oficjalny cennik, ale również nas zbyto. Poinformowano nas, że kierownik ma prawo robić co chce, bo to jego hostel, nie musi nas informować o zmianie cen, bo to w naszym obowiązku leży zadzwonić 2 dni przed przyjazdem i zapytać, czy ta rezerwacja w ogóle jeszcze istnieje. Dodał, że na ich portalu małym drukiem podano informacje o zmianie ceny, jednak gdy poprosiliśmy o jej pokazanie, pracownik powiedział, że nie ma do niego dostępu. Gdy powiedzieliśmy, że idziemy złożyć skargę do Urzędy Ochrony Konkurencji i Konsumentów, pracownik powiedział, że w takim razie on nas wyprasza z hostelu.
Standard pokojów również okropny:
http://pl.tinypic.com/r/2qdsmyr/8
http://pl.tinypic.com/r/23tk27p/8
http://pl.tinypic.com/r/1589t2b/8
http://pl.tinypic.com/r/qxquls/8