Widok
PACJENTKA - opinia
Jestem trochę zaskoczona pozytywnymi opiniami na temat pań z rejestracji.Ja odniosłam zupełnie inne wrazenie.Zwykle czekam kilka minut zanim panie na mnie spojrza i zapytaja po co w ogole przyszlam.Zly nastroj zostawia sie za dzwiami :)MOZE JAKIS MASAŻ RELAKSACYJNY POMOGŁBY TYM PANIOM :) niech sie troche " ogarna " .Rehabilitacja natomiast super.
Moja ocena
obsługa: -
oferta: -
jakość usług: -
czas oczekiwania: -
przystępność cen: -
ocena ogólna: -
0.0
* maksymalna ocena 6
Odpowiedź obiektu
Szanowna Pani
Dziękuję za wyrażenie opinii na temat funkcjonowania naszej przychodni. Niemniej gwoli wyjaśnienia:
1) w związku ze zmianą przepisów od 1 maja zobowiązani zostaliśmy do wprowadzenia kas fiskalnych. Siłą rzeczy zmieniło to całkowicie organizację pracy i obsługi pacjentów w przychodni. Równocześnie rozpoczęliśmy wdrażanie komputerowego systemu do rezerwacji i obsługi pacjentów. Jestem pewien, że z czasem efekty wprowadzenia powyższych zmian doceni nawet najbardziej wymagający pacjent. Niestety jak każde wdrożenie proces ten wiąże się zwłaszcza w początkowej fazie z opóźnieniami i różnymi błędami w obsłudze. Do tego dochodzą nerwy mających świadomość pewnych uchybień pracowników rejestracji. Jest to po prostu nieuniknione i możemy jedynie za to przeprosić. Na wprowadzenie rewolucyjnych zmian w funkcjonowaniu nigdy nie jest dobry czas, dłużej jednak tej decyzji nie mogliśmy odwlekać. Nadmieniam, iż stosowne informacje o możliwych niedogodnościach w obsłudze od dłuższego czasu są zamieszczone wewnątrz przychodni oraz na naszej stronie internetowej. Prosimy tam pacjentów m.in. o wyrozumiałość...
2) w kwestii podejścia pracowników rejestracji nie mieliśmy dotychczas sygnałów o nie zwracaniu uwagi na pacjentów. Musiał być to zatem incydentalny przypadek związany z Pkt. 1. Zwrócimy na to uwagę.
3) w temacie nieodebranych telefonów: w ostatnich dniach nastąpiła awaria z winy TP SA i nieczynny był jeden z numerów. Błąd nie po naszej stronie. Zapewniam, że wszystkie telefony jeśli tylko dzwonią są odbierane. Z drugiej strony optyka pacjenta bywa jednak różna. Jeśli dzwoni do nas to wymaga podniesienia słuchawki niezależnie od ilości obsługiwanych pacjentów. Ten sam pacjent będąc obsługiwany w przychodni oburza się, że podczas obsługi rejestracja odbiera telefon...
4) w związku z przejściem na komputerowy system obsługi żadnych kartek z telefonami już nie będzie. Pod warunkiem że pacjent będzie w stanie podczas rezerwacji podać wszystkie wymagane dane niezbędne do wprowadzenia go do systemu.
Niestety każdego nie da się zadowolić.
PS. Cieszymy się, że przynajmniej poziom leczenia Pani odpowiada. To w końcu najważniejsze w naszej pracy.
Dziękuję za wyrażenie opinii na temat funkcjonowania naszej przychodni. Niemniej gwoli wyjaśnienia:
1) w związku ze zmianą przepisów od 1 maja zobowiązani zostaliśmy do wprowadzenia kas fiskalnych. Siłą rzeczy zmieniło to całkowicie organizację pracy i obsługi pacjentów w przychodni. Równocześnie rozpoczęliśmy wdrażanie komputerowego systemu do rezerwacji i obsługi pacjentów. Jestem pewien, że z czasem efekty wprowadzenia powyższych zmian doceni nawet najbardziej wymagający pacjent. Niestety jak każde wdrożenie proces ten wiąże się zwłaszcza w początkowej fazie z opóźnieniami i różnymi błędami w obsłudze. Do tego dochodzą nerwy mających świadomość pewnych uchybień pracowników rejestracji. Jest to po prostu nieuniknione i możemy jedynie za to przeprosić. Na wprowadzenie rewolucyjnych zmian w funkcjonowaniu nigdy nie jest dobry czas, dłużej jednak tej decyzji nie mogliśmy odwlekać. Nadmieniam, iż stosowne informacje o możliwych niedogodnościach w obsłudze od dłuższego czasu są zamieszczone wewnątrz przychodni oraz na naszej stronie internetowej. Prosimy tam pacjentów m.in. o wyrozumiałość...
2) w kwestii podejścia pracowników rejestracji nie mieliśmy dotychczas sygnałów o nie zwracaniu uwagi na pacjentów. Musiał być to zatem incydentalny przypadek związany z Pkt. 1. Zwrócimy na to uwagę.
3) w temacie nieodebranych telefonów: w ostatnich dniach nastąpiła awaria z winy TP SA i nieczynny był jeden z numerów. Błąd nie po naszej stronie. Zapewniam, że wszystkie telefony jeśli tylko dzwonią są odbierane. Z drugiej strony optyka pacjenta bywa jednak różna. Jeśli dzwoni do nas to wymaga podniesienia słuchawki niezależnie od ilości obsługiwanych pacjentów. Ten sam pacjent będąc obsługiwany w przychodni oburza się, że podczas obsługi rejestracja odbiera telefon...
4) w związku z przejściem na komputerowy system obsługi żadnych kartek z telefonami już nie będzie. Pod warunkiem że pacjent będzie w stanie podczas rezerwacji podać wszystkie wymagane dane niezbędne do wprowadzenia go do systemu.
Niestety każdego nie da się zadowolić.
PS. Cieszymy się, że przynajmniej poziom leczenia Pani odpowiada. To w końcu najważniejsze w naszej pracy.
Szanowny Dyrektorze ma Pan świetny personel. Zawsze bedzie ktoś mniej zadowolony. Dziwią mnie tylko opinie na temat Pań bo jestem pacjetką od kilku lat i nigdy nie zauważyłam aby ktoś w tej placówce był niemiły i niesympatyczny. Wręcz przeciwnie. Jestem jak najbardziej za wprowadzeniem takiej "nieszablonowej" obsługi w innych klinikach a trochę ich odwiedziłam. Indywidualne podejscie do humoru każdego z nas pacjentów to super sposób na każdego.Chociaż jak widać nie na każdego. To chyba odrobina zazdrości przemawia przez przedmówczynię. Jedyną rzeczą nad którą powinien Pan sie zastanowić to zwiększenie personelu na rejestracji. Nie omieszkam wspomnieć jeszcze o rehabilitacjii doktorze rafało gdzie uczęszczałam długi czas. Po tylu latach to właśnie oni postawili mnie na nogi.Dziękuje raz jeszcze. Pozdrawiam Serdecznie cały personel Revimed.Naprawdę proszę byc dumnym,że może Pan mieć takich wspaniałych i dobrych ludzi.
Panstwo opisujecie akurat dzień w któym byla awaria systemu,ale nie o tym pisałam...Nie będę już roztrząsać tego tematu.Chciłam tylko podzielić się moim spostrzeżeniem -11.05.2011 w godzinach popołudniowych ponownie korzystałam z usłuch Waszej przychodni i proszę bardzo pani w rejestracji była... miła i uśmiechnięta :)
Ja również chciałabym się odnieść do przedmówczyni. Spodziewam się, że szanowna Pani w swojej pracy jest zawsze uśmiechnięta pogodna i uśmiechnięta. Proszę bardziej się zastanowić zanim zacznie Pani szkalować inne osoby. Ja również jestem pacjentką od lat i w przeciwieństwie wymagając szacunku dla własnej osoby szanuję też innych.
Również korzystałam z usług revimedu i mam podobne odczucia a osoby pracujące w recepcji przede wszystkim powinny być wizytówką przychodni i wymaga się od nich uśmiechu (co w przypadku osób, które nie mają kontaktu z klientem jest już mnie istotne) .. a witanie pacjenta z miną "po co mi głowę zawracasz" to na pewno nie jest poziom europejski.
Poza tym odpowiedź Dyrektora przychodni też zostawia dużo do życzenia ... niby miła .. ale nie można pisać klientowi ... nikt wcześniej nie zgłaszał takich uwag - to nieprofesjonalne.
W sytuacji gdy klient zgłasza uwagę .. jest już ostatecznością i sygnałem, że na pewno jest coś nie tak!!! Bo jest wiele osób, które po prostu nie będą zadowolone, ale nie zgłoszą swojej uwagi wprost .... jak widać ja dopiero teraz to zrobiłam
Poza tym odpowiedź Dyrektora przychodni też zostawia dużo do życzenia ... niby miła .. ale nie można pisać klientowi ... nikt wcześniej nie zgłaszał takich uwag - to nieprofesjonalne.
W sytuacji gdy klient zgłasza uwagę .. jest już ostatecznością i sygnałem, że na pewno jest coś nie tak!!! Bo jest wiele osób, które po prostu nie będą zadowolone, ale nie zgłoszą swojej uwagi wprost .... jak widać ja dopiero teraz to zrobiłam
Zgadzam sie z ta opinia! Dzis bylam w rejestracji i wrecz rzucalo sie w oczy, ze jedna z pan obslugujacych pacjentow z pewnoscia trafila do tej pracy za kare!!! Z ponura mina "cwiczyla" pacjentow stanowczo dajac do zrozumienia, kto tu rzadzi. Nie moge usprawiedliwic takiego zachowania. Niestety, kient- nasz pan! Od nas bowiem, klientow, zaleza losy tej placowki i opinia o niej, ktora to my niesiemy w swiat.Jestem rowniez za masazem relaksacyjnym, ale po zwolnieniu z pracy. Mysle, ze na miejsce tej mlodej, odstreczajaco naburmuszonej recepcjonistki znajdzie sie bardzo szybo bardzo mile zastepstwo.Ostatecznie rejestracja pacjentow nie jest zbyt wymyslnie trudna czynnoscia, prawda?
W pewnym sensie się zgadzam.Ale z drugiej strony każdy ma gorszy dzień. Nie można człowieka traktować jak robota. To,że Pani jedna czy druga nie zawsze siedzi uśmiechnięta nie znaczy,że nie jest profesjonalna!Ja nie spotkałem się z takim wrażeniem. Jednak napewno widać różnicę między Paniami. Widać kto pracuje i przychodzi do pracy bo musi a widać kto przychodzi tam bo lubi to co robi. Ale każda z Pań jest profesjonalna.Nie ukrywam milej mi jest gdy obsługuje mnie Pani ( a jest jak dla mnie tylko jedna) która tryska energią i jest zawsze miła ale ludzie nie dajmy się zwariować. My tam przychodzimy się by leczyć kręgosłupy a nie po to by czuć sie lepiej gdy pani przy powiedzeniu dzień dobry uśmiechnie się. Zapraszam Panie do jakiekolwiek placówki NFZtu tam nie ma za grosz przyjaznego nastawienia do człowieka.Każdy jest wrogiem bo chce skorzystać z tego co mu się należy!Tak oczywiście klient nasz Pan ale jesli oceniamy całość jednym czy drugim gorszym dniem pani recepcjonistki to już wariatctwo. Kolejna rzecz może to my czasem mamy gorszy dzień i zle oceniamy sytuacje?Nie bronię tych Pań ani też nie karcę bo uważam,że wątek, który tu powstał jest chory!Ludzie, którzy tu zaglądają chcą wiedzieć czy tu pomagają wyjść z bólu a nie czy Panie są miłe czy też nie.