Widok
        
    
    
    PK - opinia
                                    
                                    
                                                                
                    Chcieliśmy wczoraj pograć w bilard ze znajomymi. Zarezerwowaliśmy stół na godzinę 18.45, byliśmy 3 minuty po czasie. Podeszliśmy do pana który stoi za ladą i usłyszeliśmy że ponieważ się spóźniliśmy to Pan nam przełożył rezerwację na godzinę później ( 19.45). Zero kontaktu z nami w tej sprawie, jechaliśmy przez pół miasta do tego lokalu a tam stwierdzenie że się spóźniliśmy. W każdym normalnym lokalu czeka się na klienta a nie ..... NIGDY WIĘCEJ MOJA NOGA TAM NIE STANIE.... Obsługa po prostu brak słów..
                                    
                
                
            
            
                            
                        Moja ocena
                                            
                    
                                                            Soprano
                                                        kategoria: Kręgielnie
                        
                        
                                                obsługa: 1
                                            
                                                wyposażenie: 3
                                            
                                                klimat i wystrój: 3
                                            
                                                przystępność cen: 2
                                            
                                                ocena ogólna: 1
                                            
                                2.0
                            
                        * maksymalna ocena 6
                                    
                                    
                                                                
                    haha nie moge co za żal ! eskamki też czekają na spóźnialiskich i jeszcze dzwonią do klientów i pytają czy ma poczekać :D to chyba w interesie własnym jest zadzwonić i poinformować że sie trochę spóżnię i żeby przytrzymali rezerwację a nie obsługa ma sie zastanawiać czy klienci przyjdą a może hm nie przyjdą :P, brak słow !!
                                    
                
                
            
            
            
            
             
            
        
                
                    
             
                     
                    