Widok
PSEUDOSERWIS PANASONIC "nomad" !!!!
1 JUŻ PO KONTAKCIE TELEFONICZNYM WYCZUWA SIĘ ZŁY KONTAKT SERWIS- KLIENT.
2 PO PIERWSZYM KONTAKCIE WERBALNYM KLIENT JEST NIKIM -SERWIS PANEM ,MOWA NIEWERBALNA CZŁOWIEKA KTÓRY OBSŁUGUJE TEN OBIEKT MÓWI WIĘCEJ I JASNIEJ.
3 NA POCZATEK ZAMIAST DIAGNOZY USTERKI WCISKANIE NOWEGO TELEFONU(BO NAPRAWA BEDZIE PRAWDOPODOBNIE NIEOPŁACALNA)
4 PIERWSZA NAPRAWA (PO SPRAWDZENIU W DOMU TELEFON NADAL NIESPRAWNY-INNA USTERKA NIZ PIERWOTNA)
5 BŁĘDNA NIEFACHOWA DRUGA DIAGNOZA (KOSZT PRZEKROCZYŁBY NAPRAWE WIEC NIE NAPRAWIMY)
6 WMAWIANIE KLIENTOWI ZDARZENIA KTORE NIE MIAŁO MIEJSCA-ZALANIE TELEFONU (STRATEGIA- W RAZIE NIESKUTECZNEJ NAPRAWY ,WINE PRZERZUCAMY NA KLIENTA)
7 KOSZT PRZEGLAD 65 ZŁ + 20 ZŁ NIENAPRAWA (zwrot 20 zł po pierwszej pseudo-naprawie)
8 TELEFON WSZEDŁ DO "NIE-SERWISU" Z JEDNA USTERKA -WYSZEDŁ Z INNA.
SZCZERZE NIE POLECAM!!!
2 PO PIERWSZYM KONTAKCIE WERBALNYM KLIENT JEST NIKIM -SERWIS PANEM ,MOWA NIEWERBALNA CZŁOWIEKA KTÓRY OBSŁUGUJE TEN OBIEKT MÓWI WIĘCEJ I JASNIEJ.
3 NA POCZATEK ZAMIAST DIAGNOZY USTERKI WCISKANIE NOWEGO TELEFONU(BO NAPRAWA BEDZIE PRAWDOPODOBNIE NIEOPŁACALNA)
4 PIERWSZA NAPRAWA (PO SPRAWDZENIU W DOMU TELEFON NADAL NIESPRAWNY-INNA USTERKA NIZ PIERWOTNA)
5 BŁĘDNA NIEFACHOWA DRUGA DIAGNOZA (KOSZT PRZEKROCZYŁBY NAPRAWE WIEC NIE NAPRAWIMY)
6 WMAWIANIE KLIENTOWI ZDARZENIA KTORE NIE MIAŁO MIEJSCA-ZALANIE TELEFONU (STRATEGIA- W RAZIE NIESKUTECZNEJ NAPRAWY ,WINE PRZERZUCAMY NA KLIENTA)
7 KOSZT PRZEGLAD 65 ZŁ + 20 ZŁ NIENAPRAWA (zwrot 20 zł po pierwszej pseudo-naprawie)
8 TELEFON WSZEDŁ DO "NIE-SERWISU" Z JEDNA USTERKA -WYSZEDŁ Z INNA.
SZCZERZE NIE POLECAM!!!
Moja ocena
Nomad
kategoria: Naprawa i serwis AGD
obsługa: 1
jakość usług: 1
terminowość: 1
przystępność cen: 1
ocena ogólna: 1
1.0
* maksymalna ocena 6