Widok
PUŁAPKA
Parkomaty są nieprzyjazne dla klienta większość klientów nie radzi sobie z ich obsługą, brak możliwości dopłaty po przekroczeniu czasu parkowania, obsługa parkingu tylko wystawia mandaty, (parkingowy nie odróżnia się niczym od przechodniów powinien mieć kamizelkę z napisem obsługa parkingu) ,nie legitymuje się anonimowo wystawia mandat nie informuje o restrykcjach jakie grożą po przekroczeniu czasu parkowania.
wypowiedź zmoderowana ( 2017-10-15 07:44:00)
Szanowny Panie,
Parkomaty na naszym parkingu są takie same jak na całej strefie płatnego parkowania w Gdańsku i niczym się nie różnią od każdego innego tego typu urządzenia - należy wrzucić odpowiednią ilość monet i nacisnąć przycisk Akceptuj. Rzadko się zdarza aby ktoś miał problem z ich obsługą. W przypadku problemów można zadzwonić pod podane na parkomacie numery telefonów aby uzyskać ewentualną pomoc bądź poprosić o podejście serwisu. Podobnie jak na strefie płatnego parkowania nie ma obsługi parkingu, która pobiera opłaty a są jedynie dokonywane kontrole tego czy samochody posiadają ważne bilety. Informacje o grożących restrykcjach są zawarte w regulaminach ustawionych na parkingu, na każdym z parkomatów, na biletach oraz na stronie internetowej.
Parkomaty na naszym parkingu są takie same jak na całej strefie płatnego parkowania w Gdańsku i niczym się nie różnią od każdego innego tego typu urządzenia - należy wrzucić odpowiednią ilość monet i nacisnąć przycisk Akceptuj. Rzadko się zdarza aby ktoś miał problem z ich obsługą. W przypadku problemów można zadzwonić pod podane na parkomacie numery telefonów aby uzyskać ewentualną pomoc bądź poprosić o podejście serwisu. Podobnie jak na strefie płatnego parkowania nie ma obsługi parkingu, która pobiera opłaty a są jedynie dokonywane kontrole tego czy samochody posiadają ważne bilety. Informacje o grożących restrykcjach są zawarte w regulaminach ustawionych na parkingu, na każdym z parkomatów, na biletach oraz na stronie internetowej.