Widok

Paweł - opinia

2021 rok. Rossmann wprowadza możliwość płacenia w sklepie aplikacją, bez kontaktu, bez kolejki do kasy, przy półkach.
Brokuł każe sobie wysyłać na mejla potwierdzenie wykonania przelewu, bo nie potrafią ogarnąć sklepu internetowego ani aplikacji bankowej. Żenada.
Moja ocena
obsługa: 1
 
menu: 2
 
jakość potraw: 2
 
przystępność cen: 2
 
ocena ogólna: 1
 
1.6

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Odpowiedź obiektu:

Panie Pawle,
Już w 2020 roku mieliśmy możliwość zamawiania przez sklep internetowy oraz opłacania zamówień przez aplikację bankową.
Proponuję zapoznać się z naszą stroną dokładniej. W razie problemów ze złożeniem lub opłaceniem zamówienia poprzez Panel Klienta dostępny na stronie zapraszam do kontaktu z naszymi konsultantami na Infolinii pod nr tel 58 727 22 22. Chętnie pomożemy. Pozdrawiamy
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Zgadzam się z Panem Pawłem! Paranoja żeby w tych czasach wysyłać potwierdzenie przelewu... przez nie wysłanie potwierdzenia nie dostaliśmy swojego jedzenia zapłaconego (nie mało) z myślą korzystania i pustą lodówką....
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry