Widok

Piłka nożna esport i zakłady

Pytanie głownie do Panów, czy obstawiacie mecze? Chciałam zacząć ale teraz większość rozgrywek jest zawieszona więc myślałam o esporcie. Co sądzicie, jakieś rady? Da się coś na tym zarobić? Nie bardzo też łapie się póki co w zasadach więc jakby ktoś podrzucił jakieś stronki na ten temat to byłabym wdzięczna :)
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1

Obstawiamy ale aktualnie wszzystko jest zawieszone praktycznie a o co chciałaś zapytać ?
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 2

Ogólnie o porady, nie mam w tym doświadczenia a jednak chciałam podjąć się tego tematu
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

ale jakie porady daj konkrety kolezanko
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

U jakich bukmacherów można stawiać esport, na które gry stawiac, które są najbardziej opłacalne
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Trzeba wyszukać w internecie jakiegos sprawdzonego buka, który ogarnia teraz takie rzeczy jedynie co znalazlem to taką stronkę. https://www.bukmacher-legalny.pl/zaklad-bez-remisu-czym-jest-dnb-draw-no-bet/
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

O coś takiego właśnie mi chodziło :) Dużo czasu potrzeba żeby mniej wiecej sie w tym temacie juz orientowac?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Przeczytaj temat i bez problemu zrozumiesz. Wszystko zostało rozjaśnione
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Rzeczywiście, pisane dosyć przystępnym językiem. Jak na moje rozumienie tego całego świata gier to sporo takie artykuły dają.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0


Faktycznie jak dla mnie również amo granie u bukmachera jest fajną przygodą i po prostu lubię to robić. Właśnie dlatego zdecydowałem się na grę u buka https://www.iforbet.pl/zaklady-bukmacherskie i muszę przyznać, że podoba mi się obstawianie meczy niższych lig polskich. Wtedy również można dostać bardzo ciekawe mnożniki.