Widok

Pobyt to porażka

Jestem zdegustowana sposobem traktowania klientów w Kozim Grodzie. W trakcie uroczystej kolacji nie podaje sie gorących napoji, talerze i tace z naczyniami przeznaczonymi dla innej grupy klientów przenosi sie nad głowami gości spożywajacych kolacje, goscie umieszczeni w innej sali restauracyjnej przechodząc do toalety przemykali za plecami siedzących za stołem (sala obok pozostała pusta). Podczas koncertu kapeli ludowej z innego pomieszczenia dochodził hałas muzyki dyskotekowej i zagłuszał dźwięki kapeli. Podczas całej imprezy nad stołem stał kelner bez uśmiechu, jakby stał tam za darmo, albo za karę.
Moja ocena
obsługa: 1
 
oferta: 1
 
kreatywność: 1
 
jakość usług: -
 
przystępność cen: 1
 
ocena ogólna: 1
 
1.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu

Dziękuję za informację odnośnie Pani pobytu w Kozim Grodzie. Mając duże doświadczenie w organizowaniu spotkań grupowych dokładamy wszelkich starań aby każda impreza przebiegała w jak najlepszej atmosferze oraz aby Goście wyjeżdżali zadowoleni.

W przypadku uroczystej kolacji, o której Pani pisze również tak było. Skonsultowałam tę sprawę ze specjalistą ds sprzedaży, który ustalał wszelkie szczegóły imprezy z Państwem. Dokładne zamówienie oraz program pobytu były ustalane przez organizatora spotkania i impreza odbyła się zgodnie z ich szczegółami.

Organizator spotkania nie zdecydował się na zamówienie gorących napoi do kolacji, dlatego też nie zostały podane.

Przykro mi, iż odniosła Pani wrażenie, że talerze dla innej grupy były przenoszone nad Państwa głowami. W restauracji Koziego Grodu stoły zawsze przygotowywane są w taki sposób aby nie kolidowały z drogą, po której porusza się obsługa. Państwo nie życzyli sobie wykupienia restauracji Koziego Grodu na wyłączność, więc byli świadomi iż obsługa kelnerska może w tym samym czasie dbać również o potrzeby innych Gości, którym my ze swojej strony nie możemy narzucić drogi, po której mają się poruszać do toalety.

Organizując imprezy muzyczne w Kozim Grodzie zawsze staramy się o dopięcie wszelkich szczegółów technicznych, tak więc 'mieszanie się' dźwięków z imprez równoległych nie powinno mieć miejsca.

Goście restauracji Koziego Grodu wyrażają zazwyczaj bardzo dobre opinie o jej pracownikach i przykro mi słyszeć, że Pani odniosła inne wrażenie. Do tej pory postawa obsługi, o której Pani pisze nie miała miejsca. Inni Goście Koziego Grodu, przebywający w restauracji w tym samym dniu co Państwo wyrazili bardzo pozytywne opinie.

Staramy się dbać o to aby wszyscy pracownicy hotelu wykazywali się wysoką jakością obsługi i dbali o zadowolenie każdego Gościa. Oczywiście jeżeli Pani poczuła się potraktowana nieodpowiednio i standardy obsługi w Kozim Grodzie uznała za niegodne, to najmocniej przepraszam. Proszę mi wierzyć, iż zadowolenie Gościa, to dla pracowników oraz właścicieli Koziego Grodu priorytet.

Mam nadzieję, że Pani niezadowolenie wynika z nieporozumienia. Wygląda na to, iż oczekiwania, których według Pani nie spełniliśmy nie były adekwatne do złożonego przez Państwa zamówienia.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry