Widok

Podejście do klienta - TRAGEDIA !!!!!

Mimo świetnej lokalizacji, ładnego biura i przesympatycznych Pań na recepcji REGUS które służą zawsze pomocą i zawsze starają się pomóc rozwiązać problem, moja ogólna ocena to 1.
P. Kasia - manager- to katastrofa - korporacja Regus powinna lepiej dobierac sobie personel wyższego szczebla lub doszkalać go... Pani nie potrafi utrzymac relacji z klientem, na maile odpowiada zerojedynkowo nie podejmując rozmowy a często odpowiadając w ogóle nie na temat. Firmie zależy tylko na sprzedaży a nie na utrzymaniu klienta, klient nie dośc że nie otrzymuje informacji za co po kolei bedzie kasowany, to nie ma jeszcze do tego możliwości zreklamowania własnej firmy. Piękne reklamy REGUS gdzie mowa o tym jaką sieć kontaktów można rozwijać między sobą to jedna wielka BUJDA - nikt nikogo nie zna, nikt nie wie kto jest obok, nie ma nawet wewnętrzego mailingu ani np.stojaka z ulotkami kto kim się zajmuje - to wina bardzo złego zarzadzania wewnętrzego. Nie ma czegoś takiego jak cennik który dostajesz np. z umową że wiesz co masz w cenie a za co musisz zapłacić i ile - o wszystko musisz pytać.
Ogólnie to beznadziejna atmosfera, jesteśmy bardzo rozczarowani
Moja ocena
lokalizacja: 6
 
wygląd: 6
 
bezpieczeństwo: 5
 
przystępność cen: 3
 
ocena ogólna: 1
 
4.2

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Szanowna Pani
Dziękuję za podzielenie się opinią i miłe słowa na temat Regusa. Chętnie ustosunkowałabym się do stawianych w dalszej części tekstu opinii, niestety nie jestem w stanie na ich podstawie stwierdzić z kim mam przyjemność i tym samym jaka sytuacja miała miejsce.
Proszę mieć na uwadze, że Cennik Usług Dodatkowych jest dostępny na recepcji, o czym mówi też Regulamin Wewnętrzny który Pani zaakceptowałą podpisując umowę. Ponadto Regus cyklicznie rozsyła swoje newslettery. w tym celu bardzo proszę o dodanie swojego adresu e-mail na stronie http://www.regus.pl (zakładka newsletter) celem uruchomienia subskrypcji. W części ogólnodostępnej Regus znajduje się tablica na której można pozostawić swoją wizytówkę/ulotkę reklamową. Ponadto logotyp firmy można umieścić w dwóch specjalnie do tego dedykowanych miejscach tuż przy wejściu głównym Regus. Jeśli chciałaby Pani omówić jakiekolwiek kwestie dotyczące współpracy, pozostaję do Pani dyspozycji.
pozdrawiam
Katarzyna Loewnau Regus
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry