Widok
Podtrzymuje najlepsze tradycje socjalistyczne. Klimat byłego PKS, PKP, ZUS...
Nie dotrzymują żadnych terminów mimo kilkakrotnych zapewnień.
Klient to dojna krowa - nie ma żadnych praw.
Platforma elektroniczna - archaizm, obsługa telefoniczna - tragiczna, jeden telefon do oddziału - nawet nie zajęty, nikt nie odbiera.
Nie pracują w sobotę nawet w formie dyżurów.
Oddział nie miał kierownika - to w kwestii skuteczności reklamacji.
Czekam na odpowiednią chwilę żeby ucieć z tego banku. Na razie kursy walut na to nie pozwalają :(
Nie polecam
Klient to dojna krowa - nie ma żadnych praw.
Platforma elektroniczna - archaizm, obsługa telefoniczna - tragiczna, jeden telefon do oddziału - nawet nie zajęty, nikt nie odbiera.
Nie pracują w sobotę nawet w formie dyżurów.
Oddział nie miał kierownika - to w kwestii skuteczności reklamacji.
Czekam na odpowiednią chwilę żeby ucieć z tego banku. Na razie kursy walut na to nie pozwalają :(
Nie polecam
Moja ocena
Polbank EFG
kategoria: Banki
obsługa: 2
oferta: 5
prowizje i opłaty: 1
dostępność: -
ocena ogólna: 2
2.5
* maksymalna ocena 6