Widok
Podwójne pobranie
22.10.2012 w markecie Madia Markt w Gdańsku Matarni dokonałem zakupu za kwotę 1432 zł. Płaciłem kartą maestro. Kasjerka poinfoemowała mnie, że transakcja została odrzucona i ponownie powinienem wprowadzic pin kod aby zapłacic za zakupiony towar, co niewłocznie uczyniłem. W dniu 23.10.2012 zorientowalem się, że obciażono mije konto dwuksotnie keotą 1432 zł. Zadwoniłem za infolinię media Markt, gdzie nie potrafino , cz\ też nie chiano ze mna rozmawiac na temot podwójnego obciażenia mego konta. Zasugerowano mi abym udał się do sklepu w którym dokonałem zakupk, gdzie zostanie mi wszystko wyjasnione. S klepi uzyskałem informaCJĘ, ŻE MAM CZEKAC DWA TYGODNIE na zwrot niesłusznie pobranych pieniedzy. Ponieważ osoba rozmawiajaca ze mna nie potrafiła podać przyczyny zaistniałej sytuaCJI POPROSIŁEM O KONTAKT Z KIEROWNIKIEM. wOECZAS USŁYSZAŁEM, ŻE NIE MA KIEROWNIKA. NA MIJE STAMOWSCZE PONOWIENIE CHĘCI ROZMOWY Z KIEROWNIKIEM, ZOSTAŁ ON POPROSZONY. zACHOWAŁ SIE ON AROGANCKO, ŻĄDAJAC WYCIĄGU Z BANKU POTWIERDZAJĄCEGO PODWOJNE OBCIĄZENIE MEGO KONTA. NA PYTANIE CO DALEJ, ODPOWIEDZIEL, ZE BĘDZIEMY ROZMAWIAC GDY PRZEDSTAWIE WYCIĄG Z KONTA. TAKA POSTAWA OSOBY PODAJACEJ SIĘ ZA KIEROWNIKA ZASZOKOWAŁA MNIE BEZCZELNOSCIA I BRAKIEM KULTURY. ZAMIAST USŁYSZEC "PRZEPRESZAM" ZOSTALEM POTRAKTOWANY JAK INTRUZ ZAWRACAJĄCY GŁOWĘ ZAPRACOWANEGO PERSONELU MEDIa martk. Wyciąc z kontaotrzymalem z banku, gdzie jest potwierdzenie podwojnego pobraniea zapłaty przez MADIA Martk.. Jastem osobą starszą inie mam ochoty na takie traktowanie. Żądam natychmiastowego zwrotu pieniędzy orazadość uczynienia za stracony czas i dojazyd do banku i Media Marky. Moż równieżtać was będzie na przeprosiny.