Widok

Podwyżka

Osiedle Fotoplastykon Jasień Temat dostępny też na forum:
Drodzy sąsiedzi z drugiego i trzeciego etapu. Rozumiem, że jesteście wszyscy wzburzeni podwyżkami cen za metr ale spokojnie. Jestem prawnikiem i tak się składa, że rownież kupuję mieszkanie na Fotoplastykonie budynek B7. Informacja o podwyżce dotarła rownież do mnie. Jeśli mam być szczera to Polnord ma prawo dokonać takiej podwyżki. Mamy podpisane jedynie umowy rezerwacyjne, które nie mają mocy wiążącej. Są to jedynie rezerwacje, które nie dają gwarancji ceny, a jedynie wyboru konkretnego lokalu. Polnord nie mógłby podnieść ceny za metr jedynie w sytuacji, gdyby były podpisane umowy deweloperskie, a takich podpisanych nie mamy.

Kolejna istotna kwestią jest fakt, iż polnord podnosi cenę z uwagi na wymogi banków, w których deweloper otwiera rachunki powiernicze. Banki uznały, ze przy obecnej cenie za metr, byłaby za niska rentowność.

Tak wiec, drodzy sąsiedzi gdyby nie podwyżka cały etap 2 i 3 nie zostałby wybudowany, z uwagi jak wcześniej pisałam na brak rachunków powierniczych i rentowność .

Stresy na bok i niestety zapłacić więcej musimy wszyscy. A Państwo, którzy chcą się sadzić z polnordem i to nagłaśniać całą sprawę racji nie mają.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1


Dziekuje;-) Wie wiele rzeczy ktory inny nie wiedza.
Czekam opinia od mojego adwokat i potem wybieram swoje decizje.
PS: w jaki studio pracuje?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

...ale wiesz co? Jest przykro ze wszystko tak wyslło. Lepiej by bylo mowic od poczatku ze bardzo mozliwe ze cene można zmienić...przynajmniej od lipcu/czercu....i mowić nawet czemu (np. twoja historia).
Naprawde, lepiej by było mowić, bo pewnie wiedzieli tego!!
W połowe grudzien podpisaniu przy notariusza była tak blisko, ale tak blisko że już cieszcziłem sie ...ale anulowali 24h przed wszystko tego. Jeżeli tak traktuja potencjalnej klientow, co kiedy bedziemy klientow? To nie dobre. Zadne dbania z klienty.