Widok

Pomoc dla Edyty... Proszę o wsparcie

Przedstawiam Wam Edytę, która jest moją koleżanką. Dziewczyna jest twarda jak skała, do tej pory doskonale sobie ze wszystkim radziła, ale przyszedł czas, kiedy potrzebuje naszej pomocy. Poniżej zamieszczę list od Edyty - jeśli możecie to proszę prześlijcie go dalej.

Proszę o pomoc i z góry dziękuje.

"...Gdybym mogła poprosić o jeszcze jeden dzień...

Jestem zwyczajnym człowiekiem , kobietą w wieku 39 lat. Z zawodu jestem księgową i mieszkam w Gdańsku. Mam wspaniałego synka, którego adoptowałam jak miał 8 tygodni, dzisiaj KUBUŚ to wesoły, pogodny 8 latek. Jestem samotną matką, mój mąż zostawił nas rok po zaadoptowaniu synka. Był to ciężki a zarazem najpiękniejszy okres w moim życiu. Dzięki Kubusiowi myślałam tylko o jednym,
dać szczęście, kochać ỉ być kochaną, otrzymałam najpiękniejszy dar od życia bezinteresowną miłość dziecka do matki. Wtedy mój świat się zawalił był 2006 rok, diagnoza lekarzy - Colitis Ulcerosa - była jak wyrok śmierci.
Dzisiaj moim największym marzeniem jest życie ….żeby wydarzył się cud,
ỉ tylko dzięki swojemu synowi, zapominam o tym , że jestem chora. Dla niego chcę wygrać z chorobą, chciałabym uczestniczyć w życiu KUBUSIA, widzieć jak dorasta, jak poznaje świat, jak realizuje marzenia. Jestem dla niego wszystkim, a on jest całym moim światem ….nie chcę go jeszcze zostawiać… nie o takim życiu dla niego marzyłam. Dzisiaj przeraża mnie ta sytuacja, ỉ coraz częściej dopada mnie zwątpienie ỉ przeraźliwa myśl , że zabraknie mi sił na dalszą walkę z chorobą.