Widok

Porażka

Byłam z dziećmi w sobotę (4 lata i 2,5 roku) w centrum. Dzieci dostały czipy na rękę, po jakimś czasie zauważyłam,ze młodsze dziecko zgubiło ten czip,którym była bransoletka w formie sprężynki,więc o zgubienie nietrudno. Istnieje co prawda informacja,że za zgubienie czipa jest opłata w wysokości 50 zł (cena mocno wygórowana!),jednak nie sądziłam,że zgubienie jest tak łatwe!Nie zgodziłam się na zapłatę, więc obsługa chciała wzywać policję! Tłumaczyłam,że przecież nie ukradłam czipa,a przy sprzątaniu na pewno się znajdzie. Sytuacja zrobiła się bardzo nieprzyjemna,dzieci płakały,a bodajże "kierowniczka" zastąpiła mi drzwi do samochodu, uniemożliwiając wejście!Sądzę, że ten system czipów jest tak specjalnie skonstruowany,żeby od klientów wyciskać dodatkową kasę. Zresztą dla dzieci są i tak niepotrzebne,ponieważ gdziekolwiek wchodziły,gdzie była dodatkowa opłata, i tak opiekun przykładał swój czip do czytnika,więc nie rozumiem,po co to dzieciom potrzebne.Obsługa powinna liczyć się z tym, że 2-letnie dziecko może zgubić go łatwo,a znaleźć raczej ciężko.Ogólnie raczej ok,poza tym,że w toalecie mokro,a dzieci mają obowiązek zdejmowania butów.Więc mój syn miał całe mokre skarpetki!Odradzam!
Moja ocena
obsługa: 1
 
wyposażenie: 5
 
opieka: 1
 
bezpieczeństwo: 4
 
przystępność cen: 3
 
ocena ogólna: 3
 
2.8

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0
Dla mnie też porażka.Pytajcie o szczegóły przy organizacji urodzin.W naszym przypadku nie poinformowano nas że nie można przynieść swojego tortu na urodziny w momencie rezerwacji.Pani z obsługi pytała o tort, ja zapytałam o torty specjalne i powiedziłam że skoro nie ma będę miała swój.Niestety Pani nie poinformowała o tym że nie można wnosić swojego.W regulaminie jest że nie można wnosić żywności i napojów.( można domniemać kanapek, soków, wody ale tortu? )Powinni zaznaczyć że Tortu też.!Logiczne jest że tort na urodzinach powinien być.Moje piękne ciasto przeleżało w lodówce, a kiedy zapytałam o tort który mogę kupić poinformowano mnie że trzeba zamawiać wcześniej i na miejscu nic mi nie mogą zaoferować.Mam ogromny żal za podejście obsługi do takiej sytuacji.Uważam że konniecznością jest zmiana w reulaminie albo zmiana personelu.Na szczęście dla dzieci atrakcji jest dużo i jakoś dziecko zniosło brak ciasta.
Jestem ogromnie rozczarowana!!!
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
Tak,to są kpiny z klientów,zwłaszcza z dzieci. mam nadzieje,ze nikt tam drugi raz nie pójdzie!!
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0
a tort to nie jedzenie?? hehe
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2
do góry