Widok
Porażka
Czytając opinie na forum wybrałem się z rodziną na obiad.Spodziewałem się dobrego jedzonka i przystępnych cen.Nie znalazłem ani jednego ani drugiego.Zamówiliśmy 2 razy de volaj,2 razy mała zupa,raz duża zupa,polędwiczka,dodatki to 2 razy ziemniaki,warzywa gotowane raz,sałatka grecka raz,gnochhi.Polędwiczka bez smaku,devolaj bez masła,
.Cena za wszystko 100 zł!!!.Samo gnochii 14 zł!Masakra cenowa i smakowa.Nie polecam,a wręcz odradzam.
.Cena za wszystko 100 zł!!!.Samo gnochii 14 zł!Masakra cenowa i smakowa.Nie polecam,a wręcz odradzam.
Moja ocena
BIG APPLE Restaurant
kategoria: Restauracje
obsługa: 5
menu: 4
jakość potraw: 1
klimat i wystrój: -
przystępność cen: 1
ocena ogólna: 2
2.6
* maksymalna ocena 6
Odpowiedź obiektu:
Bardzo dziękujemy za opinię.
Nie ma takiej możliwości, aby otrzymał Pan u nas cokolwiek "starego". Ocena innych walorów jest subiektywna. Jeśli idzie o ceny, proszę porównać je z innymi restauracjami.
Na szczęście tej opinii nie podziela kilkuset klientów odwiedzających nas każdego dnia, w przeważającej większości będącymi naszymi stałymi gośćmi.
Nie ma takiej możliwości, aby otrzymał Pan u nas cokolwiek "starego". Ocena innych walorów jest subiektywna. Jeśli idzie o ceny, proszę porównać je z innymi restauracjami.
Na szczęście tej opinii nie podziela kilkuset klientów odwiedzających nas każdego dnia, w przeważającej większości będącymi naszymi stałymi gośćmi.
Dzień dobry, pierwsze co rzuciło mi się w oczy to atak na niezadowolonego klienta. Nie powinni tak Państwo robić. Zawsze może się zdarzyć, nawet w najlepszej restauracji, że akurat był jakiś kawałek gorszego mięsa albo warzywa. Tak Państwo nie zdobędą klientów. To na pewno nie zachęca ludzi do korzystania z Państwa uslug. Z każdej krytyki należy coś wyciągnąć a nie uważać że ktoś nie ma racji. Więcej Państwo zyskają szanując neizadowolonego klienta i starając się zmienić jego zdanie na lepsze niż krytykując go otwarcie w internecie. Z Państwa wypowiedzi jasno wynika że nie interesuje Państwa polepszenie jakości uslug.
Z wyrazami szacunku
Z wyrazami szacunku
żenująca odpowiedz restauracji. Zamiast zaprosić na priv mailowo i podarować coś gratis lub kupon zniżkowy, pokornie obiecać poprawę, wyrazić ubolewanie że się kogoś zawiodło, to oni twierdzą że ten klient ich nie obchodzi bo mają kilkuset innych. Ciekawe jak długo. Dopuśćcie możliwość że część klientów była jednorazowo, przejazdem i nie wróci w życiu bo jedzenie nie jest ani smaczne ani tanie ani dużo. Z takim podejściem nie wróżę sukcesów.