Widok
Porażka!
Jestem porażona brakiem profesjonalizmu tej firmy. W związku z tym, że złożyłam wypowiedzenie świadczenia usług, zaczęli wydzwaniać do mnie prawie codziennie. Za którymś razem odebrałam telefon i przystałam na nową ofertę (i to był największy bład!).Pracownik infolinii umówił technika w celu założenia nowego sprzętu na dzień 13.12.2014 godz. 12:00.Dzień wcześniej nawet otrzymałam smsa przypominającego o wizycie. Niestety 13.12.2014 nikt nie raczył się pojawić, czekałam od 12:00 do 14:30, straciłam 2,5h !!! Mało tego, do chwili obecnej nikt nie zadał sobie trudu by wyjaśnić zaistniała sytuację! 16.12.13 napisałam skargę mailowo (nie zamierzałam tracić czasu i pieniedzy na infolinię),otrzymałam automatyczna odpowiedź że w ciagu 2 dni ktoś skontaktuje się ze mna. Jak można sie domyslić do dzisiaj nic takiego nie miało miejsca! Ta firma to dno, nigdy nikomu nie polecę!
Moja ocena
Vectra
kategoria: Telewizja kablowa
obsługa: 1
oferta: 5
awaryjność: 1
dodatkowe usługi: 1
przystępność cen: 1
ocena ogólna: 1
1.7
* maksymalna ocena 6
Odpowiedź obiektu
Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuacje. W przypadku podtrzymania Pani decyzji odnośnie rozwiązania umowy Pani rachunki zostaną zamknięte z dniem 01.01.2015 roku. W takim przypadku prosimy o zwrot posiadanych urządzeń do Lokalnej Placówki mieszczącej się na ulicy Kruczkowskiego 25 w Gdańsku. Jeśli jednak wyraża Pani chęć dalszej współpracy prosimy o podanie aktualnego numeru telefonu w aktualnie prowadzonej korespondencji na adres gdanskpomoc@vectra.pl - nasz Pracownik skontaktuje się z Panią celem przedstawienia szczegółów oferty. Jeszcze raz serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację i oczekujemy na Pani decyzję w przedmiotowej sprawie.