Widok

Poszukiwany: Tomasz Romanow

Tomasz Romanow.
Imię drugie: MARIO
Ostatnie miejsce zameldowania: , STAROGARDZKA 13/30
Rodzice: BARBARA, ZENON
Data i miejsce urodzenia: 1962-08-14,
Jednostka poszukująca: KWP Gdańsk Wydział Kryminalny, 80-819 Gdańsk, ul. Okopowa 15, (0-58) 321 5333, (0-58) 321 5731, dyzurnykwp@pomorska.policja.gov.pl, na podstawie: KK 98r 280 Par.2

Wzrost: 176-180 CM
Kolor oczu: JASNE
Płeć: mężczyzna
Cechy ...
Przejdź do osoby.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

POSZUKIWANY

NIE SZUKAJCIE. ON JUZ NIE ZYJE.
popieram tę opinię 19 nie zgadzam się z tą opinią 37

mario

zyje...........zyje.......ale napewno go nie znajdziecie sam wroci jak sie przedawni
popieram tę opinię 67 nie zgadzam się z tą opinią 5

Dolores

Oby,bo fajny chłop z niego był :)
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

nie przedawni

poczytaj durniu troche takie rzeczy sie nieprzedawniaja i tak go dorwa jak juz sobie wszystko ulozy a tu pach i pare lat
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 15

do durnia

wiesz cieciu za co on jest poszukiwany???????????
to nie jest morderstwo , ktore sie nie przedawnia
nie ublizaj skoro nie wiesz i sam poczytaj
trzymaj sie mario jeszcze troche
popieram tę opinię 16 nie zgadzam się z tą opinią 4

obaj g*wno wiecie

W PL każde przestępstwo za wyjątkiem zbrodni wojennych i zbrodni ludobójstwa się przedawniają. Niektóre po kilku inne po nawet 30 latach.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Koleś podobny do jednego polskiego aktora. Przerazające jest to, że wygląda normalnie, moglby być kumplem każdego z nas :/
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 10

MARIO

Wracaj
popieram tę opinię 18 nie zgadzam się z tą opinią 2

ty rwedny hipokryto!
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 14

co???????????

o co ci chodzi?
zakochalas sie czy co?
przecierz ci mowilem ze nie szukam stalego zwiazk
popieram tę opinię 14 nie zgadzam się z tą opinią 0

wracaj

ale do pierdla!!
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 2

skoro jest poszukiwany za rozbój

to ma 15 lat na przedawnienie, sam jesteś durniem
popieram tę opinię 10 nie zgadzam się z tą opinią 1

Na przełomie 1998 i 1999 roku - jeszcze w trakcie trwania procesu "parszywej dwunastki" - część mężczyzn, zwolnionych wcześniej z aresztu, związała się z grupą Thomasa K. "Klapy". Tak powstał kolejny - zdaniem policjantów - bardzo groźny gang, specjalizujący się w porwaniach bogatych ludzi dla okupu. W skład grupy "Klapy" mieli wchodzić m.in. Waldemar M. "Terminator", Krzysztof P. "Pasza", Andrzej L. "Boryna", Tomasz Romanow "Mario" (do tej pory poszukiwany listem gończym), Tomasz K. "Klimas", Jacek R. "Rynna", Leszek F. "Fąfel". Gangsterzy nie przebierali w środkach. Jak wynika z akt sprawy, pod paznokcie ofiar wbijali gwoździe, łamali nogi, a gdy trzeba było - zabijali.
Niewiele brakowało, by w grudniu 2000 roku z ich rąk nie zginęli dwaj konwojenci, którzy podjechali z utargiem zebranym z okolicznych sklepów pod bank PKO w Gdańsku Wrzeszczu. Gdy wyszli z samochodu, nagle padły strzały z broni maszynowej. Obaj zostali ranni w nogi, kula dosięgnęła też przypadkowego przechodnia. Napastnicy uciekli skradzionym wcześniej samochodem, unosząc ze sobą 200 tysięcy złotych. Tym razem wszyscy przeżyli.
Takiego szczęścia nie miał Sławomir M., uważany za jednego z najważniejszych gangsterów w Gdyni. Gang "Klapy" miała zainteresować plotka, jakoby M. miał na kontach w Szwajcarii złożoną pokaźną gotówkę. By wydobyć z niego potrzebne informacje, w czerwcu 2000 roku gangsterzy uprowadzili go z przyczepy kempingowej w Chałupach, gdzie urlopował. Wszystko działo się na oczach konkubiny (która zresztą kilka miesięcy później zginęła w niewyjaśnionych okolicznościach) i dwójki dzieci. Gangsterzy byli przygotowani na każdą ewentualność. Wynajęli nawet ponton, by w razie policyjnej obławy przewieźć nim M. przez zatokę do kryjówki, którą dla niego przygotowali.
Napastnicy wrzucili Sławomira M. do bagażnika i wywieźli do domku w Sulęczynie na Kaszubach. Tam, w garażowym kanale prowadzili brutalne "przesłuchania". Sławomir M., albo nie chciał podać numerów szwajcarskich kont, albo ich wcale nie posiadał. Gangsterzy więc rozpoczęli tortury. Pod paznokcie wbijano mu gwoździe, był bity i kopano, przestrzelono mu bark i kolano. Nie wytrzymał tortur, po kilkunastu godzinach zmarł. Po jego śmierci oprawcy zrobili wypad do Lęborka, gdzie kupili drelichy robocze, łopaty i kilof, by zakopać ciało. Mieli to robić "Klapa", "Mario" i "Cielak". Zwłok Sławomira M. nigdy nie znaleziono. Śledczym udało się przesłuchać "Cielaka", który przyznał, że kopał grób, ale nie mógł sobie przypomnieć miejsca pochówku. A że nie ma trupa, to nie ma sprawy, nikomu z grupy nie postawiono zarzutu ani zabójstwa, ani nieumyślnego spowodowania śmierci. Mimo, że Sławomir M. już nie żył, gangsterom udało się wyciągnąć od jego rodziny 250 tys. dolarów okupu.
popieram tę opinię 25 nie zgadzam się z tą opinią 12

dobry

dobry mieli chlopaki plan , przez kilka miesiecy dorobili sie duzych pieniedzy , ale co z tego skoro przchulali wszystko , a kolejne porwania byly coraz trudniejsze , a oni mniej czujni i wkoncu eldorado sie skonczylo poszli siedziec , a teraz albo w lesie zakopani ,a albo w stoczni . jak by byli madrzejsi to by dzialali do dzis
popieram tę opinię 12 nie zgadzam się z tą opinią 2

Tomek I slawek

Mario lazy kolomindaka razem dziela grob, Klamath dobrze zack earls lady ze by. Mu nic I udowodniono I Sam sie pozbywal swiat know
Nowe a dobre
popieram tę opinię 26 nie zgadzam się z tą opinią 0

xxxxxxxx

spytajcie żony ona napewno wie gdzie jest
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 4

Taka rodzina !!!

Mario niestety w piachu, jeszcze chwila i pewnie synowie do niego dołączą powoli im się zbiera heheh
popieram tę opinię 11 nie zgadzam się z tą opinią 1

ty snajper

jak takis mondry to podaj swoje dane , moze w twarz nam to powiesz , masz tu moj numer (508872101) zadzwon to sie umowimy , a tak na marginesi mario ma sie dobrze , jeszcze kilka miesiecy i wszyscy o nim uslyszycie partaki
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 8

Odpowiedz

Mowie to prosto do biednej i nieszczęśliwej rodziny, a uwierzę jak zobaczę bo zostawiać się trupem z dobrą historią to żenujące, pozdrowienia do więzienia ;)
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1

krystek to ty? gruba ryba slyszalem z ciebie teraz, gazety pisza, telewizja - trzym sie
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

No i minelo kilka lat, a tu ani widu ani slychu. Gangsterzy jak z koziej d*py traba.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

xxxxxx

ona też siedzi za granicą
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

xxx

pomylili bloki w opisie ;D
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

kto

kto siedzi za granica , grazyna miewszka w tym samym bloku
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Te opisy to jakiś żart

Opis: twarz owalna. Zdjęcie: twarz pociągła.
O: podbródek z wyraźną bruzdą. Z: żadnej bruzdy nie widać.
O: włosy blond. Z: wyraźny brunet.

To na pewno ten człowiek?

Czytam tu, że fajny chłop. No z pewnością to same fajne chłopy porywają i zabijają innych dla okupu. Dla kontrastu to taki, przykładowo, sk*syn to by muchy nie skrzywdził. Co innego "fajny chłop". Ale się znaczenia pozmieniały w języku :)
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 0
O czym wy wg mówicie?
Że kto i co porywa ?
Widzę wyobraźnia działa albo telewizja
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Danziger

wszystko się przedawnia. Morderstwa itd. Tylko zbrodnie przeciwko ludzkosci nie.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Inne tematy z forum Kryminalne Trójmiasto

Uwaga na oszustów https://ogloszenia.trojmiasto.pl/praca-zatrudnie/kierowca-kat-b-ogl63403144.html (19 odpowiedzi)

To jest oszustwo dla zbiórki danych osobowych z wykorzystaniem strony podkładki banku Santander:...

do góry