Widok

Potrzebuję gdzieś się wyżalić.

Rodzina i dziecko Temat dostępny też na forum:
Mianowicie pracuję jako sprzedawca w średnim sklepiku. Duzo pracy..praca średnio opłacalna jeśli chodzi o wynagrodzenie. W sezonie dokładanie wody , piwa , napoi. Ale nie o tym ,a mianowicie chodzi o "klienterę". Myślę ,że mogę z czystym sumieniem powiedzieć ,że nienawidzę ludzi! Staram się zawsze z uśmiechem powiedzieć "dzień dobry" czy "do widzenia" ,chodz nie zawsze mam dobry chumor czy coś innego. Mm cały czas kontakt z ludzmi uwieżcie mi różnymi. Od narkomanów po "nowobogadzkich". Ogólnie przyszłam tu do pracy bo się uczę i chciałąbym sobie dorobić . Ludzie myślą ,że mogą takie kasjerki zmieszać z błotem , zwyzywać , krzyczeć. Ja się pytam co to ma być!!! Dlaczego jestem zwyzywana od najgorszych? Bo nie mam grosza w kasetce aby wydać (to płać odliczonymi) , bo obsłużyłam poza kolejką kobietę z malutkim dzieckiem na rękach? Ludzie opanujcie się. To ,że jestem w tej chwili kasjerką to nie znaczy ,że kiedyś i ty znajdziesz się w takiej sytuacji.
popieram tę opinię 20 nie zgadzam się z tą opinią 2
Co prawda nigdy nie pracowałam jako kasjerka, ale obserwując zachowanie ludzi w sklepach, szczerze współczuję wszystkim, którzy muszą tak zarabiać. Chyba codziennie jestem świadkiem jakichś scen z pretensjami do kasjerek, tak jakby to one były odpowiedzialne za funkcjonowanie sklepu. Ciągłe pytania "a czemu to takie drogie", "a czemu tylko jedna kasa czynna". Kiedyś byłam nawet świadkiem jak jedna starsza Pani miała pretensje do kasjerki, że jakiś pijak, który stoi przed nią w kolejce, śmierdzi.
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 2
Ja ostatnio napisałam skargę do sklepu obuwniczego bo pani kasjerka była niemiła i ni letniskowe znała się na swojej pracy. Od jakiegoś czasu nie widzę jej w tym sklepie:)))
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 16