Odpowiadasz na:

Heh, czyli profesjonalnych szkoleń też nie zapewniają.
Zapomnij o tych pytaniach otwartych - i tak nie jesteś ich w stanie prawidłowo użyć bo nikt ci nie powiedział po co one są.
Po co... rozwiń

Heh, czyli profesjonalnych szkoleń też nie zapewniają.
Zapomnij o tych pytaniach otwartych - i tak nie jesteś ich w stanie prawidłowo użyć bo nikt ci nie powiedział po co one są.
Po co jest obsługa w sklepie? Żeby ułatwić klientom zakupy. Wystarczy że będziesz traktować klientów tak jak ty sama byś chciała być traktowana podczas robienia zakupów w tym sklepie.
Chodzenie za klientem ma też inny aspekt. Chodzi o to by klient miał wrażenie że obsługa czeka w gotowości by mu pomóc jeśli zaistniała by taka potrzeba.
A zakaz siadania i opierania się o regał przy klientach jest do tego samego - by klient nie odniósł wrażenia że jesteś tam za karę i masz go w nosie....
Dobry manager wiedziałby jak zrobić żeby i pracownik i klient był zadowolony, tylko że ccc nie zatrudnia profesjonalnych managerów.
A tak serio to robi ci się dobrze zakupy w sklepie gdzie na twarzy obsługi maluje się głód i cierpienie od wielogodzinnego stania?
Bo mi nie, i od dawna już nie robię tam zakupów.

zobacz wątek
8 lat temu
~Kocio

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry