Widok
Praca jako agent nieruchomości
Witam,
Czy mógłby się ktoś wypowiedzieć o tej pracy? Mi zaproponowano podstawę (1600 brutto)+ prowizję. Czy faktycznie można zarobić coś sensownego w tej branży? Fakt nie mam doświadczenia w nieruchomościach, ale kontakt z klientem miałam od zawsze i nie było to dla mnie trudne.
Czy mógłby się ktoś wypowiedzieć o tej pracy? Mi zaproponowano podstawę (1600 brutto)+ prowizję. Czy faktycznie można zarobić coś sensownego w tej branży? Fakt nie mam doświadczenia w nieruchomościach, ale kontakt z klientem miałam od zawsze i nie było to dla mnie trudne.
Moja prowizja(15-30%) od prowizji którą bierze biuro(3% od wartości transakcji) . Wiadomo umiejętności ważne, wydaje mi się, że dam sobie radę. Tylko jest mały haczyk-okres próbny siedzę w biurze przez 2 miesiące i wkuwam wszystko za 600 zł za miesiąc.
Jestem już prawie 4 miesiące bez pracy i po prostu nie wiem czy się na to rzucać czy jeszcze szukać i czekać aż wpadnie coś fajnego. Nie ukrywam, że wolałabym stałą pensję bez żadnych prowizji...
Jestem już prawie 4 miesiące bez pracy i po prostu nie wiem czy się na to rzucać czy jeszcze szukać i czekać aż wpadnie coś fajnego. Nie ukrywam, że wolałabym stałą pensję bez żadnych prowizji...
Praca jako agent nieruchomości może być zyskowna, ale po prostu trzeba być skutecznym. Jedni są, inni nie. To nie jest praca od 8 do 16 za stałą stawkę. Niektórzy wypłacają jakieś małe podstawy, no ale naszym głównym zarobkiem jest prowizja. Wiadomo że nikt nam nie da prowizji 10% wartości nieruchomości. Niektórzy sprzedają dużo za mało, agent nieruchomości opycha raz na długi czas za dużo. W tej pracy nie ma widocznych efektów przez całkiem spory okres, więc dlatego łatwo sie zniechęcić. A pracodawcy? Wiadomo, tak jak cała reszta. Jedni uczciwi, inni nie bardzo.
Zgłosiłem się do http://perfectnails.pl/posrednik-nieruchomosci-godny-zaufania/ bardzo dobry wybór