Widok

Pracownicy Energi odpowiedzą na pytania czytelników

Opinie do artykułu: Pracownicy Energi odpowiedzą na pytania czytelników.
Artykuł na temat: Grupa Energa

W najbliższy piątek, 19 stycznia, w godz. 12-14, pracownicy Energi będą odpowiadać na pytania naszych czytelników dotyczących kontaktów z dostawcą prądu.

Szczegóły faktur, terminy płatności, sposoby rozliczeń, przyłączenie do sieci elektrycznej - o to wszystko, a także dużo więcej, będzie można zapytać pracowników Energi, którzy już za kilka dni będą do dyspozycji czytelników Trojmiasto.pl.

W piątek, 19 stycznia, w godzinach 12-14 będzie można porozmawiać z nimi pod ...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Chcąc podpisać umowę przez internet trzeba zaznaczyć te trzy punkty. Nie spotkałem się jeszcze nigdy z takim bezczelnym

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych przez ENERGA-OBRÓT SA oraz przez inne podmioty współpracujące z ENERGA-OBRÓT SA, a także na udostępnianie tych danych spółkom z Grupy Kapitałowej ENERGA. *

Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowej przez ENERGA-OBRÓT SA oraz Spółki Grupy Kapitałowej ENERGA na podany przeze mnie adres poczty elektronicznej lub numer telefonu. *

Wyrażam zgodę na wykorzystanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingu bezpośredniego. *
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1

Wiesz ja niedługo będę miał 40 lat.

Nie wiem czy mi się opłaca składać skargę do uoiku. Po za tym jak dzwoniłem do uoiku w Gdańsku to Pani była chyba zła i coś mówiła że oni coś rozpatrują od 2 lat i jakiś wyrok będzie i żeby zaczekać. To Ty złożysz za mnie co?Bo ja myśle jak Bartłomiej Sienkiewicz że to Państwo to ChDiKK
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1

zgadza się !

ja nie mogę od pół roku wydrukować ze swojego konta na Enerdze faktur. Kiedy loguję się na moje konto , zmuszają mnie do zaakceptowania powyższych warunków (wszystkich zgód marketingowych). Nie zgadzam się na to , więc płacę 4 kolejne rachunki na podst. informacji z e-mail. Dzwonię z tym problemem na infolinię. Okazuje się , ze jedynym wyjściem jest rezygnacja z faktur elektronicznych. Chcę zrezygnować , ale nie mogę przez infolinię telefoniczną. Muszę załatwić to osobiście. Tracę dzień urlopu, ponad dychę za parking i ponad 3 godziny w kolejce.
Obecnie czekam na papierową fakturę w domu. Jakbym cofnęła się 20 lat wstecz.
Postępowa Energa.
Mam pytanie do Energii - czy zmuszanie do godzenia się na wszystkie postawiona warunki jest zgodne z prawem ?
Czy Energa uważa , że w ten sposób szanuje swoich klientów ?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

"ze strona"

Wtedy kiedy skoncza sie twoje z jezykiem polskim.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

)

Ja mam tylko jedno pytanie.Czemu tak drogo?Przykład mieszkanie 45m,pralka,kuchenka elektr,lodówka.Bez szału,normalne użytkowanie-wszystkie listwy na noc wyłączane.Opłata...120zł/miesiąc...chyba przestawimy sie na pranie ręczne i ogarki i świeczki.
popieram tę opinię 66 nie zgadzam się z tą opinią 14

Takie ceny

Sprzedawcę Energii możesz łatwo zmienić. Jest wiele innych firm sprzedających prąd. Nawet można samemu odrazu do Operatora się zgłosić i ominąć Sprzedawcę. Załatwianie to poprzez odpowiedni wniosek umowy dystrybucyjnej. Ceny są jednak podobne. Proponuje zmienić grupę taryfowa z klasycznej G11 na G1x gdzie x to np. Szczyt/pozaszyt itd. Odpowiednie nawyki i wyjdzie taniej.
popieram tę opinię 10 nie zgadzam się z tą opinią 17

To ciekawe

Ja prądu specjalnie nie oszczędzam, mam większe mieszkanie niż Ty i płacę 60-70 zł miesięcznie. Może warto zainwestować w mniej prądożerne sprzęty?
popieram tę opinię 11 nie zgadzam się z tą opinią 20

ja mam tak samo

teraz, za grudzień zapłaciłam ponad 60 zł, bo wiadomo więcej światła, więcej wypieków itp.
Ale w ciągu roku mam rachunki ok. 50 zł/msc
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 7

50 zł miesięcznie?

to jakieś 70 kWh. Tyle sąsiad dziennie wydaje na ogrzewanie;)
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

Trafiony licznik - podobno na 10 założonych 2 są trafione - info od instalatora z energii - i zawyża zużycie enerii mnożąc x1,5 lub 2 - jak się nie kapniesz to płacisz więcej niż powinieneś a jak się kapniesz to reklamacja w enerdze - ponad rok wyjaśnień i walki - powodzenia
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1

Pracownicy energi mają zniżki na prąd

Mój kolega pracuje w EC II ma wszystko na prąd ogrzewanie, ciepła woda + itp. itd. i płaci rocznie 120 zł - to jak ma być taniej
popieram tę opinię 24 nie zgadzam się z tą opinią 3

Ec2

Od kiedy ec2 to energa?
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Sven, jeśli nie masz ogrzewania na prąd, sugeruję przegląd instalacji (i sprzętu) w mieszkaniu.

W przypadku aluminiowej - wymianę na miedź. Bo jakoś tak... drogo u Ciebie;)
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 6

Bo polowa to cena pradu a reszta oplaty zmienne stale przesylowe itp
popieram tę opinię 14 nie zgadzam się z tą opinią 0

The billu

Przecież nie masz własnego mieszkania - jesteś na garnuszku u mamusi!
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 9

ciekawe czy mama nadal bierze 500 + na the billa
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

sprawdz lodowke i pralkę ;)

Mieszkam również w 45 m mieszkaniu, faktycznie na początku płaciłem 120 zł, okazało się, że 20 zł zjadała lodówka, po wymianie na nową A+ faktycznie rachunki spadły o 20 zł. Do tego wymiana wszystkich żarówek na LED.
Aktualnie płacę ok. 90 zł a mam płytę grzewczą i komputer stacjonarny, które jest uruchomiony przez ok. 10 h/dziennie :)
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 6

chyba Twoi starzy płacą a nie Ty...

...normalny facet nie działa na kompie 10h dziennie;/ co najwyżej gimbaza, która poza komputerem świata nie zna...
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 8

to za sprawą poprzednich

POdwyżek???
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 8

życzę szybkich i trafnych odpowiedzi
popieram tę opinię 12 nie zgadzam się z tą opinią 1

to jak Rydzykowi życzyć bogobojniości - niby takie oczywsite ale ...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

prepaid

pamiętam jak kilka lat temu miałem licznik przedpłacony - od samej lodówki stan licznika malał w oczach
popieram tę opinię 12 nie zgadzam się z tą opinią 1

mi , jak się okazało , po badaniu legislacyjnym licznik zawyżał o połowę zużycie energii przez okres 5 lat ! teraz ciągnie się reklamacja od ... sierpnia mimo ustawowych jak i wewnętrznych terminów narozpatrzenie reklamacji ... ehh
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Chętnie przyjrzymy się tej sprawie. Potrzebne są nam jednak dodatkowe informacje: numer ewidencyjny klienta oraz numer PPE licznika. Oba znajdują się na górze pierwszej strony umowy z Energą. Prosimy je przesłać wraz ze skopiowanym z powyższego komentarza opisem sytuacji na wskazany przez redakcję adres: dyżur.energa@trojmiasto.pl.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 3

Mam jedno zasadnicze pytanie, mianowicie dlaczego w serwisie, gdzie zaledwie podaję co miesiąc stan licznika zaimplementowany został mechanizm wymuszające zmianę hasła, skoro nawet w banku nie muszę tego robić?
popieram tę opinię 29 nie zgadzam się z tą opinią 5

zaimplementowany...

nie używaj słów, które nie istnieją w języku polskim i których znaczenia nie rozumiesz! Implementation to po polsku wdrożenie
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 19

w branży IT to implementacja, a piszę o mechanizmie właśnie w branży IT
popieram tę opinię 11 nie zgadzam się z tą opinią 4

to się nie zdziw

Jak nikt nie odpowie
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 6

jaki to serwis?

bo na ebok.energa.pl nie ma wymuszania hasła :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Ciekawe

kto się dodzwoni...
popieram tę opinię 38 nie zgadzam się z tą opinią 0

ale po co się dodzwonić skoro oni nic nigdy tam nie mogą jedyne co można usłyszeć to rada żeby przejść na rozliczenie rzeczywiste jak się już je ma ... sorki ale info linia na poziomie ... nawet nie wiem jakim
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Kolejki

Kolejki w Gdańsku na 5h stania - czemu?
popieram tę opinię 38 nie zgadzam się z tą opinią 3

odp

Proszę zmierzyć czas i później komentować.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 7

czy ma pani jakieś jeszcze pytania , nie widzę , nie słyszę , do widzenia
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Ciekawe. Energa udostępnia na stronie druk kontaktowy, telefon, indywidualne konto na gorzkie żale, itd.

A tu zewnętrzne występy gościnne. Zabieg marketingowy czy nadzieja na doraźne odciążenie działu reklamacji?
popieram tę opinię 43 nie zgadzam się z tą opinią 1

wysłałam skargę, korzystając ze strony BOK

BEZ ODPOWIEDZI! Telefonów tez nie odbierają. Właśnie piszę skargę do UOKIK!
popieram tę opinię 14 nie zgadzam się z tą opinią 0

ludzie... poczytajcie prawo energetyczne... poszperajcie

są pewne przepisy, dzięki którym taka spółką Wam odpowie, a jak nie odpowie to zapłaci karę. wysilcie się trochę...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 4

nie dotrzymuje terminów i nie płaci kar - od sierpnia nie potrafią odpowiedzieć i rozpatrzeć reklamacji jedynie UOKiK na nich działa bo to instytucja a nie osoba fizyczna i nie mogą olać tak jak olewają klienta
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

se pisz ile chcesz

Lejemy na prawo unijne to i na Ciebie też.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 2

Jest to PRowa reklama
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

a co z gwarancją stałej

ceny wciskanej na siłę za 13 zł miesięcznie na co najmniej dwa lata. Przy kawalerce to połowa opłaty za prąd , nie licząc przesyłu.
popieram tę opinię 33 nie zgadzam się z tą opinią 3

Mozna z tego zrezygnowac, trzeba wiedziec jak.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 10

to się

pochwal jak, bez przepisywania licznika na użytkownika.
popieram tę opinię 10 nie zgadzam się z tą opinią 0

Wciskają to podstępem starszym ludziom.

Energa dzwoni i informuje, że TRZEBA podpisać nową umowę i wciska starszym osobom kit o stałej cenie, nie informując przy tym, że jest jeszcze opłata handlowa 16zł/miesięcznie i umowa na 2 lata. Kara umowna za zerwanie to 50zł/ miesięcznie.
Już UOKiK zakwestionował ich praktyki, ale co z tego, skoro wiele umów zostało podpisanych i nie można się z nich wykręcić.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

informują przynajmniej mnie (rozmowa 15.01.)

ale jak usłyszeli, że będę do tego dopłacać więc jest to na moją szkodę to usłyszałem, że przecież dostaję "fachowców" za kwotę 2800 zł /2lata :D
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Energa nie reaguje na maile!

W marcu 2015 podpisałam umowę z firmą Energa dotycząca sprzedaży energii elektrycznej. Przed podpisaniem umowy zostałam zapewniona, że w ramach podpisanej przeze mnie umowy otrzymuje gwarancje stałej ceny. Energa nie firma dotrzymuje warunków umowy - od 1 stycznia 2017 do faktury zostaje systematycznie doliczana opłata handlowa w wysokości 26 PLN netto! Przed podpisaniem umowy NIE ZOSTAŁAM poinformowana o dodatkowych opłatach, NIE SĄ one również wyszczególnione w umowie. Zatem domagam się zwrotu bezpodstawnie pobranych opłat handlowych. W opisanej przeze mnie sprawie UOKIK wyraził opinię, iż takie praktyki są niedopuszczalne, naruszają prawa konsumenta, za co spółce Energa grozi nałożenie kar finansowych!!!
popieram tę opinię 58 nie zgadzam się z tą opinią 2

skończyła się promocja

To i cena poszła w górę
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 6

no i?

zwróciłeś się do UOKiK a teraz chcesz tutaj porady?
Załóż sprawę w sądzie i wyciśnij z Energi te 26 zł netto.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 8

od jutra płacisz mi 26 zł miesięcznie za to , że nie musisz nic więcej mi płącić, jak ci to nie pasuje to do sądu cywilnego i powodzenia :)... będę 2 lutego po pierwszą opłatę
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

To jest słynna bandycka taryfa G11k.

Stała cena prądu wyższa od normalnej w taryfie G11, a po przekroczeniu pewnego limitu cena ulega podwyższeniu o kolejne kilkanaście procent. Opłaty handlowe pomijam. Kilkadziesiąt złotych miesięcznie płaci się więcej.
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0

to prawda

mam tą samą sytuację, Pani dała mi umowę do podpisania nie oferując innych opcji, nawet nie wiedziałam że istnieją Była to oja pierwsza umowa na prą. a potem droższy prąd i opłata handlowa, czekam tylko aż skończy się czas mojej umowy. niestety na rekalamcję nikt nie zareagował, a Pani z punktu w żywe pczy mi kłamała, że oferowała mi też inne opcje bez opłaty handlowej...taka jest właśnie Energa!!!
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

ba , by podpisać tę umowę na stałą cenę wystarczyło nieopacznie powiedzieć TAK przez telefon i umowa traktowana jako podpisana
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

Mam to samo pisze pisma i nic.

Zwykłe złodziejstwo.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Wiele osób tak ma

Dokładnie - nie tylko Pani ma taką sytuację - słyszałam o tym już z 20 razy - a niektórzy pewnie nie wiedzą o tym, że też to płacą - firma powinna odpowiadać przed sądem za oszustwo bo inaczej tego nie można nazwać !
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Mam ten sam problem. Pisałem, jezdziłem osobiście, dzwoniłem i jak płaciłem tak płacę te "opłatę handlową" Obiecali załatwić sprawę i jak do tej pory nic. Wysłali dokumenty na adres garażu, co oczywiście zostało odesłane z powrotem z taka oto informacja
"W związku z tym, że 30.07.2018 umowa wróciła niepodpisana zgłoszenie zamknęliśmy bez realizacji." Traktują ludzi niepoważnie. Ciekawe co teraz wymyślą, by jeszcze wydoić grą na zwłokę. Tak już od lutego...chyba Panią Jaworowicz poproszę o pomoc
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Dlaczego obie spółki - operator i obrót udziela sprzecznych informacji?

Wg Energa Obrót mając nowy licznik zdalnego odczytu można ustawić konkretną datę odczytu licznika, która będzie zdalnie zczytywana i dane będą widoczne na ebok.energa.pl ale trzeba w Energa Operator złożyć wniosek o to. Po odwiedzinach Operatora na Marynarki Polskiej dostałem informacje, że nie ma takiej możliwości a zczytywanie może odbywać się fizycznie przez pracownika Energii i nie można ustalić konkretnej daty odczytu tylko odbywa się to wg harmonogramu....

No ludzie to skoro wszędzie była podawana informacja, że mając licznik zdalnego odczytu można ustawić zdalny odczyt na dany dzień i otrzymywać fv po jego odczycie aby nie latać samemu odczytywać (mam rozliczenie rzeczywiste, czasem zdarzy się zapomnieć a trzeba uważać bo 2mc bez odczytu zmienia automatycznie rozliczenie na szacunkowe), to dlaczego nagle się okazuje, że jednak nie ma takiej opcji?

Chętnie się dowiem jak i gdzie załatwić tą sprawę o ile w ogóle można bo zaraz się okaże, że mimo informacji o takiej możliwości to jednak nie ma opcji aby to ustawić...
Jeśli jest taka możliwość to proszę podać nr tel gdzie można się dowiedzieć i załatwić
popieram tę opinię 11 nie zgadzam się z tą opinią 0

odczyt fizyczny?

Ja mieszkam w Brzeżnie ten pan pojawia się 2 razy w roku.Szlakt mnie trafia,bo dostaję rachunki kiedy go nie ma zaniżone.A później kuźwa 500zł prawie.To tak jest odkąt mają podfirmę od 2lat do spisywania stanu licznika.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 1

najlepsze jest to jak źle spiszą :D

Reklamacja ciągnęła się już nie pamiętam ile.... nikt nic nie wie i jeden przekazuje do drugiego. Jak samemu człowiek nie będzie ponaglać i cisnąć to nic nie zrobi.
Nawet jak samemu się spisuje (tak jak ja mając rzeczywiste) to oni i tak przychodzą spisywać bo sprawdzają czy ktoś nie kantuje :D Za pierwszym razem jak mi źle spisali (jedna taryfa za nisko druga za wysoko) to męczarnie miałem z nimi bo aby dokonać odczytu musiałem wpisać wyższą wartość niż gość spisał i jaką miałem na liczniku bo inaczej na stronie nie da rady. Później jak zobaczyłem, że system i tak wszystko sumuje i liczy poprawnie mimo ich dziwnych wpisów odczytów to miałem w 4literach i raz był miesiąc za 100 a raz za 30zł :D
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

W ankiecie brakuje odpowiedzi - tak zgłaszałem wiele razy ale nie uzyskałem odpowiedzi.

Jw
popieram tę opinię 36 nie zgadzam się z tą opinią 0

Czemu wiekszosc rachunku to oplaty przesylowe?
popieram tę opinię 25 nie zgadzam się z tą opinią 0

no to chyba nie pytanie do Energi - tylko do ministerstwa ?

może nie wiesz ale jest coś takiego jak URE (Urząd Regulacji Energetyki), spółki tam składają taryfy a ten urząd je akceptuje bądź nie.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 8

Z Żarnowca bliżej

ale tam z prądem słabo.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 1

Dlaczego Energa podpisuje umowy na dostawę prądu z dłużnikami, którzy nie mają tytułu prawnego

do nieruchomości? Dlaczego właściciel, nie może takiej umowy anulować, wypowiedzieć, zerwać?
Wynająłem mieszkanie, najemca miał umowę w Enerdze na siebie, po czym przestał mi płacić. Chciałem odciąć prąd do mieszkania, a tu niespodzianka!!!Energa nie odetnie, gdyż umowa jest na najemcę. A ja WŁAŚCICIEL NIERUCHOMOŚCI nie jestem stroną!!! Coś tu jest pop....e!!!
popieram tę opinię 27 nie zgadzam się z tą opinią 1

w sobotę w/g ogłoszenia energa miała spisywać stan licznika na ramułta 36 w gdyni miedzy 11.20 a 12.30 i u mnie znowu nikogo nie było,choć byłam w mieszkaniu..moje pytanie:dlaczego akurat zawsze w sobotę,a nie w tygodni,normalnie?po drugie:dlaczego ogłaszają,potem nie przyłażą,nie spisują,a potem jakieś wygórowane rachunki przysyłają???
popieram tę opinię 12 nie zgadzam się z tą opinią 0

Dglaczego faktura jest dostarczana po terminie

A paniusia na info radzi złożyć reklamację na Poczcie, bo Energa niby jest cacy,i nie chce podać numeru reklamacji, bo to reklamacja samo kasująca się. .
Dlaczego często są zaniki napięcia zanika zasilanie, dlaczego światło faluje i a w zamian mam opłat jakościową i przejściową
popieram tę opinię 20 nie zgadzam się z tą opinią 0

skandal

Trzeba umieć czytać dokładnie fakturę .Moja ostatnia faktura to inny numer licznika ,zużycie w dzień 0, natomiast w nocy ho ho.... a może i więcej .Poza tym wymiana licznika, o której nic mi nie wiadomo i to w niedzielę ha ... ha....Uważajcie odbiorcy na takie skandaliczne faktury.
popieram tę opinię 13 nie zgadzam się z tą opinią 0

Chętnie wyjaśnimy sytuację. Aby pomóc, potrzebujemy jedynie dwóch informacji: numeru ewidencyjnego klienta oraz numeru PPE licznika. Oba znajdują się na samej górze pierwszej strony umowy z Energą. Prosimy przesłać je wraz ze skopiowanym z komentarza opisem sprawy na wskazany przez redakcję adres e-mail: dyzur.energa@trojmiasto.pl.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Guzik to warte !Czy bedą odpowiadac jak zmienic dostawce produ na inny niz energa?

Moze odpowiedzą dlaczego mamy najdroższy prąd w Polsce!!
Albo dlaczego szastaja milionami na lechie i inne a potem my to w rachunkach spłacamy.
Dlaczego zawyzaja faktury?
Na energe najlepsze wyjscie to zmnienic operatora dostawce prądu takich nie brakuje i wszyscy sa tańsi!!
popieram tę opinię 18 nie zgadzam się z tą opinią 0

Brak faktory

Dlaczego w nowym mieszkaniu otrzymałam tylko jedna fakturę w 2015 roku w październiku. Następnie w marcu 2016 roku założyłam rozliczenie indywidualne i nagle wystawiono mi bardzo wielką fakturę gdyż państwo przez ponad 5 miesięcy nie przysłali mi rachunku. Zrezygnowałam z rozliczenia rzeczywistego i płaciłam sama gdyż ponownie nie dostawałam faktur i minęły 2 lata zadzwoniłam okazało się że rozliczenie rzeczywiste nad funkcjonuje a nie zostało dezaktywowane mści jakiś błąd systemu....i wystawiliscie mi fakturę na prawie 3 tysiące. Dlaczego macie taki bałagan i nie p4ysylacie regularnie faktur i nieumiecie załatwić nic przez telefon. Nadmienię że przez 3 lata jak tu mieszkam dostałam tylko 1 fakturę a z rozliczenia rzeczywistego zrezygnowałam w 2016 roku lecz okazało się że wasz system tego niezaakceptowal i nie dezaktywowane mi konta i co za tym idzie nie wystawiał faktur mimo moich telefonicznych interwencji...i najlepiej wystawić później klientowi rachunek na 3tysice . Proszę o odpowiedź
popieram tę opinię 15 nie zgadzam się z tą opinią 0

Aby pomóc, potrzebujemy dwóch informacji: numeru ewidencyjnego klienta oraz numeru PPE licznika. Oba znajdują się na samej górze pierwszej strony umowy z Energą. Prosimy przesłać je wraz ze skopiowanym z komentarza opisem sprawy na wskazany przez redakcję adres e-mail: dyzur.energa@trojmiasto.pl. Otrzymawszy te dane, będziemy w stanie wyjaśnić sytuację.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Najlepsi są jak źle odczytają licznik i wystawią za dużą FV. Wtedy mówią, żeby zapłacić te 10x więcej, a potem oni nam to odliczą.
popieram tę opinię 19 nie zgadzam się z tą opinią 0

Miałem to samo. Sprawdziłem stan licznika (zupełnie inny niż ich "odczyt"), wysłałem reklamację.

Zagroziłem im rozpętaniem afery we wszystkich możliwych mediach, wyśmiałem parę razy mailowo i nie zapłaciłem tej zawyżonej faktury (zamiast około 50-60 zł wyliczyli mi prawie 600 za miesiąc :D ). Po z górą 3 miesiącach przysłali mi korektę :D i normalny rachunek.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1

Pytanie.

Chcialbym zamontowac licznik przedplatowy ale pracownicy biura obslugi, mowia ze to prawie niemozliwe. Nie rozumiem tego podejscia skoro taki licznik kosztuje ok 1000 zl wiec nie jest za darmo. Ale sa wyjatki. O co tu chodzi ?
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1

Jesli to prawda to kiedy ponownie beda instalowane liczniki przeplatowe?

I czemu ich obecnie nie ma skoro mamy "wolny" rynek i klient powinien miec prawo wyboru.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Przestan płacić rachunki

Wtedy energa w trosce o swój interes sama za darmo założy Ci przedpłatowy
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

Czemu taki bałagan macie !

Mam dwie nieruchomości a od jakiegoś czasu faktury przychodzą pod jeden adres ? ! A mi się to nie podoba !
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 1

Bo tam pracują krewni i znajomi królika a z fachowcami problem....
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

A czy nadal wrabiają ludzi w n.p.e.e??
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1

Podwójna opłata abonamentowa.

Dlaczego Klienci "Energa" płacą opłatę abonamentową podwójnie?
Przykład: w listopadzie przyszedł rachunek za okres od 15.11. do 15.01. (a więc trzy miesiące do opłaty abonamentowej); w styczniu przyszedł kolejny rachunek od 16.01. i również druga już opłata za ten sam miesiąc w tym przypadku styczeń. I tak co dwa miesiące.
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 1

W swoim pytaniu masz odpowiedz. Czego te szkoly ucza skoro brak podstawowego logicznego myslenia.

do 15.01 od 16.01. Co tu trudnego ? IQ na poziomie -29 ? Nie dziwota, ze pozniej wybory wygrywa PiS.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 8

gdzie masz trzy miesiące między 15.11. a 15.01.?
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0

Mam nadzieję, że nie pracujesz w finansach

bo aż strach.
Niestety prawa wyborcze zapewne posiadasz... To dopiero przerażające.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

kiedy skończą sie problemy ze stroną internetową

Od dluzszego czasu pracownicy infolinii nie potrafia pomoc w logowaniu do strony 24.energa.pl rozliczenie rzeczywiste, wniosek taki ze system jest nie dopracowany a energa zacheca do samodzienego podawania stanu licznika .
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 0

już Ci wyjaśniam sąsiad:)

Nie wiem na kogo trafiłeś na infolinii ale mi powiedzieli, że jeszcze nie było migracji mojego konta. Jak w ebok.energa.pl nie będziesz miał widocznych danych nr klienta i nie będziesz mógł się rozliczyć to dzwonisz do nich i podadzą Ci nowy nr klienta (do starego dodawane są cyfry) i wtedy rejestrujesz się na 24.energa.pl :)
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Do wyjaśnienia sprawy będziemy potrzebowali dodatkowych danych: numeru ewidencyjnego klienta oraz numeru PPE licznika. Oba znaleźć można na górze pierwszej strony umowy z Energą. Prosimy przesłać je wraz ze skopiowanym z komentarza powyżej opisem na wskazany przed redakcję adres: dyzur.energa@trojmiasto.pl. Otrzymawszy niezbędne dane, będziemy w stanie zweryfikować sytuację.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

telefon

czy nr telefonu z końcówką 518 odbierze pan z wąsem?
a 577 pani w okularach?
Przypadek....?
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

co to za kryptoreklama na tym portalu ja się pytam?

i gdzie dopisek: artykuł sponsorowany. To jakaś łaska że WSZYSTKIE większe firmy mają INFOLINIĘ czy kontakt na mail ????
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 0

Nie terminowe rachunki.

Dlaczego rachunek za energię w Gdyni ul. Lipowa otrzymuje 5 dni przed terminem płacenia a w Sopocie 14 dni przed terminem płacenia. Trzykrotne skargi w tej sprawie sa bez odpowiedzi. Kiedy to się zmieni.??????? Dość tego bałaganu w Enerdze.
wlodek
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 0

ile zarabiacie??

ile osób jest faktycznie z wyższym?
a ile POrodzinie???
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 4

Bez sciemy

Po co to wszystko po te rozmowy z pracownikami jak firma nie może się uporać z odpowiedziami na reklamacje. Kiedy to się zmieni???????
popieram tę opinię 13 nie zgadzam się z tą opinią 1

czy można wynająć sobie

bu dynek POstawiony nie za s woje Sobie sa memu???
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 5

Energa...

to najgorsza firma z jakąkolwiek w życiu miałam do czynienia. Żadne odpowiadanie na pytania tego nie zmieni. Najpierw sprawa w sądzie, bo ta durna firma przez dwa lata nie potrafiła zrozumieć, że nie mieszkam już pod danym adresem (protokół zdawczo-odbiorczy oczywiście podbili, ale jakoś im to umknęło) i dalej wysyłali faktury, których oczywiście nie opłacałam, bo mnie już tam nie było. Potem przez półtora roku nie raczyli wysłać faktury na nowy licznik obiecując, że rozłożą płatność na pół roku. Przychodzi FV i co? płatność za dwa tygodnie. Żeby tego było mało, to przez jakiś czas na adres x przychodził rachunek z licznika Y, a z licznika Y nie przychodziło wcale. Jesteście najgorszą firmą EVER i nie ocieplicie swojego wizerunku w ten sposób. DLA MNIE JESTEŚCIE SKOŃCZENI.
popieram tę opinię 12 nie zgadzam się z tą opinią 2

Postaramy się wyjaśnić tą sprawę. Potrzebujemy w tym celu kilku dodatkowych informacji: numeru ewidencyjnego klienta oraz aktualnego numeru PPE licznika. Oba znajdują się na samej górze pierwszej strony umowy zawartej z Energą. Prosimy przesłać je wraz z kopią opisu sprawy na podany przed redakcję portalu adres: dyzur.energa@trojmiasto.pl. Dzięki tym danym będziemy mogli przyjrzeć się bliżej opisanej sytuacji.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2

Co wy chcecie wyjaśniać? Wyjaśnienia to macie na wyroku sądu. Najpierw zalozyliscie sprawę, a potem nie raczyliscie się na niej pojawić. Najgorszemu wrogowi was nie polecę.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Pytanie do Jasia z Tczewa...

czemu w pracy sie nie przemęczasz ?
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1

Dlaczego sponsorujecie drużyny spoza regionu województwa Pomorskiego? Przykład : siatkarki Chemika Police, reprezentacja koszykarzy.
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 1

Wymuszanie zmiany umowy

Jakiś czas temu byłem bardzo agresywnie namawiany przez wydzwaniajcą do mnie pracownice energi, żebym zmienił umowe i taryfe i najlepiej teraz przez telefon. Odpowiedziałem, że niczego nie będe zmieniał i jeśli mają dla mnie jakieś propozycje niech przyślą mi to do domu, adres znają. Pani na to stwierdziła, ze nie może mi niczego wysłać, a nowa umowa jest bardzo dobra i powinienem zmienić, a poczytac sobie moge na ich stronie. Na to ja że nie, dziękuję i dowidzenia, i rozłączyłem się. Po kilku sekundach ta sama upierdliwa baba dzwoni, mówizebym się nie rozłączał i żebym zmienił taryfę i umowę bo wszyscy tak robią... na to powiedziałem że jeśli jeszcze raz zadzwoni to zgłaszam stalkimg na prokuraturę.

O co chodzi w tej chorej firmie? Kiedyś chciałem cos wyjasnić, pojechałem do ich nowiutkiego biura i co? Okazało się, że nic nigdzie nie załatwie bo oni teraz tylko maja infolinie i tam musze dzwonić i załatwiac.

Pytania moje brzmią, dlaczego ta firma jest tak natarczywa na zmiane umowy i taryfy, i dlaczego nie ma punktu obsługi gdzie można załatwić sprawę.

Powiem tak, nie zawieram Żadnych umów przez telefon, jeśli chcą mi coś zaproponować to poproszę listem najlepiej poleconym, a jak sie zdecyduję to umowę podpiszę w ich biurze. Inaczej niewiem jak długo będe waszym klienem...
popieram tę opinię 13 nie zgadzam się z tą opinią 1

Polecam skecz KMN "rezerwacja telefoniczna"

Podobny cyrk, choć to kabaret :)
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Energa

To najgorszy pośrednik w dostarczaniu energii elektrycznej , to są oszuści którzy biorą pieniądze za nic . Im płaci się za to że sobie siedzą a prawdziwe rachunki płaci się pge . Mam niestety umowe z energą ale te rachunki są kolosalne , a na dodatek wyssane z palca ponieważ od dwóch lat nikogo nie było żeby spisać licznik
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1

To proszę założyć sobie rozliczenie rzeczywiste... Czy to taki problem, żeby ruszyć tyłek do licznika raz na miesiąc i mieć z głowy?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 5

Prąd w 2 taryfach.

Jeżeli posiadacie Państwo umowę z ,,szanowną Energą'' (prąd 2 taryfy) -sprawdzajcie proszę ustawienie zegara licznika.
W moim wypadku wskazania zegara licznika w kilku przypadkach znacznie różniły się od czasu rzeczywistego.
Oczywiście za każdym zgłoszeniem -pojawiał się przedstawiciel ,,Opreatora''-i przestawiał czas .
Nie powiem -chłop sympatyczny ,ale pewnie dlatego że stanowił firmę podwykonawczą.
Jeżeli wydaje Ci się że właśnie korzystasz z ,,tańszego'' prądu" nie zawsze tak jest.
Te licznik tak mają i czas zmieniają -i CO NAM ZROBISZ?
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0

"...O wszystkie problemy związane z odbiorem energii elektrycznej. Od opóźnień z dostarczeniem faktury przez wątpliwości dotyczące pracy urządzeń mierzących pobór prądu na różnego rodzaju awariach kończąc..."
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 0

Dlaczego w zarządzie waszej firmy

Są ludzie niekompetentni?
popieram tę opinię 11 nie zgadzam się z tą opinią 1

Nieprawdopodobne !! Alleluja !

Przez dwie godziny będzie można się czegoś w Enerdze dowiedzieć !
Te artykuł to jak informacja o audiencji u papieża.
Po dyżurze, to spadać na drzewo leszcze....
popieram tę opinię 11 nie zgadzam się z tą opinią 0

DLACZEGO???

Dlaczego wzdłuż ul Starogardzkiej jest budowana napowietrzna linia wysokiego napięcia skoro w tym miejscu w planie zagospodarowania jest wyraźnie napisane "NISKA ZABUDOWA" ???
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

a będzie możliwość porozmawiania z byłym radnym wieckim?

chętnie się dowiem dlaczego interesowało się nie CBA jak był radnym
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1

Pytanie do Energii

Dlaczego pracownicy firmy Energa przed podpisaniem umowy na dostawę prądu do lokalu, do którego dopiero się wprowadzam, odsyłają po numer PPE do Biur Obsługi Mieszkańców, Gdańskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych, skoro Biura Obsługi Mieszkańców nie dysponują takimi danymi jak numer PPE, ponieważ nie oni zawierali umowę na dostawę energii tylko poprzedni użytkownik wynajmowanego lokalu? Taki numer zamieszczony jest zwykle na odwrocie faktury, którą dostaje lokator a nie pracownik Biura Obsługi Mieszkańców. Niezasadne wydaje się odsyłanie ludzi po numer PPE, zwłaszcza, że taki numer można uzyskać w Energa przy ul. Marynarki Polskiej w Gdańsku. Uważam, że Energa odsyłając ludzi, nie szanuje przyszłego klienta już na wstępie przy zawieraniu umowy. Pozyskanie numeru PPE, powinno być wewnętrzną sprawą Energii, a nie osoby która przychodzi zawrzeć umowę. Powinien wystarczyć adres, natomiast dochodzenie do tego jaki jest numer PPE? - przepraszam, ale to ja jestem klientem a nie Energa. To z klientów Energa czerpie zyski a nie odwrotnie. Więc pytanie kto jest dla kogo i kto powinien faktycznie kogo obsłużyć (w tym pozyskać numer PPE)?
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

To nie pytanie, jednak chciałbym zwrócić uwagę na fakt, iż w Gdańsku na ul. Cebertowicza faktury od was zawsze przychodzą "na styk" w ostatnim dniu terminu płatności, albo już nawet po terminie płatności.
Co prawda nie miałem z tego powodu jeszcze większych nieprzyjemności, ale przy okazji chciałbym to zgłosić.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia.
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0

Kiedy obniżka opłat dla osób korzystających z rozliczenia rzeczywistego!?

Skoro jestem ich fakturzystą to niech mi Energa za to płaci!
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0

Czy to prawda że w Enerdze pracują klany rodzinne?

Firma rodzinna a szary człowiek pracuje jako tania siła robocza przez agencje pracy...z Poznania
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Pytanie

Kiedy Obajtek i jego pretorianie wrócą do Pcimia? Chyba niedługo, prawda? http://www.rmf24.pl/ekonomia/news-bedzie-zmiana-prezesow-w-najwiekszych-spolkach-energetycznyc,nId,2508490
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 2

i tak nie odpowiecie...
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1

Opłata handlowa

Chciałabym, żeby ktoś kompetentny wypowiedział się w sprawie opłat handlowych nad którą pochylił się już dawno UOKiK. Już pomijam fakt, że "gwarancja stałej ceny" wiążę się ze wzrostem ceny rachunku, ale dlaczego na moim rachunku zostały policzone aż dwie opłaty handlowe? Okres rozliczeniowy od 30.11 do 01.01 czyli de facto powinna zostać policzona jedna opłata handlowa do 30.12 a w następnym rachunku druga. Odkąd miesięczny okres rozliczeniowy ma 27dni (według rachunku pierwsza opłata han. została policzona od 30.11 do 26.12 i druga od 26.12 do 01.01)??
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 2

naucz sie logicznego myslenia to wiecej w zyciu zdzialasz

to jest tak banalne, ze zdziwie sie jak ktos Ci odpowie
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2

Rozliczenie rzeczywiste - po co odczytywacz???

Mam usługę rozliczenie rzeczywiste - raz w miesiącu loguję w ebok i podaję stan licznika, na tej podstawie wystawiana jest faktura, z tego co wiem energa jest w stanie sprawdzić ten stan zdalnie. Dlaczego wobec tego przychodzi co miesiąc odczytywacz (licznik mam w mieszkaniu)? Przychodzi w takich godzinach, gdy ludzie pracują - nie ma mnie w domu. Po wizycie odczytywacza nie dość, że w skrzynce na listy, to jeszcze włożoną w drzwi z informacją o konieczności podania stanu licznika smsem. To bezsensowne zmuszanie klientów do podwójnego odczytywania licznika. W jakim celu mam podwójnie podawać stan licznika?
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 0

cos zrypałaś

Kiedyś miałem opcję inkasenta który miał chodzić za chyba 15zł/mc i zczytywać licznik ale wole samemu podawać mając rzeczywiste. Jak sama podajesz i on chodzi to sprawdź czy płacisz za to. Jeśli tak jest to 50% możesz się podzielić za info z tego co zaoszczędzisz rocznie :P
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Szanowni Państwo w Enerdze!

Dlaczego nie udzielają Państwo odpowiedzi na pisma złożone za potwierdzeniem (imienna pieczątka pracownika i datownik) w punkcie obsługi klienta, np. w Galerii Przymorze?
To się nadaje do UOKiK.

Dlaczego tak często konsultanci na Infolinii odpowiadają odmiennie na te same pytania?
Kolejny zapytany mówi, że udzielona mi informacja przez jego poprzednika, jest nieprawdziwa- oczywiście innymi słowami, tak, by nie potwierdzić popełnienia błędu poprzedniego konsultanta.
Po wielu rozmowach z konsultantami, uważam, iż Energa nie dba o właściwe szkolenia, wiedza tych pracowników pozostawia wiele do życzenia, to wina "góry".
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 0

Z chęcią pomożemy i udzielimy wyjaśnień, będziemy jednak potrzebowali kilku dodatkowych informacji: Pani numeru ewidencyjnego klienta oraz numeru PPE licznika. Prosimy, aby przesłała je Pani wraz ze skopiowanym z powyższego komentarza opisem na wskazany przez redakcję adres: dyżur.energa@trojmiasto.pl.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

niebezpieczne skrzynki

W październiku zgłoszono uszkodzenie skrzynki energetycznej przy Trakcie św Wojciecha około numeru 58, panowie z Energi przyjechali i wystające kable owinęli czarną folia... Kolejne zgłoszenia w listopadzie i styczniu pozostały bez odpowiedzi. Połamana skrzynka stojąca na chodniku , nadal trzyma się wyłącznie na folii coraz bardziej się pochylając zagra zając bezpieczeństwu przechodniów. Podkreślę jeszcze raz, że skrzynka stoi na chodniku. A kable zabezpieczone są jedynie folią.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Brak faktur za energię mimo ustaleń z call center a dostawca zgłasza sprawe do Sądu w Lublinie, mimo terminowych opłat

Witam
Chciałem zwrócić uwagę na działanie Energa, otóż od kwietnia 2017 nie przychodzą do dnia dzisiejszego faktury za energię elektryczną otrzymałem sms o zadłużeniu, tak wiec zdziwiony zadzwoniłem do Call Center, gdzie ustaliłem kwotę i fakt ponownego dostarczenia faktury na mój adres od kwietnia nadal nic.
Natomiast od znajomych z innej części miasta wiem, że mimo opłacenia faktur z opóźnieniem bo tak przyszły faktury, Energa zgłosiła fakt do Sądu Rejonowego w Lublinie (data zgłoszenia do sadu późniejsza niż zapłacona faktura) dodatkowo Energa powołuje się na późniejsze faktury które również nie dotarły.

Pytanie moje jest dlaczego Energa nie przysyła faktur od kwietnia i dlaczego mimo braku pewności czy dostarczono faktury straszy się klientów którzy nigdy nie zalegali do tej pory z opłatami Sądami i nakłada dodatkowe kwoty za postępowanie.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

wiele razy pytałam energe o to dlaczego? skąd? moje rachunki po wymianie licznika wzrosły..chociaż zużycie prądu zmniejszyłam..skad te rachunki..nie było w domu nikogo..włączona była tylko lodówka a rachunek 170 zł...za co? pytam..za co? złodziejstwo jedno wielkie
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1

Gdanszczanko jesli ruszysz glowa i popatrzysz na rachunek zauwazysz, ze:

Oprocz ceny pradu masz X oplat. Podziekuj za nie polskiemu rzadowi. W ostatnich 2 latach wprowadzil nowe oplaty. 500+ nie bierze sie z niczego tylko z Twoich wyzszych rachunkow.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Sprawa jest od lat SYSTEMOWA !

Faktura dotycząca danego okresu wystawiana jest z datą płatności około 35 dni od daty odczytu. I to jest O.K. Jest tylko JEDEN problem: faktura dostarczana jest jeden-dwa dni przed terminem płatności
lub po terminie ! Mnie jako klienta, nie obchodzi kto jest winny - nie mój problem, ale odsetki, to już mój problem. Za gaz dostaję JEDNĄ fakturę w roku, podzieloną na 6 wpłat i jest O.K. Czy dla ENERGI takie rozwiązanie jest za trudne ? Z pewnością koszty przesyłek będą mniejsze, a klient będzie zadowolony. Czy też inne rozwiązanie: WYMUSZENIE na "poczcie" terminów dostarczania faktur, albo wypisywanie terminów płatności dwa tygodnie później. Jako obywatel RP nie man obowiązku przebywania w domu i pilnowania czy nie przyszedł jakiś rachunek. Więc przynajmniej niech w okresie wakacyjnym, nie wypadają terminy płatności.
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 0

Przyjrzymy się opisanej sprawie. Aby pomóc, niezbędne będą jedynie dwie dodatkowe informacje: numer ewidencyjny klienta oraz numer PPE licznika. Oba znajdują się na samej górze pierwszej strony umowy z Energą. Prosimy przesłać je wraz ze skopiowanym z powyższego komentarza opisem na wskazany przez redakcję adres e-mail: dyzur.energa@trojmiasto.pl.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Końca nie widać

22.02.2016 r podpisałam umowę na dostawę energii z firmą Energa, mimo wielu interwencji w BOK , poprzez infolinię do lipca 2017 roku czyli przez 17 miesięcy nie otrzymałam żadnej faktury. Licznik założono w kwietniu 2016 ale nie otrzymałam żadnego zawiadomienia ani protokołu zdawczo- odbiorczego z numerem licznika ani stanem z jakim go przejmuję / a to jest istotne żeby sprawdzić za ile jednostek zostaję rozliczona!/ ostatniego dnia grudnia 2016 otrzymałam telefon od pracownika Energa Operator o tym, że ma zlecenia zdjęcia licznika. szczęśliwy przypadek że trafiłam na człowieka, który zrozumiał że nie płacę faktur bo ich nie otrzymuję, sprawił że licznik pozostał do dnia 02.01.2017 kiedy to w BOK naświetliłam sprawę wstrzymano zdjęcie licznika i sprawa poszła do dalszego rozpatrzenia. I tak to trwa do dziś chociaż światełko nadziei na zakończenie problemu pojawiło się w lipcu 2017 kiedy wreszcie otrzymałam pierwszą fakturę na 1022,12 czym prędzej ją opłaciłam po czym po 4 miesiącach dostaję informację że faktura została anulowana i wystawiona na kwotę 3674,98!!!! na reklamację otrzymałam odpowiedź, że faktura została przeliczona w/g taryfy C11 ,która jest wielokrotnie droższa.Nie pomogło tłumaczenie i posiadana przeze mnie umowa podpisana na taryfę G11 tzw domową. I tak trwa to do dziś kolejna faktura równiez w/g taryfy C11. Przeczytałam informację w internecie ,że w sierpniu Energa powołała rzecznika klienta, tylko jak się do niego dostać? Ręce opadają !!!!
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Jeśli Energa nie wywiązuje się w terminie.........

Wszelkie reklamacje w takich instytucjach powinny być rozpatrywane w ustawowym terminie!
Jeśli nie są, przysługuje klientowi wystąpienie o bonifikatę!!!!!
Klient musi sam o nią wystąpić na piśmie!!! z podaniem wszystkich okoliczności,nie dotrzymanych terminów,błędów na fakturach i pomyłek systemowych!
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1

pytanie

Czy i kiedy bedzie mozna oplacac rachunki online bez koniecznosci opłacania 1zl za bluemedie? Jest w planach darmowy dla klientow procesor platniczy typu payu ecard dotpay czy przelewy24 ?
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Zapłać zwykłym przelewem przez konto bankowe. Po problemie
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Czegoś nie zrozumiem - a pytania i problemy wcześniej i potem pozostają bez reakcji Energi ?

Cóż to za propagandowa akcja? To chyba jest normalne w działalności każdej firmy ze klienci mają możliwość zgłaszać pytania i problemy na bieżąco a nie w łaskawie wyznaczonym jedynym terminie.
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0

a kiedy pracownicy Energa odpowiedzą...

karnie za nienależne korzyści wynikające z zaniedbania, opieszałość, zaniechania, przerzucanie cięzaru dowodu na ofiarę, braku staranności... itd, itp
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 0

Termin płatności

Dzień dobry,
chciałbym poruszyć temat płatności elektronicznych za rachunki poprzez energa24.
Otóż dlaczego naliczane są odsetki za nieterminową wpłatę kiedy zapłata zostaje dokonana w ostatnim dniu terminu płatności.
Przecież pieniądze przekazywane są na konto firmy w ciągu kilku minut poprzez Blue Media, a Energa uważa, że wpłata jest opóźniona i przy następnym rachunku wystawia notę odsetkową.
Czy macie naprawdę tak kiepski system rozliczeń (o problemach systemu przecież słyszał cały kraj), czy też pracownicy nie potrafią go poprawnie obsłużyć.
Mówiąc szczerze jesteście jedyną firmą która tak działa. Normalnie pojawia się informacja o przyjęciu płatności z zastrzeżeniem, że zostanie rozliczona w terminie 24 czy 48 godzin.
Tak się dzieje w normalnie działających firmach, ale nie u Was.
Mało tego - na zgłoszenie złożone poprzez stronę z zapytaniem (kilkukrotne) nie pojawia się żadna odpowiedź, a sprawa zostaje "odhaczona" jako zakończona.
Nie muszę dodawać, że jest to co najmniej (bardzo delikatnie mówiąc) niegrzeczne.
I nie chodzi tu tylko o mój konkretny przypadek, bo z tego co się dowiedziałem tak są traktowani Wasi klienci.
Kolejna sprawa to brak jakiejkolwiek reakcji na mailowe próby kontaktu z firmą. To już jest chyba więcej niż w/w niegrzeczność. To po prosty brak dobrego wychowania.
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0

potwierdzam to co napisane powyzej

potwierdzam to co napisane powyżej jedno wielkie dno
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Beeee beda odpowiadc

Śmieszne maja tam taki bajzel a pracownicy są nie doszkoleni nie posiadają odpowiedniej wiedzy. Wysyłają FV po 1roku lub zaległe FV z 2015 roku z odsetkami nie informując ani razu klienta o zaległej FV!! Wystawiają odsetki od nadpłaty ENERGA TO JEDEN WIELKI BAJZEL
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Dlaczego przy podawaniu stanu licznika (rzeczywiste) system nie przyjmuje wartości z poprzedniego miesiąca

(zero zużycia, w lokalu nikt nie mieszka) tylko trzeba podać wartość o 1 kwh wyższą niż stan faktyczny. Inaczej system na Eboku nie przyjmuje rozliczenia. Dlaczego mam nadpłacać??
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

najgorszy BoK w Europie, brak kompetencji

Bez mojej wiedzy uraczono mnie usługą indywidualnego podawania stanu licznika.
No i po odkręceniu tematu, po mojej interwencji, fakturą za pół roku!!!
Zapłać rencisto ...a potem sobie wyjaśniaj .
Więcej rzetelności i empatii
a nie jakieś dyżury aby sobie podnieść samopoczucie i zaraportować zarządowi nowe niby proklienckie działania!!!!
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0

Pytanie do Energi

No to jedziemy : Jak wiadomo zakupiono nowy system wart miliony o ile nie miliardy złotych. System miał automatycznie zliczać koszty energii po infrastrukturze energetycznej do rozdzielni. I teraz pytanie czy wszystkie kable gniazdka oraz zabezpieczenia posiadają atest UE , co jest istotne przy takich przedsięwzięciach. Czemu system dalej zawyża rachunki ? . Czy Energa wymieniła w tym celu wszystkie swoje trafostacje a te najgorsze to w Sopocie, co koncert w Operze leśnej to zakłócenia w dostawie napięcia. Czy infrastruktura sieci zmienia się w raz z rosnącymi potrzebami ? . W końcu powstają nowe wieżowce biurowe, które pobierają sporo mocy. Co Energa zrobiła wraz z PKP by kolej elektryczna była tańsza ? chodzi o zmianę infrastruktury kolej nie pantograf u góry a szczotki elektryczne z boku. Jak wyglądają budynki trafostacji na chwaszczyńskiej ? czy przypadkiem nie ma tam jeszcze starych zabezpieczeń ? - Jak Energa kontroluje swoje rachunki bo do dziś wystawia zmarłym. Mój ojciec nie żyje już od 10 lat a Energa wystawia na niego rachunek to dość ciekawa opcja :) . Jak Energa wspiera czy też walczy z koparkami do bitcoin'a ? I czy to nie zakłóca pracy linie Energetycznych ? Ile zarabiają i jakie mają zarobki ludzie w Radzie Nadzorczej Energii ? Ilu członków liczy Rada Nadzorcza wraz z asystentami i doradcami ? Czy linie wysokiego napięcia są dublowane na wypadek awarii ?
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Chore mózgi

Tylko oszukuja cala ta spolka to klan zlodziei gdzie prawo
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

ostrzeżenie przed ENERGĄ

Chciałam wszystkich ostrzec przed praktykami Energii. Mój tata jest starszym człowiekiem i chciał tylko przepisać licznik energii a podpisał na siebie wyrok Poszedł do biura obsługi na przymorzu, gdzie czekał 3 godziny aż trafił przed oblicze pracownika tej firmy. Ten wcisnął mu „odpowiednią” umowę do podpisu. Jakież było zdziwienie gdy przyszedł pierwszy rachunek. Firma naliczyła opłatę handlową o której nic nie wspominał pracownik tej firmy. Złożyliśmy reklamację i otrzymaliśmy list o grożących karach i braku możliwości zmiany taryfy. Jak się zorientowałam ten proceder jest praktykowany przez Energę już wiele lat a ludzi wmanewrowanych w taką umowę jest wiele. Zaraz powiecie że trzeba czytać umowy. Tak macie Państwo rację tylko czy widzieliście jak one wyglądają i jak są napisane? Czy ja muszę wynajmować prawnika aby podpisać umowę z taką firmą jak Energa by nie popaść w kłopoty ? Dziwi mnie tylko że nikt się tymi praktykami nie zainteresował. Starsi ludzie są straceni w dzisiejszym świecie gdzie nie liczy się człowiek tylko jak kogoś oszukać a to jest bardzo smutne.
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 1

Stary nie jestem a tez padłem ofiarą wspaniałej gwarancji ceny i związanej z nią opłacie handlowej. Sprzedawca nie poinformował a ja zaufałem. Uciekłem od jednego oszusta (EC) do kolejnego. Te kilka lat zleci i z Energą tez się pożegnam.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Karta Dużej Rodziny

Kiedy będzie można skorzystać z oferty dla rodzin wielodzietnych ? Póki co takiej nie stworzyliscie, a opcja zniżek na głównej stronie Karty Dużej Rodziny Energa proponuję. ..
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Ale czego ja się mogę dowiedzić o usługach i elektrycznosci

od kucharek, kosmetyczek, kierowców, szaleciarek, działaczy młodzieżówek partyjnych, plakaciarzy, szoferów, i pielegniarek, pociotków i powinowatych pisowskich prominentów, których cała hordę PiS zatrudnił w Enerdze wyrzucając fachowców?
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Gdynia dreszera

Mam zapytanie odnośnie słupów wysokiego napięcia. Jak były stawiane to na czyim terenie, w tamtych czasach. Chodzi o tzw pekin
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Brak przepływu informacji

Dlaczego macie skandaliczny problem z komunikacją między pracownikami? Reklamacja złożona internetowo, inna odpowiedź udzielona telefonicznie inna przez internet. CAŁE SZCZĘŚCIE, ŻE ZMIENIŁAM SPRZEDAWCĘ! Faktury wystawiane po 10 miesiącach, a potem przy kolejnej zawyżone zużycie w stosunku do stanu licznika.
Do klientów, którzy nie otrzymują faktur: składajcie reklamacje, jeśli w ciągu 14 dni firma jej nie rozpatrzy - należy Wam się bonifikata! Informacja ta jest podana na stronie Urzędu Regulacji Energetyki.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

2 miesiące bez prądu

Dzień dobry.
Zgłaszam się z problemem do Państwa i mam nadzieję, że może Państwo mają odpowiednie kompetencje oraz nie zlekceważą mojego problemu tak jak większość pracowników Energii do tej pory to robiła.
Umowę kompleksową podpisałem 01.09.2017. Podczas podpisywania umowy zostałem poinformowany że w krótkim czasie monter się ze mną skontaktuje w celu wymiany licznika gdyż tamten jest zablokowany przez poprzedniego właściciela. Po 2 tygodniach zacząłem problem zgłaszać do bok gdyż lokal pozostawał bez prądu. Każda rozmowa z bok trwała bardzo długo gdyż pracownicy co chwilę przełączali mnie do ,, kogoś o wyższych kompetencjach". Po każdej rozmowie byłem informowany iż zlecenie zostało wysłane i nie długo będę miał prąd. Sytuacja powtarzała się wielokrotnie ale bez skutku. Żona była w biurze na Grunwaldzkiej jak również Marynarki Polskiej w celu interwencji jednak nikt nie był w stanie pomóc. W końcu po kolejnej telefonicznej interwencji 03.11.17 pracownik BOK postanowił zgłosić zlecenie do Pogotowia Energetycznego w celu podłączenia prądu do lokalu. Panowie przyjechali i ,, zmostkowali " zrywając plomby i informując mnie ,że powinienem zgłosić ten fakt do BOK co uczyniłem 07.11.17. Na początku następnego tygodnia przyszedł monter i po prostu odłączył prąd podłączając go przez zblokowany licznik i oznajmiając że to nie jego spraw ten zablokowany licznik bo musi przyjść ktoś z laptopem. 13.11.17 poszedłem do bok na Grunwaldzkiej i poprosiłem abym mógł rozmawiać z kimś doświadczonym bo większość z pracowników nie jest w stanie poradzić sobie z moim problemem. Zostałem skierowany do pana z obsługi który w końcu mnie zrozumiał, powiedział że jest sporo w systemie namieszane , że mam dwa konta otwarte i postarał się o bezpośredni numer tel. do osoby co wysyła monterów w celu wyjaśnienie gdyż jest możliwość że znów przyjdzie ktoś kto nie poradzi sobie. Następnego dnia 14.11.17 zadzwoniłem do Pana M.M.(imię i nazwisko znane pracownikom) , który jest profesjonalistą w firmie i któremu pragnę podziękować. Pan Marcel powiedział iż wizyta montera nie jest potrzebna po czym był w stanie w ciągu 2 godzin odblokować licznik i przywrócić dopływ prądu do lokalu. Dnia 15.11.17 złożyłem ponownie wniosek o założenie plomb na licznik zerwanych przez Pogotowie Energetyczne. Pracownik bok poinformował mnie iż należy mi się bonifikata - złożyłem podanie o bonifikatę. Dnia 16.12.17 zatelefonowałem do bok w celu wyjaśnienia co się dzieje z moim wnioskiem o bonifikatę. Pani poinformowała mnie iż bonifikata się nie należy gdyż nie miałem w cale podpisanej umowy we wrześniu. Dnia 17.12.17 wysłałem zgłoszenie za pomocą internetu z kopią umowy z dnia 01.09.17. Po jakimś czasie dostałem odpowiedź iż bonifikata mi się nie należy gdyż ,,Upust przysługuje za nieplanowaną przerwę w dostawie energii elektrycznej, wówczas, gdy jednorazowo wynosiła ona powyżej 24 godzin lub awarie trwały powyżej 48 godzin łącznie w ciągu roku." Pragnę zauważyć iż u mnie przerwa w dostawie energii trwała 64 dni tj. 1536 godz. Jeżeli jestem w stanie zaakceptować termin 2 tygodni na podłączenie to jest mimo wszystko 50 dni czyli 1200 godzin bez prądu !!!

Kolejną bulwersującą sprawą jest fakt iż zostałem obciążony kosztami oplombowanie. Chciałbym podkreślić iż plomby zostały zerwane przez pracowników Pogotowia Energetycznego na wniosek pracownika Energii z BOK z powodu awarii urządzeń które odblokowują licznik lub braku kompetencji pracowników Energii którzy tego nie umieli zrobić. Nie widzę więc podstaw do obciążenia mnie kosztami. reklamację złożyłem za pomocą zgłoszenia internetowego jednak dostałem odpowiedź : W odpowiedzi informujemy, że oplombowanie licznika zostało zrealizowane na podstawie złożonego przez Pana wniosku w załączniku. Faktura została wystawiona zasadnie. Zgadza się iż oplombowanie licznika nastąpiło na mój wniosek gdyż tak zostałem poinstruowany przez pracowników Energii aby taki wniosek złożyć iż urządzenie nie może być nieoplombowane. Jednak ktoś chyba nie jest w stanie zrozumieć faktu iż jeżeli pracownik Energii zrywa plombę gdyż w inny sposób nie jest w stanie dostarczyć ten prąd do lokalu to właściciel lokalu nie może być obciążony kosztami. Ja płacę już opłatę za podłączenie do sieci. Mam nadzieję iż są Państwo w stanie wyjaśnić obie sprawy jak również wyciągnąć konsekwencje od pracowników którzy nie wykonuję swojej pracy rzetelnie.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Kiedy pojawią sie odpowiedzi?

Bo energa chyba spodziewała sie tylko pytań "jak mogę zmienić umowę na taryfę G11K"...
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Brak faktur

Mimu pobierania opłat za fakturę od 6 miesięcy nie przyszła żadna faktura. Do serwisu nie da się zalogować bo konto zablokowane a odblokować nikt nie potrafi.
Czy wy w ogóle wiecie czy wasz system działa? Za co on opłaty nalicza i komu?

zmieńcie dostawcę IT bo ten was w h... robi.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

No dobra, a kiedy zamieścicie odpowiedzi na pytania i uwagi?

Choćby te, które zostały wypisane w komentarzach?
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Tytuł artykułu powinien brzmieć; Co pracownicy odpowiadają na rezygnację z taryfy G11K?

W samym pomorskim są tysiące odbiorców w manewrowanych przez Energę w najdroższą taryfę w kraju G11K. Nikt z pracowników BOK nie powiadomił klientów, że doliczana będzie opłata handlowa, a sam prąd będzie droższy od zwykłej taryfy G11. Taryfa była sprzedana klientom jako Gwarancja Stałej Ceny, a są w niej progi od zależne od wielkości zużycia prądu. Czyli w miarę zużycia cena prądu wzrasta. Kłamstwo i oszustwo w jednym. To jest jeden z podstawowych problemów oszukanych klientów.
Redaktorze; pisanie reklamowego artykułu o Enerdze jest co najmniej żenujące.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Najgorsze, ze dla tej olewającej klienta firmy nie ma alternatywy

i tak wszystkie kable sa w jej ręku, a jak by ktoś oferował prąd za darmo, to i tak płacili bysmy za przesył (teraz to około 50%) i niestety wszyscy inni sprzedawcy są skazani na pośrednictwo tej badziewiackiej firmy. Tak jak w telekomunikacji, ostatnia mila w rękach monopolisty...
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry