Widok
        
    
    
    "Pragmatyka" firmy VEIDIK
                                    
                                    
                                                                
                    Krótkie doświadczenia Wspólnoty Mieszkaniowej Kapitańska 35 w Gdyni z firmą VEIDIK (jako zarządcą, a później administratorem) to pasmo złych doświadczeń. Cechy, które opisują sposób działania firmy VEIDIK, a które stały się udziałem mieszkańców Wspólnoty to:
1. liczne, rażące i pogłębiające się zaniedbania w wykonywaniu powierzonych obowiązków;
2. niestaranność, a nawet brak nadzoru nad jakością usług świadczonych przez podwykonawców;
3. wysokie koszty obsługi;
4. lekceważenie wniosków składanych przez Członków i Zarząd Wspólnoty;
5. brak umiejętności budowania dobrych relacji interpersonalnych z członkami Wspólnoty.
Taka postawa i zachowanie godziły w szeroko rozumiany interes Wspólnoty i były wyrazem lekceważenia wobec jej członków, co stało się przesłanką do wypowiedzenia umowy o administrowanie nieruchomością przez firmę VEIDIK. Mamy nadzieję, że opinia ta zostanie opublikowana i stanie się cenną informacją dla wszystkich potencjalnych klientów firmy VEIDIK.
            
                            1. liczne, rażące i pogłębiające się zaniedbania w wykonywaniu powierzonych obowiązków;
2. niestaranność, a nawet brak nadzoru nad jakością usług świadczonych przez podwykonawców;
3. wysokie koszty obsługi;
4. lekceważenie wniosków składanych przez Członków i Zarząd Wspólnoty;
5. brak umiejętności budowania dobrych relacji interpersonalnych z członkami Wspólnoty.
Taka postawa i zachowanie godziły w szeroko rozumiany interes Wspólnoty i były wyrazem lekceważenia wobec jej członków, co stało się przesłanką do wypowiedzenia umowy o administrowanie nieruchomością przez firmę VEIDIK. Mamy nadzieję, że opinia ta zostanie opublikowana i stanie się cenną informacją dla wszystkich potencjalnych klientów firmy VEIDIK.
wypowiedź zmoderowana ( 2018-03-20 08:46:32)
                        Moja ocena
                                            
                    
                                                obsługa: -
                                            
                                                oferta: 2
                                            
                                                jakość usług: -
                                            
                                                opłaty: 1
                                            
                                                ocena ogólna: 1
                                            
                                1.3
                            
                        * maksymalna ocena 6
 
            
        
                
                    
             
                     
                    