Widok
Prawie dobrze, ale prawie .....
Dzięki Państwa polityce prowadzenia firmy, a w zasadzie ciężko tu mówić o prowadzeniu i strategii bo miejsce i jakość wykonania Dworu Oliwskiego prowadzi i sprzedaje się sama, co pewnie jest zasługą wielkich starań i wkładowi olbrzymiej pracy właściciela, w zamian za co jest poligonem doświadczalnym dla marketingu, a decydenci nie mają odwagi, albo ochoty spotkać się z klientami. Na dwa tygodnie przed ślubem zostaliśmy pozbawieni miejsca zorganizowania naszej uroczystości, która dla większości ludzi w tym oczywiście i dla nas jest najważniejszym dniem w życiu, dziękujemy za jego zniszczenie. Umowa jest dyktatem i nie podlega negocjacji.
Dziękujemy personelowi hotelu za zwodzenie nas przez ponad cztery miesiąc, a następnie postawienie nas w sytuacji bez wyjścia. No i ten spokój, cyniczny uśmiech i słowa "jak państwo chcą to oczywiście mogą odstąpić od umowy". Szkoda tylko, że taka informacja po czterech miesiącach rozmów, przyjeciu zaliczki i na dwa tygodnie przed planowaną uroczystością, kto brał ślub ten wie jak się poczuliśmy i w jakiej sytuacji teraz jestśmy.
Dziękujemy personelowi hotelu za zwodzenie nas przez ponad cztery miesiąc, a następnie postawienie nas w sytuacji bez wyjścia. No i ten spokój, cyniczny uśmiech i słowa "jak państwo chcą to oczywiście mogą odstąpić od umowy". Szkoda tylko, że taka informacja po czterech miesiącach rozmów, przyjeciu zaliczki i na dwa tygodnie przed planowaną uroczystością, kto brał ślub ten wie jak się poczuliśmy i w jakiej sytuacji teraz jestśmy.
Moja ocena
1611 Restaurant
kategoria: Restauracje
obsługa: 1
menu: -
jakość potraw: 2
klimat i wystrój: 5
przystępność cen: 4
ocena ogólna: 1
2.6
* maksymalna ocena 6
Odpowiedź obiektu:
Szanowni Państwo,
W nawiązaniu do przedstawionej powyżej opinii wyjaśniam, iż do organizacji obiadu weselnego nie doszło z przyczyn leżących po stronie autorów skargi.
Rozumiem rozczarowanie spowodowane odstąpieniem od organizacji przyjęcia weselnego,
niemniej jednak nie usprawiedliwia ono braku obiektywizmu w przekazanej relacji.
Chciałabym podkreślić, iż to właśnie autor skargi kategorycznie odmówił spotkania z kierownikiem marketingu, które było jemu proponowane w celu omówienia treści umowy. Zarówno kierownik marketingu, jak i dyrektor są zawsze dostępni i otwarci na spotkania z naszymi gośćmi i klientami. Czas przygotowania umowy wydłużał się z powodu zwlekania z wyborem i akceptacją przedkładanych propozycji menu.
Jest nam przykro, iż niespełna trzy tygodnie przed tak wyjątkowym dniem zmuszeni byliśmy zrezygnować z organizacji tego przyjęcia weselnego w naszych progach. Na decyzji o odstąpieniu od realizacji tejże imprezy i zwrocie zaliczki zaważyło niedopuszczalne, w naszej ocenie, zachowanie niedoszłego zleceniodawcy, powszechnie uznawane za obraźliwe słownictwo w kontaktach z naszym personelem oraz brak możliwości dokonania dalszych wiążących ustaleń.
Mamy nadzieję, iż mimo niefortunnego zakończenia „negocjacji” z naszym hotelem, uda się Państwu zorganizować przyjęcie weselne, które spełni wszystkie Państwa oczekiwania.
Z poważaniem,
Izabela Wilczyńska
Dyrektor
W nawiązaniu do przedstawionej powyżej opinii wyjaśniam, iż do organizacji obiadu weselnego nie doszło z przyczyn leżących po stronie autorów skargi.
Rozumiem rozczarowanie spowodowane odstąpieniem od organizacji przyjęcia weselnego,
niemniej jednak nie usprawiedliwia ono braku obiektywizmu w przekazanej relacji.
Chciałabym podkreślić, iż to właśnie autor skargi kategorycznie odmówił spotkania z kierownikiem marketingu, które było jemu proponowane w celu omówienia treści umowy. Zarówno kierownik marketingu, jak i dyrektor są zawsze dostępni i otwarci na spotkania z naszymi gośćmi i klientami. Czas przygotowania umowy wydłużał się z powodu zwlekania z wyborem i akceptacją przedkładanych propozycji menu.
Jest nam przykro, iż niespełna trzy tygodnie przed tak wyjątkowym dniem zmuszeni byliśmy zrezygnować z organizacji tego przyjęcia weselnego w naszych progach. Na decyzji o odstąpieniu od realizacji tejże imprezy i zwrocie zaliczki zaważyło niedopuszczalne, w naszej ocenie, zachowanie niedoszłego zleceniodawcy, powszechnie uznawane za obraźliwe słownictwo w kontaktach z naszym personelem oraz brak możliwości dokonania dalszych wiążących ustaleń.
Mamy nadzieję, iż mimo niefortunnego zakończenia „negocjacji” z naszym hotelem, uda się Państwu zorganizować przyjęcie weselne, które spełni wszystkie Państwa oczekiwania.
Z poważaniem,
Izabela Wilczyńska
Dyrektor