Widok

Problem z dekoderem

Witam.Niedawno podpisałem aneks do umowy na internet i telewizję pakiet platynowy no i tu zaczęły się schody.Miała nastąpić wymiana dekodera Sd na HD ale nikt nie kwapi się do tego.W rozmowie z obsługą klienta zapewniano mnie że wymiana dekodera jako dla stałego klienta nastąpi max 3-4 dni.No to czekam i nikt nie raczy się ze mną skontaktować.Dzwoniłem napisałem maila i bez odpowiedzi.Teraz mam włączone już kanały pakietu platynowego ale bez kanałów HD.Jestem ciekawy co zrobią z abonamentem czy będę musiał płacić cały abonament czy też policzą go od daty instalacji dekoder.To jest jedna wielka nie wiadoma.Jedna rzecz a jak bardzo zaważa na mojej opinii.Składam się ku założeniu skoro podpisałeś frajerze umowe to teraz płać a nam możesz ewentualnie naskoczyć.
Moja ocena
obsługa: 1
 
oferta: 5
 
awaryjność: 5
 
dodatkowe usługi: 4
 
przystępność cen: 4
 
ocena ogólna: 4
 
3.8

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Nie Ty jeden zostałeś olany przez tą firmę. ale nie martw się, odezwą się do Ciebie jak Ci umowa będzie sie kończyć. hehe
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry