Widok
Problem z naprawieniem usterki
Niedawno kupiłem VW w salonie na ulicy Morskiej 318 w Gdyni. Przed kupnem auta sprzedawca zdeklarował się, że usunie usterkę związaną z uszkodzoną kamerą cofania która była urwana. Dodam, że salon korzysta z firmy zewnętrznej Cars System Electronics. Ku mojej radości kamera została wymieniona na nową, oraz zamocowana w bardziej dyskretnym miejscu, ale już po tygodniu zaczęły się problemy z "szumami" na wyświetlaczu, aż doszło do całkowitego zaniku obrazu podczas cofania... Sprawa zgłoszona ponad 3 tyg temu do sprzedawcy który miał wyegzekwować od firmy prawidłowe wykonanie usługi i tu zaczęły się schody. Po przedstawieniu poglądowego filmu specjaliści stwierdzili, że stary moduł nie jest kompatybilny z nową kamerą i będą szukać samego modułu, a nie będą kupować kompletu bo kamerę już mam nową... Po kolejnych tel i ponagleniu sprzedawcy zostałem poinformowany że części (jednak cały komplet) już są w drodze, a Cars System ma mój nr i niezwłocznie się skontaktuje w celu ustalenia terminu naprawy, oraz że będę inf na bieżąco (o co prosiłem kilkukrotnie sprzedawcę) na jakim etapie jest reklamacja. Oczywiście do tej pory nikt nie dzwonił i kamera nadal jest niesprawna ...
Moja ocena
Volkswagen Plichta Gdynia
kategoria: Salony samochodowe
obsługa: 3
oferta: 3
jakość usług: 1
przystępność cen: 3
ocena ogólna: 2
2.4
* maksymalna ocena 6
Car system tj firma zewnętrza. Jestem posiadaczem vw , zakupionego w vw plichta. (Starszy temat). Zdecydowałem się na montaż nawigacji rns 510. Po kilku miesiącach nie działał wyświetlacz. Zgłosiłem się do serwisu vw i usłyszałem ze montaż był wykonany przez CAR'S system i muszę z nimi kontaktować się. Powiem szczerze dodzwonić się cieżko , a jeszcze gorzej z dotrzymaniem terminu , maskara. Nikomu tej firmy nie polecam. A jeżeli ktoś zdecyduje się na montaż w aso to proszę zapytać czy montaż zostanie wykonany przez aso czy tez firmę zewnętrza.