Odpowiadasz na:

muszą je poprawić w ramach gwarancji , sklepdrogowy.pl .

1.4.13. Typ progu zwalniającego - kształt progu uzaleŜniony od prędkości przejazdu przez próg.
RozróŜnia się trzy typy... rozwiń

muszą je poprawić w ramach gwarancji , sklepdrogowy.pl .

1.4.13. Typ progu zwalniającego - kształt progu uzaleŜniony od prędkości przejazdu przez próg.
RozróŜnia się trzy typy progów:
1. typ 1, dla prędkości przejazdu ≤ 25-30 km/h (zał. 3, rys. 1):
a) listwowy dług. 3,7 m; wys. 0,10 m, kształt wycinka koła o R = 17,2 m,
b) płytowy z powierzchniami najazdowymi łukowymi (1A1), dług. ≥ 5,0 m, wys. 0,10 m,
c) płytowy z powierzchniami najazdowymi ukośnymi (1A2), dług. ≥ 4,0 m, wys. 0,10 m.
2. typ 2, dla prędkości przejazdu ≤ 18-20 km/h (zał. 3, rys. 2):
dług. 1,5 m, wys. 0,07 m, kształt wycinka koła o R = 4,1 m
3. próg podrzutowy, dla prędkości przejazdu ≤ 10-15 km/h (zał. 6)
dług. 0,30 ÷ 1,0 m, wys. 0,05 ÷ 0,10 m.
1.4.14. Pozostałe określenia podstawowe są zgodne z obowiązującymi, odpowiednimi polskimi
normami i z definicjami podanymi w OST D-M-00.00.00 „Wymagania ogólne” pkt 1.4.

zobacz wątek
7 lat temu
~

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry