Widok

Przeczytajcie to zanim zaczniecie narzekać

-Obsługa nie ma dobrej wiedzy na temat sprzętu?Może i nie ma,ale przeciętny pracownik dostaje tam 1300zł na rękę,więc nie wymagajcie od nich za wiele.Poza tym jak idziesz coś kupić,to nie pytaj o poradę sprzedawcy,bo on ma za zadanie sprzedać towar najmniej chodliwy,więc zanim coś kupisz,zasięgnij opinii na forum internetowym,u znajomych...byle nie u sprzedawcy.

-Kolejna sprawa-reklamacje.Cieszcie się,że Media Markt daje chociaż 5 dni na zwrot wadliwego towaru(czy ile to tam jest) bo to nie oni ten towar produkują,więc nie są winni temu,że sprzęt nie działa.Reklamacje trwają za długo?To sami jedźcie do seriwsu,będzie szybciej.

-Ochrona to nie pracownicy Media Markt,tylko firmy ochroniarskiej

-kolesie sprzedający wycieraczki na parkingu też nie są pracownikami Media Markt

-w barze nie ma zniżek,nawet jeśli kupiliście telewizor,bo to też nie jest Media Markt

-zanim przepłacicie w Media Markt lub innym markecie,poszukajcie ofert innych sklepów
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
To nie warzywniak i wymaganie wiedzy na temat asortymetu ktory sie sprzedaje a zwlaszcza elektronicznego to nie przywilej tylko obowiazek sprzedawcy..a co zas sie tyczy reklamacj..obowiazkiem sprzedawcy jest sprawdzenie sprzetu na zadanie kupujacego,dostarczenie instrukcji w jezyku polskim jak rowniez karty gwarancyjnej podbitej pieczatka z wyrazna data zakupu i podpietym paragonem fiskalnym..jezeli sprzet jest wadliwy mozemy skozystac z gwarancji lub z rekojmi.Jezeli kozystamy z gwarancji w karcie sa dokladnie okreslone warunki realizacji naprawy .Rękojmia za wady fizyczne i prawne, to odpowiedzialność sprzedawcy względem kupującego, która wynika z ustawy (kodeksu cywilnego art. 556 - 576), a nie z umowy stron i dotyczy zarówno rzeczy nowych, jak i używanych. Odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady sprzedanej rzeczy, nie zależy od winy sprzedawcy, gdyż oparta jest na zasadzie ryzyka i ma charakter absolutny. Sprzedawca nie może się z niej zwolnić, nie może jej ograniczyć lub wyłączyć, gdyż w umowach z udziałem konsumentów (osób fizycznych) takie działanie jest niedopuszczalne.Tak wiec reasumujac trzeba poznac swoje prawa aby konsekwentnie je egzekwowac ..

popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 3
1. nie wszyscy producenci daja do sprzetow karty gwarancyjne, sprzedawca nie udziela gwarancji zadnej tylko producent.
2. sprzedawcy znaja swoj asortyment, to czesto klient nie potrafi wyjasnic po co przyszedl do sklepu
3. rekojmia od kilku ladnych lat nie istnieje dla konsumenta w ogole- zanim zaczniesz tak radzic zapoznaj sie z prawem konsumenckim.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry