Odpowiadasz na:

Re: opinia drugiej strony

Fajnie, tylko klientowi to niestety trzeba napisać czarno na białym co, kiedy i ile będzie kosztować a tego zabrakło i to mi się właśnie nie podobało. Ja np nie wiem jakie są składowe części ceny... rozwiń

Fajnie, tylko klientowi to niestety trzeba napisać czarno na białym co, kiedy i ile będzie kosztować a tego zabrakło i to mi się właśnie nie podobało. Ja np nie wiem jakie są składowe części ceny aktu notarialnego i myślę że fajnie by było gdyby tu dział sprzedaży prowadził klienta za rękę przynajmniej na tyle na ile potrafi. Mieszkanie niestety czasem kupuje się szybko i bardzo łatwo się pogubić w tych wszystkich papierach. Z końcem 2012 kończyła się rodzina na swoim więc kto się pospieszył to dostał dopłaty i tak właśnie było w moim przypadku. Personalnie nie mam nic do bylych pracowników lcc, mili ludzie z którymi można popadać, kawusie wypic czy pozartowac ale co do takiego biznesowego poziomu to tak jak mówię jak klient wydaje ćwierć banki to chciałby się czuć dopieszczony na tyle na ile to mozliwe a tego ja jakoś nie odczułem za bardzo.

Ps. Szadolki niestety znów po nocach dają czadu i to się chyba w naszej lokalizacji nigdy nie zmieni bo prezydent ma chyba istotniejsze sprawy na głowie niż odór wysypiskowy :(

zobacz wątek
10 lat temu
~fowowski

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry